Vooral veel onderbroeken en sokken
Iemand die je kent is op vakantie en heeft katten. Jij woont een kwartiertje verderop en biedt aan de katten eten, drinken en aandacht te geven, maar blijft niet in dat huis slapen. Er is geen waterfonteintje of voer dat op bepaalde tijden in een bakje valt zeg maar. Hoe vaak ga je langs?
- 1 keer per dag
- 2 keer per dag
- 3 keer per dag
- Vaker
0 stemmers
Mān moeder doet dit nu voor dār zus en gaat 1 keer per dag. Maar gister is ze rond 1 uur ās middags geweest en vandaag gaat ze pas om 20:30. Ik vind dat echt niet kunnen, zowat 1,5 dag geleden dat die katten voor het laatst vers eten en drinken hebben gehad.
Ik zou savonds gaan, rond/na etenstijd. Water verversen, brokjes aanvullen en nat voer neerzetten.
Heeft de kat nat voer voor nu zeg maar en de brokjes en water voor de komende 24u.
Haha ja is toch bizar eigenlijk hoe je er dan achter komt waar je behoefte aan hebt. Ik neem dus altijd wattenschijfjes mee. Ik vind het zo goor als ik make-up op heb en ik het er niet kan afhalen?!? Altijd in kleine verpakkingen reinigingsmiddelen en gezichtscreme. Wattenstaafjes ook altijd. Qua make up kan het me niet zoveel schelen, wel altijd een mascara ergens in een vakje ofzo. En lippenbalsem. Een haarborstel!! En ja dan natuurlijk kleding en dan kan ik het zo 5 dagen volhouden.
Heb jij vrienden/vriendinnnen die op een kindertoon tegen hun partner praten?
- Ja, wat is er mis met hen?
- Ja, maar hun vriendjes zijn ook kleuters
- Nee ik heb alleen normale mensen in mijn omgeving
0 stemmers
Aangezien ik me gisteren weer irriteerde aan een vriendin die overgaat op haar kleuterjuffenstem zodra ze tegen haar vriend praat.
Kun jij een ei pocheren?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja, dat vraag ik me ook af! Nederlands is niet zijn eerste taal, maar hij spreekt het wel. Zodra ze tegen hem gaat praten gaat ze extra goed articuleren en stelt ze de vraag alsof hij een keer de beurt krijgt in de klas. Ze deed het bij haar vorige relatie ook, maar die jongen was ook wat jonger van geest.
Ik vraag me ook af of deze vriend er nooit wat van zegt?
Ik heb trouwens ook wel andere vriendinnen die soms met zoān zielig zeurstemmetje tegen hun vriend gingen praten. Ook zo irritant
Valt te zien. Op een kwartier rijden: 1x per dag na mijn werk, op een vast tijdstip.
Op een kwartier wandelen: 2x per dag.
Misschien is dat hun kink?
Ik vind dat eigenlijk al van ƩƩn zoān zakjeā¦
Ik en mān vriend doen dit weleens tegen elkaar hahaha. Maar niet met anderen erbij (hoop ik)
1 keer per dag tijdens etenstijd. Ik neem dan voor mezelf een bakje eten mee voor in de magnetron en ga lekker rondhangen met de beestjes. Als het echt dichtbij is soms ook nog samen lunchen
Heb dit dus ooit onbewust gedaan (wist niet dat de visite met de auto was) en toen bleef hij slapen terwijl we er niet op zaten tr wachten
Ja dan lijkt het me wel interessant! Maar ik ga echt geen 5 weken loon mislopen voor zoān trial Laat de gepensioneerden dat maar doen dan haha.
Zou jij dat nu eigenlijk mogen?
Ik heb wel eens te weinig ondergoed meegenomen met het idee ādat wassen we dan onderweg wel een keerā, maar dat was echt een gedoe op de hotelkamer. Het droogde voor geen meter dus 2 dagen en nachten natte sokken en onderbroeken door die kamer hangen en het kon nog vochtig weer de backpack in.
Same, ik ben een keer naar Londen gegaan met 0 broeken behalve die ik aanhad (en die al gauw natregende) maar wel 4 shades rode lippenstift
Wat vinden jullie ervan als je partner je bestelling voor jou doet,in bijv. een restaurant? (waar je zelf bent)
- Lief!
- Een afknapper
- Geen mening
0 stemmers
Kan zelf prima praten en vind het ook een beetje overkomen alsof de ander de keuze voor je gemaakt heeft.