Stel je persoonlijke vraag #36

Als iemand tegen je zegt: “ik heb slecht nieuws gehad en wil er later wel wat over vertellen maar is nu nog te vers, dus laat me maar”, wanneer verwacht je dan dat die persoon meer details geeft/er wel klaar voor is?

• De volgende dag
  • Na enkele dagen
  • Na een week
  • Na twee weken
  • In de eerste maand
  • Na langer dan 1 maand
  • Nooit

0 stemmers

2 likes

Ik heb daar geen verwachting over eigenlijk

49 likes

Nee precies, dat bedoelde ik eigenlijk met nooit. Snap dat dat ook een optie is uiteraard

2 likes

Irritante Walen op Dour? Vind dit een beetje ongepast, Dour is in Wallonië en je bent als Nederlander daar te gast.

Ben tig keer naar Dour geweest en nooit een irritante Waal meegemaakt.

2 likes

Heb je jezelf weleens huilend op de foto/op video gezet?

• Nee
  • Ja en niet gedeeld
  • Ja en met mensen 1:1 gedeeld
  • Ja en online (bijv social) gedeeld

0 stemmers

2 likes

Oké ik kan het kennelijk echt alleen zeggen, niet eens opschrijven 🥹🥹

1 like

Oh ja dat heb ik denk ik ook, dat denk ik omdat ik mezelf weleens huilend in een spiegel heb gezien
Dan ben je gelijk klaar ofzo

2 likes

Omelette du fromage

(en ik kwam er ook ongeveer 10 jaar later pas achter dat het dus ‘au fromage’ is ipv ‘du fromage’, voel me echt genept)

7 likes

Een keer toen ik echt een mega ugly cry gezicht had met uitgelopen zwarte mascaravegen en rode ogen als gevolg van, jawel, een serie. Met het bijschrift #dramaqueen of course.

Edit: naar mijn vriend trouwens

1 like

Ja wonderlijk hè? Ik geloof dat veel mensen (in mijn kring) die niet getrouwd zijn wel ooit willen trouwen. Maar de minderheid heeft daar niks mee. (Ik en al mijn persoonlijkheden behoren tot die minderheid.)

2 likes

Ik was er voor het eerst in 2008 en in totaal denk ik nog 6 keer gegaan. Dus ik heb wel de authentieke Dour ervaring gehad incl. mensen die tijdens het ontbijt heroïne aan het spuiten waren ja :sweat_smile:. Maar daar gaat mijn reactie toch totaal niet over?

Vlamingen doen vaak echt zwaar klote tegen Walen, super veel vooroordelen en neerbuigende houding. Nee, Walen zijn niet onderdrukt maar ze hebben wel een hekel aan die hautaine air. Nogmaals, ik heb echt alleen maar leuke ervaringen met Walen.

Het is toch sowieso not done om naar een ander land te gaan, de plaatselijke bevolking irritant te noemen en hen dan ook nog in je steenkolen variant van hun taal uit te gaan schelden? Wat mis ik dat ik dat niet normaal vind?

1 like

Wel toen ik 2 kilo uien aan het snijden was voor een mega pan uiensoep.
Vond ik grappig.

3 likes

Oké heftig. Op basis van je eerste post leek het wel echt meer random, maar als je lastig gevallen wordt moet je je inderdaad kunnen verdedigen.

Nee, Belgisch-Limburg is het Limburg van België :sweat_smile:. De verhoudingen tussen Vlaanderen en Wallonië gaan wel wat verder dan dat.

6 likes

Mijn Frans is een beetje dit niveau:

5 likes

Nee ik niet, door de inhaalslag na corona heb ik al zoveel concerten op de planning, m’n dertigerslichaam kan een festival er niet bij hebben :grin:.

Ik vind het wel nog steeds een van de leukste festivals.

1 like

Gewoon niet doen. Tijdje braaf gedaan: alsnog kalk. Zonde van mijn tijd

4 likes

Ik heb gewoon betaald voor glazen wanden waar geen kalk op komt. Kan ook nog. En de zwarte kranen zijn ook van materiaal waar je bijna niks op ziet, minder dan die eeuwige druppels bij aluminium iig.

De nieuwe badkamer is echt een verbetering van mijn leven. Over de rekening wil ik het alleen niet hebben.

7 likes

huisdier

(ha ha ha ik heb geen partner noch een huisdier)

5 likes

De :+1: reactie op een post betekent:

• Altijd iets passief agressief
  • Oprecht een positieve reactie
  • Hangt af van de post in de kwestie

0 stemmers

Ja ik interpreteer het zelf ook wel als “goed verhaal, nobody cares”

8 likes