Stel je persoonlijke vraag #36

Mijn moeder is wel getrouwd, maar had geen jurk.

3 likes

Ik zoek ze meestal op(vooraf, maar vaker achteraf) op moviemeter en ga dan comments lezen. Zelfs leuke films worden op die manier helemaal verpest :grimacing:.

4 likes

Alle mijnmoedergrappen uit 2012

1 like

Sorry die auw was bedoeld voor mijn moeder :stuck_out_tongue: . Ik heb de jurk trouwens nooit gepast, ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe die zou staan.

7 likes

Ik heb ook een vriendin die vind het HEEL ERG dat haar schoonzusje bijna net zo ver zwanger is.
Ik snap t probleem niet is alleen maar leuk lijkt me, maar het lijkt haar helemaal jammer als ze vlak na elkaar bevallen ofzo. Ik weet niet waarom; maybe omdat haar eigen :sparkles: momentje :sparkles: dan weg is of mogelijk minder lang duurt? :woman_shrugging:t3:

9 likes

Een vriendin van mij zei ooit dat ik niet eerder zwanger mocht worden dan zij, want ‘jij wilde vroeger niet eens kinderen!’.
Gelukkig voor haar was ze er (veel) eerder bij uiteindelijk. Maar vind het nog steeds een rare opmerking. Alsof vrienden een soort continue wedstrijd met elkaar hebben over wie het eerste is.

9 likes

Ja ik vind het ook je plicht om dingen te benoemen, dat verwacht ik ook van ze. Maar als haar keuze is om daar niks mee te doen, dat is ook oké. Dus dan zou ik wel getuige zijn.

2 likes

Bedoel je nou dat je meteen zou geloven dat het echt is als je dat zag?

6 likes

Ligt er wel erg aan of ze ook gewoon in de rij staan in de Jumbo hun eigen business te minden of dat ze zin hebben in krabsalade.

25 likes

Minder aandacht
 moet aan friends denken die aflevering dat iemand iemands “thunder steals” maar weet de context ff helemaal niet meer

3 likes

Dat maar ook vooral omdat ik zou denken: prima voor jou maar blijf uit mijn buurt

1 like

Ik zou er over schrijven op een forum.

8 likes

Als je dat al heel erg vindt, dan ben je een egoĂŻst pur sang. Wat is er mis met mensen. Het kan mij niks boeien wanneer een vriendin weer er 1 uitperst. Hoe kan je zo in elkaar zitten. Als het gebeurt en ze willen het graag, ok mooi voor ze, ik koop een cadeautje en succes ermee.

2 likes

oh jeetje wat een ramp zeg. Mijn schoonzusje is ook nog steeds boos op mij omdat ik eerder zwanger was dan zij, en idd zo haar moment had ingepikt. Wat een zwaar leven zullen zij hebben zeg

4 likes

Ik heb altijd het idee dat dit forum heel erg van pannenkoeken houd.

Hoevaak eet jij pannenkoeken?

• Nooit
  • Een paar keer per week
  • Wekelijks
  • Maandelijks
  • Een paar keer per jaar
  • Ik heb weer wat te zeuren en ik mis een optie

0 stemmers

4 likes

Ik kan het me bij in-/subfertiliteit wel goed voorstellen dat het heel pijnlijk is als je zelf al even bezig bent met je kinderwens en een ander die misschien veel jonger is, nooit kinderen wou, etc. opeens zwanger blijkt te zijn. Dan gaat het niet om “jouw moment” maar wel de confrontatie met iets dat je zelf niet hebt. Ik zou mezelf er dan best iets onaardigs uit hebben zien krijgen vanuit mijn eigen pijn. Zelfs nu ik zwanger ben, blijven zwangerschapsaankondigingen lastig. Geen idee waarom, helemaal geen reden voor ook, maar toch. Misschien een stukje oud zeer dat nog moet slijten.

8 likes

Veel te weinig.
Ik ben bijna jarig en ik ga met mn gezin uit eten. Nu ligt m’n dreumes vrij vroeg in bed dus ik gaf aan dat ik een pannenkoekenrestaurant wel leuk zou vinden, zodat hij mee kan ipv oppas zoeken en met z’n 2en gaan.
Maar eigenlijk kijk ik gewoon zelf super uit naar zo’n grote pannenkoek van een restaurant.

8 likes

Ben jij ooit naar een pannenkoekenrestaurant geweest?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En naar een pannenkoekenboot?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik nog nooit, maarja ik hou ook niet van pannenkoeken

1 like

@Roguee Ergens vind ik het ook nog een verschil tussen zo iets denken: misplaatste jaloezie, graag eerste kleinkind oid willen hebben of welke andere idiote reden er dan even door je hoofd gaat waar je ff van baalt. Maar dat je vervolgens denkt; ja echt een normale gedachte en gevoel richting de ouders van mn nieuwe nichtje/neefje, laat ik dit ook uitspreken en delen met iedereen. :laughing:

5 likes

Ja, maar mijn moeder trouwde in een witte pantalon met een blouse met een soort schouderstukken (het waren de eighties he). De blouse heb ik als kleuter gedragen tijdens een verkleedfeest op school, ik ging als engeltje.

3 likes