Gelukkig hebben wij de lounge nog
Dr is niemand ooit zo erg beledigd of t gesprek ergens naar een ander topic kan gaan als een moeder.
Ai eerst ging t mis en nu is ieh anoniem. Dit was bijna een leuke sneer geweest.
Klinkt als een zaak voor de keuringsdienst van waarde, zou de klantenservice maar vast bellen
Als je een poll maakt staat onderin zon instelling wieltje en dan klik je daarop en dan onderin staat iets van toon wie er heeft gestemd. Als je die aanvinkt is ieh niet anoniem.
Ik hoop dat je nog een beetje een leuke dag hebt ondanks het vreselijke commentaar van die vreede @Zemraluani ![]()
Haha jezus wat is iedereen butthurt vandaag
Jeetje gaat ie hier jongens
Vooral die met koffiesmaak is super lekker.
‘T was te subtiel
Ik zou het zelf nooit kopen, maar een keer in de 3 jaar dat ik een doosje krijg denk ik: ja, is toch best prima
Vreet alles op wat ik zelf lust en de rest pleur ik weg of dring ik aan anderen op
Misschien is het ‘veilig’ om te geven, omdat de kans groot is dat er altijd wel één smaak tussen zit die degene die het krijgt lekker vindt? Als je andere / betere chocolade geeft, moet je maar net weten of degene van melk / puur / wit etc. houdt. Een andere reden kan ik niet bedenken ![]()
Wij vinden denk 2 of 3 smaken uit zo’n Merci doos echt lekker en de rest ligt dan zo’n jaar ergens in de kast totdat ik het weggooi of m’n vriend het meeneemt naar z’n werk
Samen met je gewassen gordijnen en dode cavia. De cirkel is weer rond.
Ik vind wasbare luiers dus oprecht een superinteressant onderwerp.
Weet nog steeds niet of ik een baby wil maar die wasbare luiers zouden me weleens over de streep kunnen trekken. ![]()
zeker om je buren met dakterras te vergiftigen omdat je je zin niet kreeg bij de gemeente?
Gelukkig niet zeg
Nja ik denk dat als je naar een specifiek topic gaat over een onder werp dat je dan weet dat het daar over gaat. Maar als je een ander topic leest voor een ander onderwerp en er gaan dan hele gesprekken over een onderwerp wat je af en toe wel leuk vind om te lezen maar niet continue dat het dan irri is.
En dat gebeurt bij meerdere onderwerpen. Maar bij moeder en kind onderwerpen ligt het toch wat gevoeliger als iemand zegt dit vind ik on interessant. Er werd hier de afgelopen tijd ook veel gebashed op die geld polls. Daar ontstond geen discussie over.
Wat een (wasbare) luier wel niet teweeg kan brengen jezus
Ik ben zelf niet zo van crossover tussen verschillende topics, maar kon wel lachen om zowel de reacties van @Crusti_Croc als @Janniebeton hier.
Als er iets flauw is, waren het wel jouw laatste reactie en GIFje gisteren. Ik denk dat juist veel mensen daarbij de discrepantie hebben opgemerkt tussen jouw reactie wanneer je zelf mogelijk overlast zou kunnen gaan ervaren en je onbuigzame houding wanneer je zelf mogelijk de overlastgever zou zijn.
Daar kun je dan een reactie op verwachten. Dat is niet flauw. Iets met een bal en kaatsen.