Awhh i love Jade en Leign Anne is ook cool
Maar Jessie is echt gênant en Perrie heel meh
Awhh i love Jade en Leign Anne is ook cool
Maar Jessie is echt gênant en Perrie heel meh
Ik ben 100 jaar te laat maar ik wil toch nog even dit legendarische eerste optreden van Boyzone delen. Iedereen moet dit gezien hebben.
And you don’t play any instruments at all? None of you?
Kijk zeker even tot 1:45 en het ‘optreden’
Nee joh, ik was overduidelijk 30 plussers aan het pesten
Ga je huiswerk maken
En later met Eddie Murphy toch? Maar idd niemand bekend uit de Engelse tienerbandjes
Ik heb die genoemd! Die hing in de slaapkamer van mn zus van 6 jaar ouder, en ik vond hem toen al wel best cool Scott
Omg als je nu naar die foto kijkt, het is echt een kind?
Jaaa, maar sowieso hadden zij echt goede nummers hoor! Too lost in you, Stronger, Shape waren gewoon mooie ballads en Round Round, Freak like me, Hole in the Head ook echte bangers.
Ik ga weer eens een Sugababes playlist aanzetten op Spotify
Dit luister ik echt nog zo vaak 🥹
Oooh deze vond ik echt fantastisch haha gelijk ff luisteren
In de jaren ‘90 was er nog een meiden groep ze hadden 1 hitje; teddybear. Ik kom er alleen echt niet op hoe die groep heet.
In de clip hadden ze tuinbroeken waarvan ze de top omlaag lieten hangen met volgens mij witte topjes.
Jaaa ik weet wie je bedoelt, van die geruite (cars) tuinbroeken. Zij waren ook Nederlands volgens mij. Werd bij ons geplaybackt met kamp groep 8
Je had ook nog Cleopatra
Cleopatra - Cleopatra's Theme (Official Video) - YouTube vond ik ook zo leuk
@Foefjeisthuis gevonden!
Jaa klopt! Ik, nou ja mijn moeder, heeft toen overal voor zo een tuinbroek voor mij gezocht en ook zo een wit topje voor er bij Ja ik dacht inderdaad Nederlands ook!
Ooooh ja cleopatra haha echt flashback naar de ‘90’s
Edit: jaaaa thank you hahah gelijk ff luisteren en opslaan
haha het waren geen tuinbroeken
maar ik had wel zo een geruite tuinbroek die ik met de flap omlaag droeg en een witte blouse er op geknoopt
Nee zo te zien hadden zij geen tuinbroeken idd, maar volgens mij hadden mijn klasgenoten dat ook wel met de playbackshow. Volgens mij was destijds een geruite tuinbroek ook makkelijker te krijgen dan een gewone geruite broek
Ja er was sowieso een groep of artiest die het zo droeg want ik had het niet zelf als kleding stijl bedacht
Wat een heerlijk slecht nummer is het toch
Oh echt dat is pas 15x gezegd
Het Aziatische prestatiegen is helaas erg aanwezig, dus ben bang dat ik het idd toch jammer zou vinden. Alleen zou ik niks laten merken (vooral omdat ik geen kinderen wil haha).
Speciaal onderwijs zou me teleur kunnen stellen omdat dat dat voor de buitenwereld gezien wordt alsof je kind dom is ofzo, lijkt me voor het kind moeilijk om die stempel te krijgen en met dat soort vooroordelen te moeten omgaan. Heb zelf ook vmbo gedaan dus zou het mega hypocriet vinden als ik dat dan teleurstellend zou vinden, dat boeit me ook werkelijk niks.
Bij speciaal onderwijs denk ik dan vooral dat het kind daar zelf niet zoveel aan kan doen dus waarom zou ik daar dan teleurgesteld over zijn.
Bij VMBO zou ik teleurgestelder zijn. Zou het dan jammer vinden dat mijn vriend en ik als ouders niet alles mee zouden kunnen geven wat we willen, omdat je maar tot op zekere hoogte kan levelen.
Maar ik wil helemaal geen kinderen dus dit is allemaal hypothetisch gelukkig.
Maar bij vmbo kan het kind er zelf toch ook niks aan doen dat hij/zij niet slim genoeg is voor havo of hoger?