Wat leuk! Jouw dochter gaat ook nog de communie doen toch? Daar had je toen ook al hele mooie kleding voor gepost.
Wat een leuk en origineel idee. Is de jurk echt een mini trouwjurk geworden of meer een alleen de top en een klein stukje rok.
Klopt, als ze oud genoeg is.
Daar hebben we geen familiekleding voor omdat mijn familie protestants is, maar in o.a. Kevelaer (Duitsland) zijn in het communie-seizoen hele mooie jurken te koop.
Terwijl het enige leuke is de open bar (als dat er al is).
Dat hebben mensen die een kind verwachten en de naam niet willen delen ook. Helemaal in allerlei bochten wringen om maar niet de naam te zeggen omdat ze het geheim willen houden. Het interesseert de buitenwereld werkelijk geen HOL. Alsof wij met twee violen, een trommel en een fluit klaarstaan wanneer de naam bekend wordt gemaakt. Bitch please. Het is voor ons gewoon ter informatie. En dan heet die garnaal ook nog eens Anna. Net zoals de rest van de wereld. Daaaag schat.
Honing in thee
- Ja lekker
- Nee dankje
- Mm wel ok
- Ik drink geen thee
0 stemmers
Vind jij popcorn ook zo’n matige snack?
- Ja
- Nee lekker juist
0 stemmers
Wel alleen zout, zoete popcorn vind ik echt niet lekker
Wat zeg jij?
- WC
- Toilet
- Plee
- Het kleinste kamertje
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Anders, namelijk: alle bovenstaande zeg echt van alles door elkaar. Oke kleinste kamertje niet maar de rest wel bedenk ik me
Eens😅 at het als kind eigenlijk alleen omdat dat bij de gezellige film avond “hoorde”
Het voelt toch niet zo als mijn plaats om bezwaar te hebben tegen het huwelijk en als het mijn beste vriendin was zou ik ook alsnog haar getuige zijn. Op het moment dat iemand gaat trouwen, zijn ze waarschijnlijk al lang samen, wonen ze samen, wellicht een huis gekocht, misschien zelfs een kind. Allemaal beslissingen die ze neemt zonder getuige en zonder mijn mening te vragen. Zoveel kan je als vriendin niet doen om iemand te behoeden van slechte keuzes zonder diegene weg te duwen. Dan vind ik het onnodig om bij de trouwerij principieel te gaan doen. Waar zou het ook toe leiden? Dat ze niet gaat trouwen en uit elkaar gaat terwijl ze een huis en een kind hebben samen? Waarschijnlijk trouwt ze gewoon en zorgt het voor een verslechtering in contact.
Ja, maar eigenlijk alleen positief. Als iemand wat mij betreft kutte muzieksmaak heeft denk ik alleen maar you do you, maar ik kan mensen wel leuker gaan vinden door hun muzieksmaak (kan zijn als we heel erg op één lijn zitten maar ook dat ze heel enthousiast en gepassioneerd zijn over genres waar ik minder van weet bijvoorbeeld)
Naar aanleiding van het zitten op bankjes van andere mensen; kun je op een bankje zitten dat buiten bij een winkeltje/restaurant/koffietentje etc staat als je daar niets hebt gekocht?
- Ja, altijd
- Nee, zo’n bankje is voor betalende klanten
- Alleen als het niet druk is en er geen betalende klanten willen zitten
0 stemmers
Nee, tenzij je je enkel net hebt verzwikt of iets dergelijks.
Oh hier was ik vorige week nog over na aan het denken! We waren in een dierentuin en hadden wafels met ijs gekocht, dat zat in een laag kartonnen bakje dus staand eten was niet praktisch. Maar de tafeltjes die bij het eettentje stonden waren allemaal bezet door mensen die hun gesmeerde bammetjes van thuis zaten te eten. Toen dacht ik wel “ga dat ff lekker ergens anders doen”.
Ik denk dat je dan nog niet de juiste zonnecrème gevonden hebt
Verschillende zonnebrandcremes uitproberen en ook goed laten intrekken voordat je met makeup begint. Ik heb zelf ook huidaandoeningen dus verder ook niet de keuze om geen spf te dragen, dus dan probeer je van alles uit.
Ik heb hier eigenlijk geen last van. Ik let wel op dat het ene product ingetrokken / droog is voor ik het volgende gebruik, misschien zit het probleem daar?
Alleen als ik naar buiten ga en de zon schijnt maar ik ben een nerd en zit veel binnen.
Deze is echt super fijn en €4 ofzo! Ik ga van veel zonnebrand ook zweten, dan zijn ze vaak te vet, maar van deze niet.
Er zit spf in mijn dagcreme dat maakt het wat makkelijker