Ik heb zelden, gelukkig maar gestemd met het idee dat ik hopelijk weinig onverstandige keuzes maak
Ja misschien is âregelmatigâ ook wel iets te ruim genomen!
Als jij je huissleutel kwijtraakt, wie heeft dan een extra sleutel?
- partner
- familie (eigen gezin, ouders, broers/zussen etc)
- je beste vriend(in)
- je hele vriendengroep
- de buren
- je scharrel/fwb
- huisgenoot
- niemand
0 stemmers
Oh nee ik bedoelde eigenlijk of er letterlijk tijdens de ceremonie nog wel eens zo cliche wordt gevraagd âals iemand tegen dit huwelijk is sta dan opâ oid.
Weet ook niet waarom ik dit zo specifiek aan jou vraag haha
Ik heb geen bankje staan, maar mijn stoep is tot aan de weg ongeveer een meter of 4, dus dat zou prima kunnen. Zie het hier wel meer.
Je hebt ook vaak genoeg van die hofjes, daar kunnen ook prima bankjes staan voor het huis.
Mag maar 2 opties kiezen, maar 4 mensen hebben een sleutel: mn partner, mn ouders, vrienden die verderop in de stad wonen en de hondenuitlaatservice.
Maar nou is de vraag:
ga jij zelf wel eens op een bankje zitten die op een openbare plek staat maar wel persoonlijk bezit is van diegene die het zelf voor het huis heeft gezet?
- Nee maar ik ga nu echt veel op die bankjes zitten
- Nee
- Ja
0 stemmers
Ik vind dit dus wel je âplichtâ als vriendin! Natuurlijk kan je dit zo hard of zacht brengen als je wil. Ik snap in het geval van geweld dat je de vriendin niet nog verder wil afdrijven.
Nou ja, mn ouders zitten ook wel 130km verderop, maar de vrienden en uitlaatservice zijn wel fijn inderdaad!
Ik zou echt mensen uit de straat vragen hoor, een ouder echtpaar wat vaak overdag thuis is ofzo. Ik zou dat zelf echt geen probleem vinden, al ben ik weinig thuis dus ben ik niet echt een handige sleutelhouder.
Meestal is het zoiets⊠dus je kunt er gewoon langs. Ik snap het wel als je geen tuin hebt of de zon daar maar een deel van de dag staat, kun je lekker voor t huis zitten mensen kijken met een wijntje.
Ja idd iemand uit de buurt, ik wist als kind dat ik dan bij bepaalde buren moest zijn, want die vrouw was nagenoeg altijd thuis. Anders had ik als tiener al vaak het huis niet in kunnen gaan. Ik vond het dan wel gĂȘnant om te vragen en dat ik mn sleutel kwijt was maar liever dat dan een sleutel 180 km verderop.
Ja, ik heb ook echt een probleem dan, want niemand heeft mijn sleutel dus.
Maar ik kreeg gisteren de sleutel van mijn fwb (âvoor het geval datâ) en toen dacht ik: Ja, misschien is het handig dat hij mijn sleutel ook heeft, ook al woont hij een stuk verderop. Oorspronkelijk had mijn moeder ze wel, maar ja, die overleed vlak na mijn verhuizing. En verder woont er niet echt iemand in de buurt die ik goed ken.
Ja mijn mening over bankjes is ook wel veranderd sinds de poll haha. Hoezo ga je het ook niet oke vinden als jijzelf een persoonlijk bezit op een OPENBARE plek zet, waarbij het ook nog eens bedoelt is om te zitten. En het is maar een bankje, het is niet dat je ermee wegfietst, of die ff in je auto pleurt.
Ik vind dat er soieso te weinig bankjes zijn. Mn moeder heeft copd en als we dan ergens heen gaan wilt ze een paar keer zitten om even bij te komen. En op sommige plekken moeten we dan echt even zoeken. En je wilt dan ook niet steeds ergens wat gaan drinken.
Omg ZO ERG MEE EENS. Geef meer bankjes! En je moet anders als je ergens wilt zitten al heel snel een eetgelegenheid in. Lijkt me heel rot voor je moeder.
Ik krijg zelf zo snel blaren, en wil dan ff zitten, een pleister vervangen oid. En dan ineens kan ik alleen maar naar een eetgelegenheid of ik moet gewoon op een muurtje, wat dan ook maar te vinden is, zitten. En ik wandel zelf soms met een vrouw die moeilijk loopt, en ik wil haar ook niet op de stoep laten zitten. Nergens een bankje. Of nouja, te weinig.
Er is volgens mij een app dat alle bankjes in nederland weergeeft, weet alleen niet of het werkt/een goede app is.
Och ik haat weekend ov noobs. Net ook zon oma die op het perron steeds tegen de klein kinderen riep " Achter deze streep staan want de trein zuigt je anders zo het perron op"
De streep die ze aanwees was ook niet eens de veiligheids streep.
Meestal, ligt aan in welk en hoe druk station ik terecht kom, als de trein gestopt is. Die mensen die direct gaan staan geven echt stress.
Dit is dan wel een goed ding wat mannen doen, ze laten je toch best vaak voorgaan in de trein bij het uitstappen. Ik bedoel dan gewoon uit het bankje niet de trein zelf. Tegen die tijd is het RENNEN. Omg uitchecken, oh whaa welk spoor.