Stel je persoonlijke vraag #36

Haha mijn man heeft geen smart horloge maar ik heb hem gisteravond nog in paniek zitten appen toen er een spin op de slaapkamer zat en hij op zijn gemakje op de wc zat. :sweat_smile:

1 like

Ik sms alleen wanneer whatsapp eruit ligt :stuck_out_tongue:

7 likes

Ik mag niet appen met cliënten dus dan sms ik

2 likes

Ik sms’te wel eens met klanten, want dan voelde whatsapp vaak niet zakelijk genoeg.

2 likes

Mijn beste vriendin heeft geen internet op haar telefoon dus als zij op vakantie is/ergens is waar geen wifi is dan sms ik met haar!

1 like

Mwah. Ik weet niet of ik het irritant zou vinden maar ik zou denk ik niet zo goed weten wat erop terug te zeggen. Ook omdat het een teddybeer is. En het inderdaad over het jubileum van de Queen en een filmpje gaat met een teddybeer.

5 likes

Ja, echt tyfus irritant, maar ik heb een hekel aan (het gezeik op) ‘woke’ dus ik weiger dat antwoord te kiezen.

19 likes

Ik vind koningshuizen sowieso irritant dus het past wel bij de vibe

Ik zou het echt irri vinden als ik lekker wil zeiken over amerikaanse artiesten. En iemand komt met een heel verhaal over asielbeleid.

35 likes

Ja dat haalt de sfeer zo lekker uit een leuk gesprek. Ik snap dat soort mensen nooit dat ze dat niet aanvoelen ofzo :sweat_smile:

8 likes

Ik vind persoon 1 irritant, aan alles wat er mis is aan het (Engelse) koningshuis kies je de line-up van hun feestje als zeikpunt.

6 likes

Maar hij komt uit Peru, maar wordt naar Rwanda gestuurd? :thinking:

1 like

Ik had ‘anders’ gestemd omdat ik de opmerking niet direct snap (weet namelijk niet dat hij uit Peru komt, misschien is hij wel een overseas citizen die gewoon in de UK komt werken? Of een Europeaan?)

Maar met deze achtergrond zou ik het wel een gevatte opmerking vinden en kan ik die wending in het gesprek wel waarderen.

3 likes

Ik vind het wel een grappige opmerking

5 likes

Ohja peru. Ik zat al helemaal in mn geheugen te graven waar die beer ook alweer vandaan kwam.

1 like

Had het ook even gegoogled

1 like

‘Hij kwam uit Peru, helemaal hier naartoe’
Mijn kids houden van die paddington serie dus dat liedje komt m’n neus uit

4 likes

Ach ik maakte mijn ouders gek met de Teletubbies. Volgens mij is dat een slagje erger.

En knettergek worden van je kind hoort (helaas) bij het ouderschap

1 like

Ja joh, beertje Paddington is in mijn ogen één van de minst irritante filmpjes die mijn kind kijkt. Bumba is HORROR en de Teletubbies inderdaad ook. Jokie is op zich niet irritant maar het (Carnaval Festival) liedje dat je steeds hoort wel, dat gaat niet uit je hoofd.
Met Paddington heb je tenminste conversaties in plaats van bumbaluuuuuuu of dat infantiele ge-oh-oh van de Teletubbies.

3 likes

Wij mochten vroeger lange tijd geen zenders als fox kids of nickelodeon kijken (slechts het verantwoorde vpro), en ik begin steeds meer te vermoeden dat mijn ouders gewoon geen zin hadden om mee te luisteren met die herrie.

12 likes