Stel je persoonlijke vraag #36

Hoe kan zoiets overdreven zijn?

Mijn vriend is veel langer en zwaarder dan mij, hij heeft dan ook een veel steviger matras en ik een zachtere. Krijg echt last van m’n heupen als ik een keer op die van hem lig.

Hiervoor hadden we 1 matras en dan lig je dus binnen no time in zo’n kuil, echt kut is dat

9 likes

Nah het is wel eens ter sprake gekomen (oh buiten dit forum hoor) en dan zei ik , wij hebben 2 aparte matrassen. En dan werd en voornamelijk gereageerd alsof je wel heel extra bezig was. Maargoed ja je slaapt er als het goed is wel elke nacht op.

2 likes

Haha echt? Bijzonder. Nouja ik ben in ieder geval heel blij met onze aparte matrassen na bijna 3 jaar op één geslapen te hebben haha. Het slaapt zooooo goed.

2 likes

Caps lock is ook een vorm van geweld.

3 likes

Comfort! Je wilt toch niet gaan worstelen om een deken. Al moet ik zeggen wij hebben wel 1 deken. Maar omdat mensen soms zo’n sterke mening kunnen hebben alleen al over dat ik dus niet dezelfde matras heb, ja.

Maar ik ben nu gewoon NIEUWSGIERIG. Dus ik oordeel niet. Heb je 2 losse dekbedden of 1 samen?

• 1 samen
  • 2 losse

0 stemmers

Mn ouders hebben die na JAAAAARENLANG samen slapen dit pas gedaan. Tot nu toe heb ik met mn partner nog geen dekbed issue. Hij zegt altijd, ja natuurlijk heb je nog genoeg deken, je rolt je op als een foetus? Blijkblaar slaap ik vaak zo op mn zij.

2 likes

Twee tweepersoonsdekbedden :thumbsup:

20 likes

Dit ja, echt de beste keuze ooit geweest

Met mijn ex had ik twee losse dekbedden maar dat vond mijn vriend helemaal niks. Dus heb nu weer één dekbed en vind dat ook eigenlijk veel gezelliger. Scheelt wel dat we rustige slapers zijn en het allebei niet erg vinden om tegen elkaar aan te liggen

1 like

Een 2-persoonsdekbed en ik heb nog een losse 1-persoonsdekbed. Ik heb het veel kouder dan hij én ik rol mezelf in mijn slaap op als een burrito, waardoor hij geen dekbed meer had. Een extra 1-persoonsdekbed onder het 2-persoonsdekbed aan mijn kant loste beide issues op.

4 likes

Vervolg: hebben jij en je partner twee slaapkamers?

• Ja
  • Nee, zou ik wel willen
  • Nee, wil ik ook niet

0 stemmers

2 likes

Uitleg; voor soms lijkt het me handig. Hij kan nogal hard snurken en kletsen in zijn slaap, terwijl ik een slechte slaper ben. Dus op zulke momenten lijkt het me fijn om een stille slaapkamer te hebben. Maar voor er bij, niet in plaats van.

12 likes

Sinds ik een eigen slaapkamer heb slaap ik weer! In het weekend ga ik wel eens bij m’n vriend logeren en in de ochtend komen we altijd elkaar opzoeken en het werkt het goed voor ons. Ik slaap heel wild, slecht en ik praat in m’n slaap.

7 likes

Lijkt me heeeerlijk. Ik slaap heeeel licht en slaap sowieso slecht. Maar mijn vriend slaapt heel vast, snurkt en lacht keihard in zn slaap, rolt steeds mijn kant op, gooit kussens op me. Hij is vroeg (half 5) wakker en gaat dan in zn nachtkastje rommelen voor zn oplader etc. Ik slaap eigenlijk bijna nooit langer dan een uur of twee achter elkaar zonder wakker te worden van iets. Lijkt me heerlijk eens te kunnen slapen zonder geluid.

Geen partner atm maar het lijkt me heel erg chill om een eigen slaapkamer te houden, als ik al ooit wil gaan samenwonen met iemand.
Lekker mijn eigen plekje houden waar ik mee mag doen wat ik wil, met al mijn spullen en alleen mijn kleren in de kast.
Hoef dan niet per se elke nacht ook apart te slapen, slaap wel graag samen met een partner. Maar dan of in mijn kamer of in dit van de partner. En als 1 van de 2 vroeger op moet staat of later thuis komt van uitgaan ofzo, lekker elk in je eigen bed. Of je hebt ruzie of er is iemand ziek.

1 like

Vind jij boodschappen doen in het buitenland leuk.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zijn er bepaalde standaard dingen die je koopt als je in een bepaald land bent?

• Ja en dat ga ik je nu vertellen inclusief fotos
  • Nee ik kom iedere keer wel met iets anders thuis.

0 stemmers

image

:heart_eyes: dit is de definitie van vies lekker

9 likes

Ik vind het geweldig om in een supermarkt in het buitenland te zijn, kan me er uren vermaken. Mijn vriend deelt deze passie helaas niet. Een van m’n beste vriendinnen gelukkig wel dus we appen elkaar altijd foto’s van leuke en interessante dingen. Of juist gore dingen.

6 likes

Ik check altijd of ze dit hebben, in Spanje hebben ze het eerder dan bij ons maar lang niet altijd

(Ik hou van heel chemisch drinken)

6 likes

Ik ga dit zoeken de volgende keer dat ik naar de supermarkt ga

2 likes

Het is echt mijn favoriet! Ze hebben verschillende smaken en je kan ze ook prima invriezen.

1 like