Stel je persoonlijke vraag #36

Nee ik bedoel dat het twee verschillende discussies zijn. Dat betekent niet dat de een meer aandacht nodig heeft dan de andere. En er is overlap erin.

Dus nee ze zijn beide belangrijk om te voeren. En er is, voor mijn gevoel, weinig aandacht voor validisme is.

Moet daar wel een kanttekening bijzetten. Want ik heb het idee dat niet witte mensen vaak een slechtere/geen diagnoses krijgen als het gaat om geestelijke gezondheidszorg.

1 like

Oké mijn matras heeft een kuil :weary::weary::weary: echt mega irritant ik rol de hele tijd naar m’n vriend toe.

Wat zouden jullie doen? Ik woon niet samen en dat staat binnenkort niet op de planning, hij logeert echt 2x per maand bij me (maar het is ook niet vaker omdat ik die kuil zo ergerlijk vind en daardoor slecht slaap).

• 2 losse matrassen met topper
  • 1 matras

0 stemmers

1 like

Wij hebben twee losse matrassen zonder topper en dat werkt prima, je voelt niet dat het twee losse matrassen zijn

1 like

Waar heb jij ze gekocht? Ik heb het gevoel dat een goed merk wel belangrijk is als je er 2 hebt

2 likes

Ik heb er ook twee, van de Lidl. Kwam goed uit de test ik de Consumentenbond en slaap er heerlijk op! Dus zou gewoon kijken naar je wensen en niet per se naar een merk.

2 likes

Wij hebben 2 losse via Matt Sleeps! Geweldig vind ik ze

2 likes

Het Emma matras. Ik heb hier op het forum echter wel van anderen kritiek gelezen, als ik het me goed herinner ging dat over levering problemen, dus ik weet niet of dat de allerbeste tip is. Bij ons was het hele bed incl matras vertraagd met ongeveer een maand, via beter bed. Slaapt overigens wel heerlijk!

1 like

Ligt wel aan wat voor soort bed je hebt toch? Met een boxspring is dit eerder aan de orde dan wanneer je een ledikant hebt waar de matrassen als het ware in liggen

3 likes

Wij hebben 2 matrassen zonder topper en ook al lees ik hier wel eens dat je dat merkt ik merk het nooit. Je doet wel dezelfde molton en hoeslaken enzo erom heen. Ja misschien heeeel iets een ribbel? Maar nóóit last van iig. Een nieuwe dikkere topper heb ik geprobeerd met mn ex maar ik rolde alsnog na een tijdje weer in zijn richting. Ook omdraaien die topper hebben we geprobeerd, maar met behoorlijk verschil in gewicht is het eigenlijk niet te voorkomen. Die zogeheten toppers zorgt er juist voor dat je die kuil krijgt.

2 likes

Zou je het erg vinden als je alleen maar vers fruit van het seizoen kan eten?

• Ja, ik wil in de winter zomerfruit kunnen eten
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee

0 stemmers

2 likes

@MadameMignon moet je per se een topper bij jouw bed hebben? Want die dingen zijn vaak dun, en als je dan 2 verschillende hebt gaat het wel schuiven. Dan niet qua gewicht maar dat je die ribbel voelt omdat het er zo op ligt.

Heb jij een boxspring?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

1 like

Nee ik dacht dat dat moest als je 2 losse matrassen hebt, als ik alleen slaap lig ik namelijk graag in het midden

1 like

Mijn vader is boer (enkel groenten en fruit) dus we eten vrijwel altijd volgens het seizoen

9 likes

avocado’s en gele kiwi zou ik missen doorheen het hele jaar.

5 likes

Ik heb dit weekend toevallig alleen geslapen in een bed met twee matrassen en ik voelde de ribbel echt heel duidelijk. Maar ik ben misschien ook een prinses op de erwt.

3 likes

Was dat in een hotel? Daar voel ik het wel vaak. Maar als een koppel die bijvoorbeeld 50 kg in gewicht schelen is het eigenlijk wel heel logisch dat je beide je eigen matras hebt. Anders krijg je idd zo’n kuil en al helemaal met een boxspring met topper (is mijn ervaring).

Voor zover ik door iedereen ben geadviseerd toen is een topper nooit per se nodig met 2 verschillende matrassen hoor. Volgens mij wel bij een boxspring.

1 like

Ik vind boxsprings echt zo afschuwelijk en massief :see_no_evil:

6 likes

Vind je het overdreven als partners hun eigen matras hebben in bed?

• Nee
  • Ja
  • Neutraal/geen mening

0 stemmers

3 likes

Nee ergens waar ik logeerde

2 likes