Minstens een 6.8, anders kijk ik niet. Tenzij het een film is in een reeks die ik volg ofzo.
Ik heb ooit gewerkt bij een pannenkoekenrestaurant, altijd gratis poffertjes en pannenkoeken tijdens je pauze
Maar dan eet ik meestal van die kleintjes voor ontbijt, met chocolade of kwark met fruit en honing. Ultiem weekendgevoel heb ik dan.
Alleen voor ontbijt eigenlijk, vind het als avondeten niet echt vullen ofzo.
Ik heb als studentenjob in een pannenkoekenrestaurant gewerkt en dat was echt dé shit. Alle tafels hadden in het midden een plaat, waardoor klanten dus hun eigen pannenkoekjes konden maken. Je bestelde dan een knijpflesje of kannetje deeg en een aantal zoete/hartige toppings en kon dan losgaan. Er kwamen heel vaak mensen langs voor bv. verjaardagsfeestjes en eerlijk, als het nu nog had bestaan had ik daar mijn verjaardag met vrienden wel willen vieren
ja helemaal mee eens! Zeker als je zelf een enorme wens hebt en het lukt bijv niet, helemaal niet gek als je dan iets voelt van jaloezie. Maar om je daar dan idd naar te gaan gedragen… Tis ook nooit meer goedgekomen tussen ons
In mijn geval ging het om iets wat ik had gezegd toen ik 18 was, blijkbaar mocht ik daarom toen ik 34 was ook nog niet eerder zwanger worden.
En dat zeg ik als iemand die meerdere miskramen heeft gehad, en die echt weet hoe het is om jankend in je bed te liggen omdat je weer een vriendin hebt moeten feliciteren met haar zwangerschap terwijl je zelf ook zo graag wil. Maar iets denken en het ook daadwerkelijk je mond uit krijgen zijn twee verschillende dingen.
Een vriendin zei een keer, ‘nou jij was als eerste zwanger, dat telt ook’. Wtf, ongepland, te jong(vond ik) en ook bewust ervoor gekozen het niet te houden. Alsof het een wedstrijd is, ik vind het walgelijk en ongepast. Heb het maar een beetje stom staan weg lachen. En het boeit mij dus echt geen ene moer wanneer iemand zwanger is en hoelang en alles dus ik kan me er niet in inleven.
Als een vriendin van jou zwanger is wil je dan graag alle updates weten?
- Zoveel mogelijk
- Misschien een keer of 2 per maand
- Ik hoef er niks over te horen
0 stemmers
Ik vind het altijd leuk natuurlijk als het kindje er is, ben ook altijd wel benieuwd hoe de bevalling is gegaan. Maar ja hoef geen 9 maanden lang erover te horen. En dat wedstrijd gedoe om zwanger worden vind ik gewoon eigenlijk best wel ziek. Het gaat over een mens wat je op de wereld gaat zetten, geen kamerplant.
En stel jij was zwanger geworden met 21 jaar, zou jij je dan gevoeligsmatig nog te jong ervoor voelen? Anoniem:
- Nee
- Ja
0 stemmers
Dit is wel een beetje een lastige vraag, maar ik kreeg later ook vaak te horen van mn ex dat het makkelijk had gekunt en hoeveel vrouwen er wel niet op die leeftijd moeder zijn geworden en dat maakt me soms na al die jaren nog steeds ZO kwaad
Ik heb nee gestemd omdat dit vind ik niet van leeftijd afhangt. Hoe is je leven, heb je dingen op de rit, hoeveel levenservaring heb je? Vind ik allemaal veel belangrijker
Ja je hebt gelijk en dat had ik in mijn geval met mijn ex dus TOTAAL niet. Maar ik gaf destijds wel als reden voornamelijk dat ik me te jong ervoor voelde. Ik was echt nog een soort van puber.
Ik lees het niet als is iedereen van 21 te jong om kinderen te krijgen maar hoe voelde jij je zelf daarover toen je 21 was, dat kan je op zich toch beoordelen in retrospect
Doe ik altijd maar vind dat ze altijd een erg laag cijfer geven.
Als jouw haren op je schouders vallen noem jij dit dan:
- Kort haar
- Middellang haar
- Lang haar
0 stemmers
Ik dacht even dat je het over pannenkoeken had
Mijn moeder heeft haar trouwjurk laten vermaken tot poppenhoek-trouwjurk voor de basisschool omdat ze het zonde vond dat er anders niks meer mee gebeurde. Dus 't hele dorp heeft die jurk zo ongeveer aan gehad haha
Ben jij een luxepoes?
- Over het algemeen wel
- Over het algemeen niet
- Sowieso niet
0 stemmers
Ben jij een luxewasbeer?
Als baby, mijn moeder heeft hem laten verknippen tot doopjurk. Ik zou dat zelf echt niet gedurfd hebben met mijn trouwjurk.
Ze heeft de doopjurk nog steeds en mijn dochter is er ook in gedoopt. Het was een jaren 70 jurk die nu ook nog heel leuk is, vrij tijdloos.