Stel je persoonlijke vraag #36

Ik kreeg eens te horen dat ik geen relatie mocht beginnen met iemand die ik kort na een breakup had leren kennen want deze vriendinnen waren ‘al zoooolang vrijgezel, zij mochten eerst!’ (En dan niet met mijn nieuwe vlam hoor want die was “”"“lelijk”""")

We waren allemaal 25 trouwens.

11 likes

Mja dit is mij dus overkomen. Toen ik net verloofd was en ik dit nieuws deelde me haar was dit de eerste reactie. Ze had dit ook al eerder gezegd toen ik nog niet eens verloofd was. Save to say, we hebben geen contact meer.

11 likes

Misschien gebruikte @anon43983847 die poll om te kijken of ze de bruiloft van haar vriendin kon saboteren.

Omg fuck die meid hoor.

5 likes

Gatverdamme, nee haar leven is niet belangerijker dan die van jou. Wat een zo nederlands gezegd DOMME TRUT

4 likes

Ik woon in een dorp waar dit echt normaal is, maar hier staan ook op allemaal bankjes op straat.

1 like

Op dezelfde dag trouwen, is het maar gelijk duidelijk hoe de vriendschap ervoor staat :joy:

2 likes

Gelijk de eerste beste persoon die je ziet meesleuren naar het stadhuis

Euh wtf? Te vaak Bride Wars gekeken zeker

Voor de mensen die behoefte hebben aan bankjes onderweg: er bestaat een app Alle bankjes. Echt een lifesaver.

10 likes

We zijn over het algemeen wel gewoon eerlijk (en dus soms kritisch) over belangrijke dingen. Trivialiteiten zoals kapsels ofzo doen we niet lastig over :rofl: moet iedereen lekker zelf weten. Andere dingen ofc ook maar dan is een spiegel voorgehouden krijgen of voorhouden wel wezenlijker vind ik maar kan er geen frequentie aan plakken?

1 like

Vind je oude mensen over het algemeen

• Schattig
  • Vervelend/stom/irritant
  • Gewoon zoals elk ander volwassen persoon

0 stemmers

1 like

Heb jij wel eens de trouwjurk van je moeder aangehad?

• Nee
  • Ja
  • N.v.t.

0 stemmers

Mijn moeder trouwde op haar 23e met een destijds blijkbaar enoooorme dure jurk. Het had helemaal vleugels en raar kant en whatever. Daarna hing het jaren ergens in een hoes en ik mocht het een keer aan, ik denk dat ik toen iets van 20/21 was en mijn reactie was : haha, ik vind dit lelijk’. En er was nog een afschuwelijk lange sluier bij. En een ding in de taille. Wij hebben beide verhoudingsgewijs een hele slanke taille dus ik werd echt ingesnoerd door de band. Als je je armen omhoog hield was je dan als een engel.

2 likes

Valt een beetje in de categorie ‘schattig’.
Ik vind dat zo gek, het lijkt wel alsof mensen hier oude mensen ofwel irritant vinden ofwel schattig.
Terwijl je ze natuurlijk in alle smaken hebt waar jonge mensen ook in komen.
Dit is echt een van mijn grootste forum-wtfs.

8 likes

Normaal geen mening erover, maar als ze in de supermarkt lopen te dralen vind ik het strontirritant.

Maar mensen in de supermarkt zijn sowieso oervervelend

8 likes

Als je een film of serie ziet wat je leuk lijkt zoek je dan meestal op IMDb ook de cijfer?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En als je ja hebt aangeklikt:

Laat je je dan ook vaak afschrikken als het een laag cijfer is? Merk zelf dat ik dan vaak toch even verder kijk haha.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik gebruik opaatje en omaatje wel, maar alleen voor een bepaald type schattig oud mens. Dus een stel oude opaatjes die in de zon zitten bij te praten en koffie te drinken, zoiets.

5 likes

Ik kijk meestal niet op imdb maar letterboxd maar ik moet zeggen dat het me ook vaak tegenvalt wat voor hoog cijfer mensen films soms geven terwijl het echt een draak van een film is. Is bij imdb ook wel denk ik, als je daar die top 250 bekijkt denk ik ook vaak “ja echt, de BESTE FILM OOIT?”

Maar goed lang verhaal om te vertellen dat ik steeds vaker bewust films kijk die me leuk lijken zonder reviews te bekijken. Een slechte film op zn tijd is ook top.

3 likes

Ik ga trouwen in de spierwitte trouw jumpsuit van m’n moeder uit de jaren 80. :grin: De mouwen blijven vol, maar de mc hamerpants wordt wat minder.

36 likes

Mijn moeder heeft wel een jurk maar is nooit getrouwd. Auw.:grimacing:

1 like

Ok, daar is niks auw aan.