Stel je persoonlijke vraag #36

@Vaiana @Henry Het is al een tijdje geleden dat mijn zus daar werkte, weet niet meer precies hoe dat ging. Het gebeurde in ieder geval wel vaker daar, dat mijn zus op een gegeven moment niet meer verbaasd over was. Ik weet niet hoe ze dat deden met het geld, lijkt me wel dat ze gewoon een rekening stuurden.
Volgens mij zei mijn zus iets in de trant van de mensen van zo’n trouwerij, bang waren als ze afzegden dat ze boos zouden worden ofzo omdat ze dan ergens anders gingen vieren. (goedkoper waarschijnlijk)

3 likes

Ik vind dat altijd zo’n omgekeerde logica. Als je te bang bent om fatsoenlijk te handelen moet je gewoon in de eerste plaats niet afzeggen óf überhaupt niet reserveren. Nu maken ze van hun probleem iemand anders probleem

8 likes

Ja ik snap deze logica zelf ook niet, maar blijkbaar ze er mensen op de wereld die zo denken.

1 like

Niet dat het mij snel gebeurt, maar daarom ben ik blij dat mn tandarts,kapper etc. tegenwoordig een herinneringsmailtje stuurt.

Volgens mij stuurt mijn tandarts je ook een ‘‘boete’’ als je niet op komt dagen. Waar ik zeker achter staat, is natuurlijk kostbare tijd voor zo’n iemand, waarin ze iemand anders kunenn helpen.

1 like

Ik vind het niet creepy maar wel gewoon een beetje raar. Spreek haar gewoon aan die avond of ga nog eens terug naar het café in de hoop dat ze er vaker komt.

14 likes

Vrouw: lacht
Man: IK BEN VERLIEFD
Snap niet waarom de krant hieraan mee wil meewerken. Dat je aan de ober vraagt of je wat dichter bij iemand in de buurt kan zitten vind ik al naar. Kan je geeneens meer rustig met vrienden iets drinken om een week later zoiets in de krant te lezen omdat je misschien iemands richting op hebt gekeken.

50 likes

Gewoon wat tijd over heen laten gaan en dan denkt niemand er meer aan. Ik ben ooit ook eens gezocht (haha niet zo heftig via media, maar wel via via via via) en toen voelde ik me eerlijk gezegd best vereerd, heb hem op fb toegevoegd en gezegd: hujjj je hebt me gevonden, voel me vereerd door de moeite, maar ben verder niet geïnteresseerd in meer contact, sorry. En dat was dat. Bedenk me nu dat hij toen al een vrouw en kids had, dus waar hij naar op zoek was…?! Haha sad weer. Oke was dus wel een andere situatie.

5 likes

Vroeger in de trein lag eens in de maand het magazine van de NS “Rails”
Daarin was ook een rubriek waar je een oproep deed om mensen te zoeken.
Vond ik altijd erg vermakelijk

8 likes

Een heel artikel er aan wijden is wel iets too much.
Maar een oproepje in de krant toch geen probleem?
Vroeger verkocht ik zo ook mijn brommer :laughing:

@Canvastas

7 likes

Heb je een herinneringenbox?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Alleen voor m’n overleden kat

7 likes

Heb je wel eens zoiets van “ik kan niet wachten om straks te douchen”.
Dat je gewoon zoveel zin hebt om te douchen, hoeft er absoluut niet ermee te maken hebben of het koud of warm is buiten en of je hebt gezweet of niet. Dat je gewoon heel veel zin hebt in douchen.

Ik heb dit dus, het liefst douche ik 3 keer per dag ff. Maar dat slaat nergens op. Veel vrienden kunnen zich er ook totaal niet in vinden.

• Nou nee dat gevoel herken ik niet
  • Ik weet het niet
  • Ja dat gevoel heb ik ook

0 stemmers

Ligt er denk ik ook wel echt aan of je een fijne douche hebt of niet. Thuisthuis heb ik dat veel vaker, want dat is een fijnere douche dan die ik heb.

1 like

Ja, ik kan ook echt een uur onder de douche zitten hahahhaa. Dan ga ik gewoon zitten en hou ik m’n telefoon zo onder de straal vandaan en zit ik daar gewoon. Heb wel een bad maar dat vind ik dan weer saai op de een of andere manier

1 like

Vind jij dat je een fijne douche hebt?

• Ja ik ben heel tevreden!
  • Nee niet zo
  • Ja gewoon prima

0 stemmers

2 likes

Heb jij wel eens onder een elektrische douchekop gestaan?

(Water wordt dus door dat ding verwarmd, die draden hangen daar zo naast)

• Nee, maar zou ik wel gewoon doen
  • Nee en zou ik ook weigeren, vind ik eng
  • Ja, vond het eng
  • Ja, kreeg een shock
  • Ja, niks aan het handje hoor

0 stemmers

1 like

Zou het niet eens doorhebben

6 likes

Geen idee, heb er een aantal keer onder gestaan en meestal niks aan de hand. Eentje was slecht geïnstalleerd denk ik, want toen raakte ik de muur aan en kreeg best een elektrische klap, mn hand tintelde toen nog een dag door haha.

2 likes

In ZO Azië zie je deze nog wel, toen ik daar was waren er dus in korte tijd meerdere reizigers overleden onder de douche. Super eng.

Edit - verkeerde tag. Maar suicide shower ja, komt geloof ik in zuid amerika veel meer voor. Blijft eng :smiling_face_with_tear:

4 likes