Ik gebruik het eigenlijk alleen als een eigen zoekmachine/Google.
ik gebruik vaak een bb creme met factor 40/45 zou dat voldoende zijn?
Waarschijnlijk niet, de spf wordt erg verdund door de andere ingrediƫnten dus beschermt het veel minder
ja was ik al bang voor, ik vind het best moeilijk om te layeren met mijn huid, vaak gaat het dan schilferen.
Schilferen of rullen? Schilferen zou kunnen betekenen dat je je huid juist niet genoeg hydrateert met je andere producten
Influencers die posten over hoe je hen kunt helpen (door te liken, reageren, posts op te slaan etc)
- Vind ik irritant
- Boeit me niet, ik klik gewoon door naar de volgende story/ik scroll gewoon door
- Help ik graag en ik ga vanaf dan ook meer liken/reageren/bookmarken
- Ik volg 0 influencers
0 stemmers
Ik vind dat altijd zo wanhopig overkomen, ben benieuwd of er veel mensen zijn die daar echt meer door gaan liken etc
Alleen zwarte influencers. Ik klik dan op de linkjes zonder iets te kopen. De rest
Meestal om een adres of iets anders infowaardigs terug te zoeken.
ja ik weet niet zo goed of het mijn huid is of het product, ik probeer wel steeds meer te hydrateren.
Ik vind het ook (soms) wanhopig overkomen, maar denk tegelijkertijd dat het wel werkt.
Ja, precies. Je moet wel voldoende smeren, ik doe altijd op 2 vingers een streepje, dat is ruim voldoende.
Er zijn een paar weken geweest waarin ik (achteraf gezien) echt heel gelukkig en verliefd was. Heb daar echt amper fotos van, maar wel hele app gesprekken met een vriendin. Dat is echt zo leuk om terug te lezen.
En verder inderdaad die apps na een feestje of festival
Stel je woont tegenover een winkel/bedrijf, en je ziet dat ze het licht hebben laten branden wat doe je?
- Niks, hun probleem.
- Je probeert contact te zoeken met de eigenaar
- Anders⦠(vertel)
0 stemmers
Ik zou er vanuit gaan dat heel veel winkels/bedrijven dit bewust doenā¦
Weet van eigenaren hier uit de buurt dat ze dat doen ivm inbraakpreventieā¦
Ik doe dit best vaak voor plekken waar ik ben geweest of heb gewoond haha. Ik vind het gewoon leuk om die plekken weer te zien of te zien hoe het is veranderd. Of voor plekken die ik interessant vind (kleine eilandjes, bepaalde landsgrenzen enzo). Ik vind de website geoguessr ook heel leuk, dan word je ergens in Streetview āgedroptā en moet je uitzoeken waar je bent.
ik doe het best wel vaak, kweenie maar het geeft me een fijn overzicht hoe het eruit ziet en een soort van controle? ik heb gisteren boven noord-amsterdam gefietst met een vriend en vandaag even gekeken waar we toen waren.
Ik ging door deze post een beetje googlen naar het studentenhuis waar ik al 10 jaar weg ben, vind net fotoās van begin dit jaar die op Facebook staan omdat er een kamer vrij kwam. Echt zó leuk om te zien haha jammer dat ze niet ff het hele huis gefotografeerd hadden
Toen google earth net bestond deed ik dit, weet ik nog zo goed
Toen heb ik ook een dag gedacht dat het allemaal live was, zat ik te msnnen met een vriendin van āomg zie je ook al die mensen op de chinese muur, maar ze bewegen niet, is het wel echt live??ā
Doet me denken aan een spel, dan werd je op een random plek op de wereld gezet (in Google earth of streetview) en moest je pinnen op de kaart waar het was. Was daar een tijdje echt verslaafd aan, bizar dat je soms aan het willekeurige details best goed kan raden
Edit: Geoguessr was het volgens mij