Stel je persoonlijke vraag #36

Omg ZO ERG MEE EENS. Geef meer bankjes! En je moet anders als je ergens wilt zitten al heel snel een eetgelegenheid in. Lijkt me heel rot voor je moeder.

Ik krijg zelf zo snel blaren, en wil dan ff zitten, een pleister vervangen oid. En dan ineens kan ik alleen maar naar een eetgelegenheid of ik moet gewoon op een muurtje, wat dan ook maar te vinden is, zitten. En ik wandel zelf soms met een vrouw die moeilijk loopt, en ik wil haar ook niet op de stoep laten zitten. Nergens een bankje. Of nouja, te weinig.

Er is volgens mij een app dat alle bankjes in nederland weergeeft, weet alleen niet of het werkt/een goede app is.

4 likes

Och ik haat weekend ov noobs. Net ook zon oma die op het perron steeds tegen de klein kinderen riep " Achter deze streep staan want de trein zuigt je anders zo het perron op"
De streep die ze aanwees was ook niet eens de veiligheids streep.

3 likes

Meestal, ligt aan in welk en hoe druk station ik terecht kom, als de trein gestopt is. Die mensen die direct gaan staan geven echt stress.
Dit is dan wel een goed ding wat mannen doen, ze laten je toch best vaak voorgaan in de trein bij het uitstappen. Ik bedoel dan gewoon uit het bankje niet de trein zelf. Tegen die tijd is het RENNEN. Omg uitchecken, oh whaa welk spoor.

2 likes

Zijn dat de mensen die ook al op het knopje van de deur gaan rammen als de trein nog niet eens stilstaat?

4 likes

Niets zo hinderlijk als mensen die pas opstaan als de trein al stilstaat en de deuren al open zijn. Dan stappen de nieuwe reizigers al weer in en dan moet nog iemand zich naar buiten wurmen

10 likes

Ik ben net verhuisd en heb nog niet bedacht wat ik met mijn tweede sleutel ga doen :sweat_smile: Ik ken hier nog niet zoveel mensen en mijn vrienden en familie wonen allemaal op minimaal een uur rijden

3 likes

Ik vind dat in drukke steden als dusseldorf, dortmund en dat hele gebied nog steeds irritant. Zooovaak daar met de trein gereist, hebben vaak meer dan 30 platforms enzo dus ik snap de hectiek ook wel. Maar nogsteeds gaan mensen VOORDAT überhaupt mensen kunnen uitstappen al instappen. Ik zeg dan altijd maar WAIT. Want ja, is wel zo handig dat de mensen die erin zitten eerst uitstappen he.

1 like

Er is ook nog een tussenvorm. De meeste mensen staan op zodra het perron in zicht is. Dan vind ik het nutteloos om op te staan want dan staat het hele gangpad vol en je kunt toch nergens heen zo lang de deuren niet open zijn. Dus als de mensen in het gangpad beginnen te bewegen sta ik op. En ik zit het liefst in een vierzitter dus ik hoef dan niemand te vragen om voor me op te staan.

14 likes

Even afwachten of je leuk en veilig contact met een van de buren krijgt?

2 likes

Haha maar als iedereen net als jij blijft zitten dan schiet het toch ook niet op. En als het druk is dan sta je sowieso in de rij. Maar goed ik kan sowieso niet tegen trage mensen in 't ov

2 likes

Met mijn tactiek ga ik gewoon mee in de stroom van ā€˜gangpadmensen’ dus het is niet traag. Het komt iig niet voor dat ik mezelf nog naar buiten moet wurmen terwijl mensen al aan het instappen zijn. En zoals ik al zei, de meeste mensen staan al op zodra het perron in zicht is of eerder dus het enige wat ik zou bereiken met eerder opstaan is dat ik opsta van mijn stoel om te wachten tot ik kan ā€˜invoegen’ in het gangpad maar niet on het gangpad zelf sta.

In de tram sta ik wel altijd op voor de halte bereikt is.

4 likes

Ik kan niet tegen die stresskippen. Doe ff normaal. Als je een minuut te laat bent is dat vaak de schuld van je eigen planning. In het gangpad opgedrukt staan tegen elkaar maakt het niet makkelijker. Je moet er toch allemaal of in, of uit. En de trein maakt het geen kut uit of je nou te laat of te vroeg bent. Utrecht is dus een heel klein station eigenlijk en iedereen rent daar alsof hun leven er vanaf hangt. Pff.

Sowieso vind ik Nederlandse stations zo schattig vaak. Dan bedenk ik me weer hoe klein landje we eigenlijk zijn.

2 likes

Verdriet niet maar jammer vind ik het wel. Zo was ik ook een beetje bevriend met de vriend van een goeie vriend. Mja toen dat uitging zag ik zijn ex natuurlijk niet meer en dat vond ik wel jammer. Maar goed hij krijgt vast ooit weer een leuke vriend. En zn ex volg ik nog op social media. En hij had me ook een leuk soort van afscheids bericht gestuurd toen.

3 likes

Als je het woord ā€˜tandarts’ uitspreekt, zijn er dan duidelijk de losse woorden tand en arts te horen, of spreek je het meer uit als ā€˜tan darts’?

• Tand arts
  • Tan darts

0 stemmers

3 likes

Als een vriendin vraagt of zegt tegen jou dat jij pas later dan haar mag trouwen en jullie zijn beide verloofd, wat doe je dan?

• Dit negeren
  • Hier naar luisteren en op een later moment trouwen
  • De vriendschap verbreken
  • Anders…

0 stemmers

2 likes

Ik wil uberhaubt niet trouwen. Maar als iemand met zon debiel voorstel kom denk ik fuck jpu

21 likes

Wat? Hahaha omg. Ik zou bij deze dus wel DIRECT de vriendschap beƫindigen.

7 likes

Ik zou zeggen dat ik het echt lachwekkend vind en vragen wat haar achterliggende gedachtegang is en dan zal wel blijken dat het een ietwat toxisch persoon is, anders stel je toch niet zo’n eisen.

18 likes

Zou jij hierom de vriendschap verbreken?

• Eh ja natuurlijk waar gaat dit over
  • Nee
  • Nee maar wel minder contact

0 stemmers

1 like

Ik kan me dit dus echt ook niet of nauwelijks voorstellen dat er zulke mensen zijn? Hahahaha. Jesus! Give us light again en alle zielen zijn dan weer geheeld, heel mooi.

3 likes