Stel je persoonlijke vraag #36

En nog maar 176 totdat de adventskalender opengemaakt mag worden :joy::face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Ik ben ooit op het egf terechtgekomen omdat ik Googlede wat nu juist de ruzie was tussen Cynthia en Serena😂

17 likes
  • Geri
  • Emma
  • Mel B.
  • Mel C.
  • Victoria
  • Waar heb je het over?

0 stemmers

3 likes

Girlscene > EGF > Forum Feminarum

(En ik was destijds ook benieuwd naar de ruzie tussen Serena en Cynthia hahaha, daarom kwam ik op EGF)

5 likes

Ja herkenbaar wel!
Ik zet m’n manager soms ook in de cc, meer vanuit “cover my ass” beetje negatief gezegd maar dan weet ze er iig van. Alleen dat doen nog 8 experts in grote projecten bij haar, met soms grote tijdsdruk dingen, dus het is niet echt redelijk/realistisch van mezelf dat ik dat doe!
Maar ik doe het toch hehe

7 likes

Hoezo stemmen mensen op waar heb je het over? :scream: :scream:

14 likes

Hoezo stemmen de meeste mensen op Emma bedoel je

21 likes

Ik weet dat het de Spice Girls zijn maar ken ze niet goed genoeg om een favoriet te kiezen :sweat_smile:

3 likes

blonds have more fun :smiling_imp:

1 like

Dat zeggen alleen mensen die te weinig pigment hebben voor een echte haarkleur

22 likes

Ja daar kan ik me ook weinig bij voorstellen maar vind het nog onbegrijpelijker als mensen niet weten wie dit zijn. Ik heb misschien in mn archief nog wel wat plakboeken, stickers, kleding, foto’s, lolly’s en andere merchandise voor de geïnteresseerden :sweat_smile:

12 likes

Ik kan me de smaak van die lolly’s nog zo goed herinneren!

12 likes

Die dingen waren zo lekker. Ik zou grof geld betalen om ze nu te kunnen eten.

5 likes

Geri, omdat ik gefascineerd ben door haar (en ook een beetje jaloers omdat ze vet vaak naar Formule 1 races kan omdat ze getrouwd is met de teambaas van Red Bull).

Maar ze draagt dus al jaren bijna alleen maar witte kleren. Ik bedoel…hoe dan? Ik heb gewoon 0 wit in mijn kast omdat het altijd doorschijnt en ik er na 1 minuut dragen gegarandeerd vlekken op heb, maar zij draagt dus altijd wit en ziet er echt fabulous uit. Terwijl ze dus ook paardrijdt en in autogarages rondloopt. Echt knap.

7 likes

Whaha ok ok, maar zelfs met geld zou ik er geen zin in hebben om me meerdere keren per dag te moeten omkleden omdat ik weer wat gemorst heb. :sweat_smile:

3 likes

Ja begrijp ik ook niet goed :woman_shrugging:t3:

3 likes

Zelfs haar paard is wit, laf it

4 likes

Ik ben destijds op EGF gekomen omdat Mascha iets tweette over het beutyblogtopic. Een paar dagen erna was de bettygate dus dat was ook wel een hele happening.

4 likes

Hahahahah ik dacht dat dit de Goliath was van Walibi. Heb ook ja gestemd want wist het zeker. Toch maar even stem aangepast.

3 likes

Ik vind die 13% ‘waar heb je het over?’ meer shocking :smiling_face_with_tear:

18 likes