Kan mij niet heugen wanneer ik voor het laatst koorts had.
Ik ben ook een keer door een man geslagen terwijl ik op de fiets zat. Hij kwam me tegemoet fietsen en ik fietste gewoon op het fietspad op weg naar school. Ik deed of zei ook helemaal niks want was met stomheid geslagen. Maar goed, heb er niks aan overgehouden (behalve een kras op m’n ziel )
Niet helemaal, paar jongens hebben het wel geprobeerd maar niet gelukt. Maar vond dat reden genoeg om op “ja” te stemmen want ben me echt de pleuris geschrokken toen
Zoiets heb ik ook eens gehad. En ik ben een keer in mijn gezicht gespuugd door iemand waar ik langsfietste (gewoon op het fietspad ook). Zo ongelooflijk smerig
Pesterijen op de middelbare school. 6 tegen 1 win je niet echt. Kon later wel ontsnappen en naar binnen rennen.
Kinderen kunnen ontzettend klootviolen zijn
Klopt het is gewoon dom agressief gedrag van een stel kinderen. Gelukkig zijn mensen iets rationeler later zodat pesten minder vaak voorkomt.
Sinds m’n collega een keer zei “cc doe ik niks mee” let ik extra goed op waar ik haar neer zet
Ik ook, zo goor en ik was er ook verdrietig over.
Het waren twee tienermeiden en ze moesten er zelf heel hard om lachen. Geen idee waarom je zomaar een wildvreemde tegenligger in het gezicht moet spugen en wat daar nou lollig aan is
Ik ook! Door een groep tienerjongens (waarvan er dan een spuugde). Echt zo goor, ik word er weer boos/verdrietig van als ik eraan denk.
Ik ook en die spuugde ook nog eens hun gekauwde chips in mijn gezicht. Dat dit zo vaak (of vaker dan ik dacht) gebeurt joh. Ik was volgens mij 11 ofzo.
Hoe ben je op dit forum terecht gekomen?
- Via EGF
- Via Google
- Via… een zeurende influencer?
- Anders (vertel het me dan please haha ben echt benieuwd)
0 stemmers
Bestaat dit forum over 30 jaar nog in de Meta verse?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En op een andere manier?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik voorzie wel nog een splitsing waarbij een deel naar de Metaverse gaat en daar een stille dood sterft en een deel op whatever het internet dan moge zijn doorgaat
Over dertig jaar is metaverse weer hopeloos ouderwets
Oh dat klinkt heel erg plausibel ja haha. De grote …. gate van 2052
Niet vrijwillig, dat doet mn hoofd gewoon
Ik was aan t zoeken naar adventskalenders en toen kwam ik het adventskalender topic hier tegen
Wel op het egf terecht gekomen via een influencer!
Nog maar 200 dagen!