Tering, ik schrik soms ook van de hoeveelheid cafeïne die sommige klanten van ons binnenkrijgen maar dan ook nog met zo’n bak suiker
Huh, ik heb trouwens nog nooit een pak suiker in mn leven gekocht en ik leef echt niet heel gezond.
Heb jij een pak/zak whatever aan suiker in huis?
- Nee wat moet ik er mee
- Ja want ik bak graag taarten/cakes
- Gewoon ja
0 stemmers
Bakken en bij inmaken heb je suiker voor nodig.
Ik vind meer dan één eigenlijk al veel.
Voor op brinta en cornflakes verder gebruik ik het eigenlijk bijna nooit
Kristalsuiker, lichtbruine basterdsuiker, donkerbruine basterdsuiker, rietsuiker, poedersuiker, cassonadesuiker (uit België)… en dan vergeet ik misschien nog wel een soort. Alles om mee te bakken want in thee drink ik zoetjes.
Ik laat alles in m’n koffer, maar laat hem niet open liggen. Als ik iets eruit heb gepakt doe ik hem weer dicht. Dus eigenlijk “Ik laat mijn koffer dicht liggen op de grond zodat ik er spullen uit kan pakken wanneer nodig”
Ligt eraan hoe lang. Week ofzo dan pak ik uit, maar deze zomer ga ik op roadtrip en dus max 2 nachten in 't zelfde hotel en dan neem ik die moeite niet.
Kledingkast:
- Gesorteerd op kleur
- Gesorteerd op type (broeken, shirts etc)
- Gesorteerd op een andere manier
- Niet gesorteerd, alles door elkaar
- Nvt/anders/geen kledingkast/geen kleding
0 stemmers
Eerst sorteren op type, en dan per type op kleur
Favoriete optreden van alle seizoenen van produce 101
Me faves zijn:
Deze met Sean Lew, de eerste
Jade, in de camo broek, want zij is heet
En alles met Delaney Glazer maar kan niet opzoeken want ik moet uitstappen, doei.
Zo werkte ik in een café waar op zaterdag de buren altijd de hele middag biertjes kwamen drinken. We hadden daar standaard Grolsch op de tap, maar een keer was er per ongeluk Heineken geleverd. We hebben die maar gewoon aangesloten en dachten, dat merkt vast niemand. Zodra de buurvrouw een slok nam zei ze meteen “is dit hetzelfde bier als altijd? Het smaakt anders.” Goed ontwikkelde (bier-) smaakpapillen dus!
Favoriete, nee. Maar pas deze nog gezien:
Ben geen danser, dus geen idee of het zwaar goed is. Maar ik heb het idee dat ze goeie dansers zijn, en het is mooi in beeld gebracht.
Ik heb het zo hangen dat wat ik het meest recent heb gedragen rechts hangt en dat schuift dus na elke was verder op naar links. Mijn doel is om steeds kledingstukken te pakken die aan de linkerkant hangen omdat ik anders geneigd ben om steeds hetzelfde te pakken. Door dit systeem rouleert het wat meer.
Lol deze vraag blijft altijd terugkomen.
Als je langer dan 7 nachten denkt te blijven is uitpakken wel handig lijkt mij. Korter dan dit zou ik het gewoon lekker in je koffer houden? Alleen maar dichtklappen en weer weg.
Als je op vakantie gaat, neem jij dan vaker teveel kleding mee (alles dus wat niet gedragen is) of eerder te weinig?
- Ik ben een talent ik neem precies genoeg mee
- Altijd te veel kleding
- Altijd te weinig kleding
0 stemmers
Geen talent, want m’n eerste keer een maand weg was een RAMP. Inmiddels weet ik precies waar ik behoefte aan heb en wat ik wel en niet ga dragen. Tot max 3 maanden op reis neem ik alleen handbagage mee