Stel je persoonlijke vraag #36

https://vm.tiktok.com/ZMN1cyYQd/?k=1

Wat denk jij, kijkt zij van nature zo of is dit geforceerd?

• Zo kijkt ze echt
  • Geforceerd

0 stemmers

3 likes

Door drugs wat mij betreft :joy:

3 likes

Dit doet me er wel aan denken dat ik ooit als kind een hondendrol met een schep door de brievenbus van een stomme buurvrouw had gegooid.
( aanbellen en keihard wegrennen, maar ze had me gezien en heeft me verraden bij m’n moeder :smiling_face_with_tear: )

9 likes

Sorry maar WAT THE FUCK

7 likes

Haha en wat zei je moeder?

’ ah neee, bah! Gniffel gniffel. Nou hup, ga je excuses aanbieden.’ Haha

2 likes

Eten jullie weleens chips op brood?

https://www.instagram.com/tv/CeLQpQKlEY1/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

• Yum ja lekker
  • Gadver hoe verzin je dit
  • Nee maar ik wil het nu wel proberen!

0 stemmers

edit: optie vergeten

• I believe in maximising pleasure

0 stemmers

Als kind at ik weleens chips op een stukkie stokbrood. Dan hadden mijn ouders stokbrood met smeersels en wilde ik ook ā€œmeedoenā€ met de volwassenen. Dus dan pakte ik twee stukjes stokbrood waar ik paprikachips tussen stopte :joy:. Heeeerlijk vond ik dat toen.

3 likes

Nee maar wel friet op burgers haha

Doe jij dat ook?

• Nee bedankt
  • Ja
  • Nee maar wil ik nu wel proberen

0 stemmers

2 likes

Vroeger wel eens gedaan, paprikachips op zo’n klef wit bolletje. Volgens mij was het lekker, binnenkort even proberen

5 likes

Nou niet echt friet op een burger maar gewoon op een broodje.
Chip butty :ok_hand:

4 likes

Ik wilde het vandaag eigenlijk uitproberen, gewoon om te kijken hoe het is, maar ik sla toch maar even over

1 like

Friet dippen in mcflurry :drooling_face::ok_hand:

11 likes

Gatverdamme hoezo is dit een ding? Zag het laatst ook al in een reclame. Dat is toch geen combinatie? Warm en hartig met zo’n zoetige drap eroverheen.

4 likes

• Goed idee, ik rook zelf niet
  • Goed idee, ik rook zelf wel
  • Slecht idee, ik rook zelf niet
  • Slecht idee, ik rook zelf wel
  • Anders, namelijk:

0 stemmers

Ieh ja een vriend van mij zat laatst ook al z’n frietjes in een milkshake te dippen. En dan ook nog verantwaardigd zijn als ik zeg wtf doe je.

1 like

Ik heb dit gezien in NZ en het lijkt echt wel effect te hebben op het aantal rokers daar! De meeste mensen beginnen toch wanneer ze jong zijn en dan heb je dat geld gewoon niet om tabak te kopen. Zo stop je inderdaad een heel deel van de nieuwe generatie rokers. Volgens mij las ik ook dat ze daar systematisch de minimum leeftijd gaan opdrijven zodat de huidige generatie geen tabak meer zal kunnen kopen.
Het wrange is wel dat de rokers die er wel zijn daar, hoofdzakelijk armere mensen zijn…

10 likes

kan me voorstellen met €40 per pakje dat veel mensen dan gaan stoppen. hoewel, tabaks toerisme zal ook wel toenemen als het in buurlanden goedkoper blijft

Dat weet ik niet eerlijk gezegd… misschien een extra motivatie als je toch al wou stoppen.
ik ben daar opnieuw begonnen met roken ondanks de prijs. Eens je verslaafd bent…

1 like

Wat vind jij? Moeten vluchtelingen die een verblijfsvergunning hebben gekregen nog voorrang krijgen met deze woningmarkt/woningnood? Anoniem

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes