Nee ik hoef geen Willem Engel kind.
Ik was fan van tokio hotel en wou dat toen heel graag. Gelukkig zei mn moeder " ik ben bang dat dat met jouw dikke volle haar heel zwaar gaat zijn" anders zag ik er nog lelijker uit toen.
Maar dan kan die vast goed dansen
Ik ben vooral heel geïnteresseerd in natuurreligies zoals Shinto! Vind dat echt een mooi idee en wil me daar graag nog een keer meer in gaan verdiepen
Komop zeg, er zijn zelden witte mensen met dreadlocks.
Dus laat ze lekker ajb. Daarbij is nog maar de vraag wie dan weer als eerst dreadlocks droegen.BOEIE
Ja , want ik vind het niet staan. Dus dat komt het dichtst in de buurt.
Heb jij wij eens echt god gebeden? Via de religie die je toen had. Anoniem!
- Nee nooit
- Een enkele keer
- Regelmatig
0 stemmers
Ik lees dit wel vaker maar waarom zou dit ongepast zijn?
Nja als " God als dit goed gaat ga ik me echt gedragen" bidden is dan wel
Ik heb in de jaren ‘90 wel weet ik hoeveel rozenkransen gehad omdat het hip was. Mijn protestantse oma kreeg zowat een rol beroerte toen ze het zag want ik was ook protestant gedoopt en hoe konden mijn ouders het toestaan.
Mijn vader moest toen ook echt bij zijn moeder op het matje komen alsof hij de 15 jarige was
Cultural appropriation, zoek maar op!
Ik heb nee gestemd alleen vind ik het lastig. Ik heb een witte neef met dreads; maar zijn moeder is donker, zijn vader noemen we altijd donkerwit, beiden Antilliaanse roots. Mijn neef is gewoon super wit uit gevallen met een uber tata voor en achternaam terwijl ik met kleur als uber tata ben uitgevallen . Als je hem zou zien lopen zou je denken dat het niet gepast is.
Dus hangt denk ik er ook vanaf of het een 9 jaar rgk kind is of niet.
Heb jij op dit moment geverfd haar?
- Ja, volledig
- Ja, gedeeltelijk (bijvoorbeeld highlights en dergelijke)
- Nee
0 stemmers
Gister net weer geverfd met henna. Het is altijd zo’n gedoe maar ik doe het al 13 jaar en ik ben het zo gewend dat dit mijn haarkleur is :’)
In welk deel van het land staat die moskee want die in mijn stad voel ik me echt niet zo welkom in
In weg als je in de buurt woont wil ik je wel de gegevens geven. Na de zomervakantie starten de lessen weer en ik kan het je echt aanraden.
Toevallig gister naar de kapper geweest. Nu kan ik weer stemmen op alles geverfd, want de uitgroei is weer bijgewerkt
Ah wat leuk! Is het die blauwe van binnen of een ander?
Nee niet blauw van binnen. Ik haal de stad naam even weg in mijn vorige bericht