Maar het gaat niet per se om de post direct onder de kutberichtpost, soms is het 10 posts later. Het lijkt mij klote als je getagt wordt in een bericht waarvan je denkt: waarom word ik getagt in deze post over jouw suuuuperleuke dag, oh ik zie het, het gaat om de obligate “sterkte he”. Maar daarin blijk ik de uitzondering (en dat vind ik prima)
Mensen zijn echt niet goed. Er zat er pas eentje voor me serie te kijken ![]()
Ik zat op de bijrijdersstoel natuurlijk hè.
Denk jij dat hoe vaak iemand wordt aangesproken / lastig gevallen door mannen, vooral bepaald wordt door hoe knap iemand is?
- Ja is wel de meest bepalende factor
- Ook wel enigszins, maar meer door iemands uitstraling/blik/houding/iets in die trant
- Nee heeft niks met je uiterlijk te maken, er is een andere hele belangrijke factor die daarin een rol speelt:
0 stemmers
Tieten? Kont?
geniet jij van echte hollandse lunchrooms/lunch kaarten (broodje carpaccio/broodje Van Dobbe kroket/broodje brie walnoot/Ice Tea Green/rivellaatje)
- ja m’n fave
- op z’n tijd
- nee
0 stemmers
besefte me vandaag opeens wat een typisch nederlands fenomeen dit is
Ik wil vooral helemaal niet nadenken over eigenschappen van degene die lastiggevallen wordt die dat al dan niet in de hand zouden werken omdat ik gewoonweg niet denk dat dat soort eigenschappen bestaan. Mensen lastigvallen zegt alleen maar iets over degene die lastigvalt, dus ik denk dan liever na over diegene z’n eigenschappen (oké eigenlijk ook liever niet)
Ik heb al maaaaanden zin in een broodje kroket maar ik ben Vlaams en woon in Frankrijk (en heb geen tijd voor een tripje) dus dat zit er in de verste verte nog niet aan te komen ![]()
croquette
en voor welke klassieker ga je dan?
- (broodje) carpaccio
- broodje caprese
- broodje brie/walnoot/honing
- broodje oude kaas
- broodje kroket
- uitsmijter
- soep van de dag
- geitenkaassalade
- broodje bal
- tosti
- broodje zalm
- je vergeet iets, namelijk:
0 stemmers
Soep vd dag in de hoop dat ie toevallig vegan is
Keuzestress
Nou ja dit dus, ik vind het eigenlijk helemaal niet speciaal leuk maar als je het lange tijd niet hebt (want niet in Nederland) dan ga je broodjes voor de lunch echt missen. Of ik in ieder geval.
Als iedereen sterkte zegt heb ik soms ook zoiets van nja zal ik dan als 20ste ook sterkte zeggen of gaan we gewoon weer verder waar we gebleven waren.
Ik heb nu echt zin in een broodje bal die verzopen is in jus ![]()
Oude kaas voor de win! Maar alleen als t met lekkere mosterd mayo of iets anders bijzonders erbij is zoals stroop of vijgenshit. Alleen broodje kaas pas ik voor.
Maar ik wil mn kroketten dan wel met twee sneetjes witbrood, mosterd erbij.
Geen kroket op een broodje
Broodje gezond!
Een lunch trio want ik ben echt avontuurlijk
Nee, wel eens droge plekjes maar geen roos. Werkt scrubben/peeling en een vochtinbrengende creme niet?
Ik denk dat of een man je aanspreekt/lastig valt meer aan de man ligt dan aan een vrouw.
Ik ben geen doorsnee aantrekkelijke vrouw (want dik) en ik ben op verschillende momenten aangesproken. Toen ik jonger was , toen ik dikker was , toen ik dunner was , sexy gekleed , toen ik een bij elkaar geraapte chill outfit aan had.
Het enige wat consistent was is dat ik een open houding heb en mensen begroet.