Hebben jullie ook dat je gezicht ‘goed of slecht zit’? Dus dat je jezelf de ene dag echt veel aantrekkelijker vindt dan op de andere dag.
- Heel vaak
- Soms
- Nooit
0 stemmers
Hebben jullie ook dat je gezicht ‘goed of slecht zit’? Dus dat je jezelf de ene dag echt veel aantrekkelijker vindt dan op de andere dag.
0 stemmers
Werkt echt heel chill vind ik! Is wel in Outlook overigens, geen idee hoe dat bij Gmail ofzo werkt.
Als iemand een reactie moet geven hoort die gewoon in ‘aan’ te staan. CC is toch echt alleen ter informatie.
Probeer ook zo min mogelijk CC te doen want dat is alleen maar inbox-vervuiling.
Haha precies dit!
Heb jij stagevergoeding gehad?
0 stemmers
Begin dit jaar 3 maanden bijna vol ergens gewerkt als werkervaringsplaats (weer in een werk ritme e.d. komen na ziekte). Krijg je op je 34e ook gewoon nog geen 200 per maand voor. (of eigenlijk niets, want dat wordt dan weer gekort op je ww uitkering. Maar toch jammer met meer dan 10 jaar werkervaring).
Heel blij verder met die mogelijkheid om boventallig ergens er weer even in te kunnen komen en dankbaar dat we ww hebben hier etc.
Ik kreeg 150, maar ik kreeg geen reisvergoeding dus ik zat op winst van 9 euro en soms verlies.
Weet je welke achtbaan dit is?
0 stemmers
Het is een euthanasie achtbaan Euthanasia Coaster - Wikipedia
100 euro bruto per maand voor 50-60 uur per week
Euthanasie of suïcide?
Lijkt me echt een arelaxte manier van doodgaan
Ik davht dat dat een rollercoaster tycoon achtbaan was.
Eh ja
Als je tegen de arts zegt ´ik wil dood´ en de arts zet je in deze achtbaan, dan is het euthanasie.
Als je denkt ´ik wil dood´ en je gaat daarom zelf in deze achtbaan, dan is het suicide.
Als iemand je gedwongen in deze achtbaan zet terwijl je niet dood wilt, dan is het moord.
@propje lijkt me eigenlijk wel chill, nog even lekker de adrenaline van zo’n afdaling en daarna verlies je je bewustzijn. Kan erger lijkt me.
Ik moet binnenkort onderwijs geven op m’n werk en dacht erover het over euthanasie in de psychiatrie te doen. Vraag me af of mn supervisoren het zouden waarderen als ik ter introductie deze achtbaan laat zien
Ik dacht dat dit een soort weergave was van het leven waarin het na een bepaalde leeftijd alleen maar bergafwaarts gaat totdat je dood bent met hier en daar nog een piek
Deze en dan snelheid standje ++++
Wel duurder, want dan moet je elke keer weer de karretjes vervangen
@kali Mmm ja, je hebt gelijk hoor, ergens is er natuurlijk heel veel overlap. Op een manier ook ergens raar dat we euthanasie als goede, waardige methode voor levenseinde zien en suicide als iets wat ten alle tijden voorkomen moet worden. Maar dat rijkt misschien te ver voor dit topic
Kreeg je, in verhouding met het aantal uur en hoeveelheid werk, te weinig stagevergoeding?
0 stemmers
Wist jij van het onderscheid tussen cc en iemand in het ‘aan’ mailvak zetten en dat mensen dat belangrijk vinden?
0 stemmers
Ik durf het bijna niet te zeggen maar het is echt totaal nieuwe informatie voor mij, ik let daar ook nooit op als ik een mail binnenkrijg.
edit: ik wist trouwens wel dat ze allebei bestonden natuurlijk, maar dat ze zo anders gebruikt worden door sommige mensen wist ik niet.
Maar hoezo dan niet in de reguliere groep?
Mijn broers en ik gebruiken nog iMessage, ondanks dat ze gewoon Whatsapp hebben. We kletsen heel veel op een dag dus het is wel lekker om dit onderscheid te hebben op de een of andere manier.
Ik ken alleen ambtenaren die hoog in de hiërarchie staan die dit doen en toegeven. Ik ben zelf helaas niet in die positie om dat te doen, het zal wel chill zijn voor de hoeveelheid nieuwsbrieven die ik krijg en niets aan heb.