Ik vind wasbare luiers dus oprecht een superinteressant onderwerp.
Weet nog steeds niet of ik een baby wil maar die wasbare luiers zouden me weleens over de streep kunnen trekken. ![]()
Ik vind wasbare luiers dus oprecht een superinteressant onderwerp.
Weet nog steeds niet of ik een baby wil maar die wasbare luiers zouden me weleens over de streep kunnen trekken. ![]()
zeker om je buren met dakterras te vergiftigen omdat je je zin niet kreeg bij de gemeente?
Gelukkig niet zeg
Nja ik denk dat als je naar een specifiek topic gaat over een onder werp dat je dan weet dat het daar over gaat. Maar als je een ander topic leest voor een ander onderwerp en er gaan dan hele gesprekken over een onderwerp wat je af en toe wel leuk vind om te lezen maar niet continue dat het dan irri is.
En dat gebeurt bij meerdere onderwerpen. Maar bij moeder en kind onderwerpen ligt het toch wat gevoeliger als iemand zegt dit vind ik on interessant. Er werd hier de afgelopen tijd ook veel gebashed op die geld polls. Daar ontstond geen discussie over.
Wat een (wasbare) luier wel niet teweeg kan brengen jezus
Ik ben zelf niet zo van crossover tussen verschillende topics, maar kon wel lachen om zowel de reacties van @Crusti_Croc als @Janniebeton hier.
Als er iets flauw is, waren het wel jouw laatste reactie en GIFje gisteren. Ik denk dat juist veel mensen daarbij de discrepantie hebben opgemerkt tussen jouw reactie wanneer je zelf mogelijk overlast zou kunnen gaan ervaren en je onbuigzame houding wanneer je zelf mogelijk de overlastgever zou zijn.
Daar kun je dan een reactie op verwachten. Dat is niet flauw. Iets met een bal en kaatsen.
De manier waarop het āgezegdā wordt is natuurlijk ook wel van een niveau. Eerst een poll aanmaken en later roepen dat āniemand ooit zo beledigd is als een moederā. (@Zemraluani @Soy.peor)
Er wordt gedaan alsof er tot in detail fotoās zijn gedeeld van ontlasting maar het gesprek gaat over luiers? Had net zo goed over wasbaar maandverband of een ander duurzaam onderwerp kunnen gaan.
Je zou ook gewoon rechtuit kunnen schrijven wat je vindt in plaats van op een achterbakse manier te reageren. En dan maakt het me niet uit of dat over kinderluiers, kattenluiers of hondenluiers gaat. Lijkt me niet meer dan een normale omgangsvormā¦
Maar als iedereen die bepaalde onderwerpen niet interessant vindt gewoon een ander onderwerp inbrengt gaat het toch snel genoeg weer over wat anders, nu gaat het altijd juist lang over wat wel en niet gewenst postgedrag is over precies dat onderwerp wat je stom vond ![]()
Nu ben ik wel benieuwd trouwens:
Ongesteldheidsondergoed?
0 stemmers
En wasbaar maandverband?
0 stemmers
Hallo we hebben een menstruatietopic hoor ![]()
Haha wordt dit topic the dark side genoemd? Hahaha wtf
Oh omdat je zegt die het HIER de darkside noemen. Dus ik dacht dat je met hier dus dit topic bedoelde.
Nou ik ben iig allang blij dat dat subforum bestaat. Want anders denk ik dat dit forum het überhaupt niet had overleefd.
ANONIEM
Zou je het wat uitmaken als het zwanger/kindertopic verdween?
0 stemmers
Het is op den duur asof je een natte onderbroek aan heeft die ook nog eens zwaar voelt. Beetje als een volle luier denk ik. Ik vind het echt niks.
Het verschil is dat ouderschap een confronterend onderwerp voor mensen kan zijn en dan kan zoān poll opeens hard aankomen. Zeker als er vanuit wordt gegaan dat je de keuze hebt om kinderen te krijgen, terwijl dat niet voor iedereen vanzelfsprekend is. Daarom heeft dit onderwerp een heel uitgebreid subforum
Huh? Je zegt toch hier! Dus ik dacht bedoelt ze nou dit topic? Dat moet wel toch? Aangezien je het hier post.En nee blijkbaar bedoel je dat dus niet. Jeetje, dat is om duidelijkheid vragen, niet provoceren ![]()
Ze bedoelt je poll denk ik ![]()
Niet van mezelf verwacht dit maar sinds mān eierstokken rammelen lees ik zoān beetje al die topics mee. Heel leerzaam
.
Voor mij is kinderen krijgen geen optie, maar ik geniet wel van jullie verhalen, dus ik ben een fervent meelezer!
Haha oja, nouja zeg ik zeg zelfs dat ik er blij mee ben dat het er is. HET IS OOK NOOIT GOED
(ja dit is sarcastisch).
Anders hadden we elke dag van die discussies gehad. En ik ben wel benieuwd hoeveel ongeveer daar graag meeposten kijken. Speciaal nog anoniem gedaan ja. Puh.
Volgens mij is dat subforum er ook gekomen omdat er vooral veel werd geklaagd dat er teveel over kinderen werd gepost.