Wel als sidenote, dat was als (blond) kind mn favoriet geloof ik. Inmiddels heb ik niet zo’n sterke mening meer over de spice girls.
Ik ben blond en jeugdsentiment. Terwijl, van oorsprong, Mel C. de beste zangeres was in de groep.
Ja ik ook nog steeds
Vervolgpoll. Dit gaat nog steeds over de Spice Girls dus
- Ik heb gestemd op mijn favo van vroeger
- Ik heb gestemd op wie ik nu het leukst vind. Vroeger was dit iemand anders
0 stemmers
Ik heb vroeger tig plakboeken volgeplakt met allerlei plaatjes en foto’s van Victoria en niemand anders wilde haar ooit zijn, dus als we in de klas een Spice Girls optreden bedachten kreeg ik automatisch een plek in de groep
Bij ons wilde ook nooit iemand victoria zijn idd haha
Haar imago was niet echt aansprekend voor kinderen denk ik. Ze keek altijd zo serieus
@Salinger ik identificeerde me vroeger wel het meest met Geri, maar geen idee waarom. Ik heb geen rood haar ofzo. Zou meer op Mel C lijken
Ik wilde ook altijd Victoria zijn want kort bruin haar en posh kind natuurlijk. Alleen soms moest ik gedwongen Mel B zijn want was de enige bruine.
Mel C was mijn andere favo.
Ik wilde altijd mel B zijn want ik had als kind al een superieure smaak.
Willen jullie de allerkutste remix van een classic uit onze jeugd ooit horen?
Besef dit heeft 1.8 MILJARD views hè
En ik ben ook nog eens iemand die echt kan genieten van herhalende dembow maar dit is echt gewoon ty fu s
Ik denk alleen als er weer eens een cover/remake bekend wordt op Tiktok. Maarja, dat is ook een manier, ik heb allemaal ‘oude’ muziek leren omdat er dan nummers werden gecoverd in The OC dus ergens is het niet zoveel verschil
het duurde echt lang voor ik doorhad welk originele nummer hier in zat.
is het shaggy - it wasnt me?
Wow. Hij start er mee. Ja.
Geri was toch degene die altijd begon met Girl Power?
Misschien is dat de reden waarom je haar leuk vond. Dat of Mel C is sporty spice en misschien had jij niks met sport.
Met welke backstreet boy wilde jij eindigen?
- Howie (links)
- AJ (de zonnebril)
- Kevin (heftige wenkbrauwen)
- Nick (de vrouw achter Kevin)
- Brian (van Gogh blouse)
0 stemmers
Ja Justice voor Brian die de superieure blondine was.
Kinderen zijn blind man
En bij N sync?
- Joey (ja wie de fuck is dat denk je maar dat is die man van 40 op de achtergrond)
- Chris (ja wie de fuck is dat denk je maar dat is de beugelbek bandana op de voorgrond)
- Lance (de 2002 wenkbrauw)
- JC (God)
- Ja dit was de hele band, we missen niemand
0 stemmers
Die laatste optie
Haha nou Nick was 14-15 en AJ 17 toen ze doorbraken in Europa. Voor mij voelde dat wel legit als 10 jarige om naar ze te staren. Kevin daarin tegen vond ik wel stokoud die was inderdaad rond de 23
Wel echt jokes dat mensen BSB en NSync vergelijken wanneer bij BSB alle 5 de leden konden zingen en dansen en allemaal tenminste een solid 6 qua uiterlijk waren.
Bij N sync had je er twee die überhaupt niet zongen en eruit zagen of ze een wit busje bestuurden, 1 die zelfs in clips buiten ritme danst (sorry Lance sweetie maar jij bent het) en eigenlijk 2 leadzangers die elkaar duidelijk haten.
Backstreet boys vond ik sowieso voor sukkeltjes. Five was veel cooler.