Stel je persoonlijke vraag #36

En als ik dan wonder boven wonder wel in slaap val ben ik de rest van de dag strontchagrijnig als ik weer wakker word

3 likes

Dit heb ik dus ongeveer altijd als ik om 5.00 uur ofzo wakker wordt (wekker gaat om 7.30 uur). Maar als ik overdag even een half uurtje wil liggen en dan een wekker zit val ik in twee minuten in slaap. Dat je denkt: en bedankt voor deze logica :thumbsup:.

2 likes

Op mijn verjaardag kan iedereen, behalve ikzelf, de tyfus krijgen. Ook al vier ik niks. Zelfs de hele dag op de bank hangen zou ik een betere besteding vinden.

29 likes

Je bent nooit de enige

9 likes

Mag je ook niks over zeggen van ā€˜m :tipping_hand_woman:

19 likes

Waarom twijfel je? Niemand wordt boos als je niet komt en bovendien heb je een prima reden (als dat überhaupt nodig is) om niet te gaan. Dus als je wil gaan ga je en als je niet wil ga je niet. Ookal doe je geen ene reet die dag, je hoeft toch niet te gaan als je niet wil

2 likes

Alleen gaan als het je echt een chille tijdsbesteding lijkt op je verjaardag. Als het echt leuke mensen zijn en je liever daar bent die dag dan in je eentje op de bank. Echt alleen dan. In alle andere gevallen ga je niet.

4 likes

Ik snap m nogsteeds niet

Ik heb deze kunst zo erg onder de knie dat ik heel snel in slaap val, 10 minuten op m’n ene zij slaap, wakker word, omdraai en 10 minuten op m’n andere zij slaap, en daarna herboren opsta. Ja sorry, hier schep ik gewoon over op

44 likes

Ik zou dit zelf nooooit willenšŸ˜…

4 likes

Ja tegenwoordig heb ik ook wel paniekaanvallen waarbij het volgens mij (hoop ik) voor de buitenwereld niet altijd zichtbaar is. En iedereen heeft ook weer andere symptomen. Maar ik ga enorm trillen, hyperventileren, waardoor ik niet meer kan praten en mn hartslag wil ik niet eens weten, en oorsuizen en tintelingen. Mensen hebben mij de eerste keer dat het echt heftig was op een stoel gezet en ik kreeg allemaal snoepjes want ze dachten dat ik suikerziekte had? En ik kreeg water. Wel heel aardig bedoeld.

Het is ook vaak de angst voor de angst. Je weet idd echtwel dat je het loodje niet gaat leggen. Het is gewoon een mindfuck. Thuis krijg ik het gelukkig nooit. En weer vertrouwen in jezelf en je lichaam zien te krijgen is belangrijk.

2 likes

Eigen snacks meenemen naar de film?

• Kan wel
  • Kan niet

0 stemmers

En eigen drinken?

• Kan wel
  • Kan niet
  • Alleen water

0 stemmers

1 like

Bij de bioscoop kopen is wel het lekkerste, maar je bent meteen failliet

8 likes

Ja ik neem vaak zelf snacks mee maar dan koop ik een drankje als soort van compromis :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

Ik doe het eerder andersom! Niets is zo lekker als bioscooppopcorn :heart:

4 likes

Naar de Pathe of Kinepolis ofzo vind ik dat echt prima, bij een kleinere lokale bioscoop/filmhuis zou ik het niet zo snel doen omdat ik die de inkomsten gun en graag wil dat dat soort plekken blijven bestaan

55 likes

Had jij vroeger een tamagotchi?

• Ja
  • Nee
  • Wat is dat?

0 stemmers

Ik ben nog steeds lichtelijk in shock door dit artikel

Ik vond het leuk, maar zo leuk :exploding_head:

5 likes

SMS jij nog?

• Ja vaak (ipv bijv. Whatsapp)
  • Ik SMS alleen met mensen die geen Whatsapp / Messenger / Telegram etc hebben
  • Af en toe / sporadisch
  • Gewoon nee
  • Anders
  • Ik ontvang weleens SMSjes van bedrijven en services maar SMS zelf nooit

0 stemmers

3 likes

Ik mag redelijk zelf bepalen hoe laat ik begin, afhankelijk van bepaalde afspraken die wel vast staan. Maar zoals nu doe ik eerst thuis mijn mails en reis ik na de spits naar werk, love it!
Ben dan wel rond dezelfde tijd wakker als wanneer ik wel gewoon op tijd op werk ben, lang leve een ritme

2 likes

mijn partner heeft zn whatsapp meldingen uitstaan maar wel altijd zn horloge verbonden aan z’n telefoon
dus als ik bv al boven in bed lig en nog iets bedenk dan sms ik dat want dan krijgt hij dat op zn horloge binnen
werkt ook goed als hij al 100 jaar op de wc zit, om dan even een SCHIET OP te sturen

8 likes