Stel je persoonlijke vraag #36

Ik kreeg die reactie hier net op gewoon een blije post over een leuke date die ik had, helemaal niet aanstootgevend volgens mij, en ik weet niet zo goed hoe ik het moet lezen.

1 like

Ligt eraan. In het relatie of date topic is die duim meer voor de sukkel waar het over gaat dan de poster.

Ik denk dat diegene het bedoelde als " goed verhaal…"

3 likes

Ik droom niet in het Frans maar ik spreek het vloeiend en denk er vaak in. Spreek het dagelijks

Oh en op de een of andere manier scheld ik in het verkeer ook in het Frans, vraag me niet waarom. Ik scheld in het Nederlands zelden maar in het Frans rolt het er heel makkelijk uit

3 likes

Zelfs bij vaders op Whatsapp is hij niet Ć©cht positief :joy: een ā€œOkā€ op z’n best

2 likes

Ik gebruik dan deze :clap: zodat het niet sarcastisch wordt opgevat

7 likes

Shit dan moet ik echt even met mn pa praten, want hij stuurt me deze echt vaak :unamused:

1 like

Mijn vader eindigt letterlijk elk bericht met :+1: of heel soms een :roll_eyes: maar dat laatste mag ik niet negatief opvatten hoor!!!

7 likes

Haha hoe kun je :roll_eyes: nou niet negatief opvatten?

Volgens mij mogen alle ouders wel een cursus emoji betekenissen. Mn vader gebruikt trouwens dan weer nooit emojis. En alle zinnen eindigen heel keurig met een punt. K zei al dat hoeft op whatsapp allemaal niet zo correct maargoed zellef wete.

5 likes

Ja geen idee het kost me ook heel veel moeite… Contact met mijn vader is sowieso wel wat moeizaam dus vind het vaak al lastig om zijn berichten te interpreteren, heb ze oprecht wel eens overgetypt zonder emojis om te kijken hoe het dan aanvoelt :") Ook al wel meerdere keren aangegeven maar hij snapt gewoon niet waar ik het over heb

1 like

Omdat ik de katholieke kerken mooier vond :joy:

4 likes

Hahahah, maar volgens mij lopen best veel niet gelovigen met een kruisje rond. Zoals tim hofman met zo’n kruisoorbel terwijl die altijd erg duidelijk maakt niet gelovig te zijn.

2 likes

Ja ik vind katholieken zeg maar de iPhone van de christenen en de protestantse kerk de Android Samsung met daarop dat cookie lettertype.

Esthetisch gewoon echt niet aantrekkelijk

23 likes

Ik ben zelf protestant, maar ben het qua esthetiek helemaal met je eens :joy:

4 likes

Nee maar ik wil dit!!!

14 likes

Oh oh. Ik ben ooit (gedwongen ) in griekenland naar de kerk gegaan (bijzondere ervaring) maar kan me niet meer herrinneren dat ik dat heb gedaan. Vandaar dat ik nu zo vervloekt ben wss

2 likes

Heeft ie het wel gedaan?

3 likes

Ik heb dus al tevaak in films/series of compilaties gezien dat al die stellingen omflikkeren. Ik zou het denk ik niet eens durven :joy:

Ik ben bekeerd, maar wel voor het geloof haha niet voor de ervaring.

2 likes

Je gaat veel boodschappen doen met de fiets. Op de fiets heb je fietstassen en/of je hebt een heel aantal plastic tassen. Als je je fietstassen gevuld hebt met de boodschappen en je hebt de plastic tassen ook vol, zet je die dan naast je fiets neer en loop je weg om je karretje terug te zetten?

• Ja
  • Nee ik sjouw al mijn boodschappen heen en terug

0 stemmers

1 like

Haha oh wat jammer! Ik had echt hetzelfde als jij gedaan, super leuk.

3 likes