Stel je persoonlijke vraag #36

Vanilleseks is conventionele seks, het tegenovergestelde van kinky / alternatieve seks. Meestal tussen vaste stellen. Er wordt veel geknuffeld, gestreeld en gezoend. De missionarishouding wordt het meest toegepast. De naam vanilleseks refereert aan vanille als standaardsmaak, zonder extra’s, vooral bij consumptie-ijs. Wikipedia

1 like

Wat schaar je dan onder het grijze gebied?

Deze wiki is een van de slechtsten die ik ooit gelezen heb

Stellen met een lange levenservaring beleven bij deze vorm van seks de diepte van een voortdurende verliefdheid.

???

8 likes

Bij kinky denk ik echt aan rollenspel, zweepjes, vastbinden etc. Grijze gebied is voor mij wel de minder lieve standjes (doggy etc.) en af en toe wat trillende attributen. Net iets minder saai maar nou ook weer niet super wild.

3 likes

Vanille is alles zonder elementen van bdsm, kink of fetish. Dus doggy of een vibo erbij wordt geschaard onder vanille. Choken dan weer niet bijvoorbeeld.

1 like

Ah ja uit de omschrijving hierboven dacht ik vooral aan lieflijke seks met vooral missionaris en geknuffel. Maar dat kun je dus wel breder trekken. no pun intended

8 likes

Mensen die niet weten wat vanille sex is. Klik maar op ja.

7 likes

Ik zie iets met de strekking van onderstaand voorbeeld wekelijks gebeuren op dit forum en ik vind het bijna minachtend naar de andere persoon toe, ok nou komt ie, het voorbeeld:

persoon A:
“ik heb vandaag te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt, ik denk dat ik nu de piano die van mijn overleden moeder is geweest moet verkopen om mijn huur te kunnen betalen :frowning:

persoon B:
"ik heb echt zo’n superleuke dag vandaag, heerlijk gewerkt met mn lievelingscollega’s en toen nog op de markt een ijsje gehaald, nou echt helemaal top!!!

@persoon A veel sterkte"

Als jij persoon A zou zijn, wat zou je dan hiervan vinden?

• wat aardig dat persoon B de moeite neemt om me sterkte te wensen
  • helemaal kut dat ze me tagt in een bericht waarin ze vertelt over haar suuuuuperleuke dag terwijl ze mij nota bene tagt omdat ik de ergste kutdag ooit heb, krijg zo niet eens de kans om over zo’n blij bericht heen te lezen
  • ik vind hier helemaal niets van
  • ik herken me niet in de antwoordopties

0 stemmers

3 likes

Tsja je kan er ook niks aan doen als je net een leuk bericht wil plaatsen en dat de persoon boven je dan net post van alles is kut.

In principe ken je elkaar ook helemaal niet, dus ik vind het erkennen dan al aardig.

23 likes

Ja dat doe ik meestal ook maar het is soms awkard als je dan midden in een rij sterkte!!zeggers zit

6 likes

Ja dit is inderdaad een erg moeilijke kwestie omdat je natuurlijk zowel verplicht bent om je eigen blijheid te posten als ook om persoon A te noemen ook nog in datzelfde bericht, heel lastig dat daar geen oplossingen voor bestaan zoals… persoon A helemaal niet taggen of in een los bericht taggen

1 like

Ik stond vorige keer in de file achter iemand die TikTok filmpjes op haar telefoon in de houder aan het kijken was. En ook doorklikken enzo. We stonden niet stil, regelmatig 50 km of harder en toch kijken/doorklikken. Vond het persoonlijk doodeng en dacht vooral WTF :exploding_head:

2 likes

Waarom vraag je het als je vooral je eigen antwoord terug wil horen?

8 likes

Ik heb het gevoel dat je de poll aanmaakte met een gewenst antwoord in je hoofd.

4 likes

Dat is nou eenmaal het WJEKW topic. Iedereen dumpt daar maar wat, het is niet helemaal geschikt voor hele serieuze onderwerpen omdat mensen daar vooral hun gedachten komen dumpen.

4 likes

@Janniebeton ja ik wilde ook wel toetsen of ik de enige ben die er zo over denkt, staat ook best wel duidelijk bovenaan de post denk ik toch? Maar ik hoef niet per se mijn eigen mening hierover terug te horen, maar “je kunt er niets aan doen” vond ik wel… grappig? omdat als je er iets aan WILT doen, dat heus wel kan, maar als je dat niet wilt is dat natuurlijk prima

1 like

Maar wat kan ik er aan doen als ik iets heel positiefs post en jij post net 1 seconde daarvoor hoe kut je alles vindt? Moet ik mijn post dan meteen verwijderen als ik die van jou lees?

7 likes

denk niet dat dat het ‘probleem’ is, meer dat het zo suf staat onderaan een blij bericht met ‘sterkte X’ ofzo

Net zoals mensen die heel veel over zichzelf praten en dan aan 't einde 'Oja hoe gaat ‘t met jou? :slight_smile:’ soort van fake beleefdheid.

6 likes

Ik vind het juist altijd een beetje sneu als iemand een verdrietig bericht plaatst en dat helemaal niemand er iets over zegt.

1 like

Dat komt toch bijna niet voor?

3 likes