Stel je persoonlijke vraag #36

Ik ben deze week zo ontzettend moe :yawning_face:
Hopelijk is dat snel voorbij, word er een beetje gek van

Wat beschouw jij als ‘heel veel suiker’ in een kopje koffie?

  • 2 of meer zakjes suiker
  • 3 of meer zakjes suiker
  • 4 of meer zakjes suiker
  • 5 of meer zakjes suiker
  • 6 of meer zakjes suiker
  • 7 of meer zakjes suiker

0 stemmers

1 like

Hebben we het over suiker staafjes die je bij de koffie op het terras krijgt, suikerklontjes of de kilozakken kristalsuiker?

1 like

Suiker staafjes / zakjes zoals op het terras in de horeca

Geef mij 1% van haar talent plzz

5 likes

Ik heb een klant die altijd 6 suiker in z’n koffie wil. Voor de grap een keer stiekem 5 gedaan om te kijken of ie het zou merken, hij nam één slok en zei ‘ik doe er toch nog eentje bij’ :’)

59 likes

:rofl:
Ik zag laatst iemand 5 suiker in de koffie doen en deze persoon bestelde zeker 4x achter elkaar koffie.

1 like

Tering, ik schrik soms ook van de hoeveelheid cafeïne die sommige klanten van ons binnenkrijgen maar dan ook nog met zo’n bak suiker :flushed:

3 likes

Huh, ik heb trouwens nog nooit een pak suiker in mn leven gekocht en ik leef echt niet heel gezond.

Heb jij een pak/zak whatever aan suiker in huis?

  • Nee wat moet ik er mee
  • Ja want ik bak graag taarten/cakes
  • Gewoon ja

0 stemmers

1 like

Bakken en bij inmaken heb je suiker voor nodig.

Ik vind meer dan één eigenlijk al veel.

10 likes

Voor op brinta en cornflakes :heart_eyes: verder gebruik ik het eigenlijk bijna nooit

1 like

Kristalsuiker, lichtbruine basterdsuiker, donkerbruine basterdsuiker, rietsuiker, poedersuiker, cassonadesuiker (uit België)… en dan vergeet ik misschien nog wel een soort. Alles om mee te bakken want in thee drink ik zoetjes.

20 likes

Ik laat alles in m’n koffer, maar laat hem niet open liggen. Als ik iets eruit heb gepakt doe ik hem weer dicht. Dus eigenlijk “Ik laat mijn koffer dicht liggen op de grond zodat ik er spullen uit kan pakken wanneer nodig”

9 likes

Ligt eraan hoe lang. Week ofzo dan pak ik uit, maar deze zomer ga ik op roadtrip en dus max 2 nachten in 't zelfde hotel en dan neem ik die moeite niet.

4 likes

Kledingkast:

  • Gesorteerd op kleur
  • Gesorteerd op type (broeken, shirts etc)
  • Gesorteerd op een andere manier
  • Niet gesorteerd, alles door elkaar
  • Nvt/anders/geen kledingkast/geen kleding

0 stemmers

Eerst sorteren op type, en dan per type op kleur :drooling_face:

16 likes

Favoriete optreden van alle seizoenen van produce 101 :heart_eyes:

2 likes
3 likes

Zo vaak gekeken!

4 likes