Oh dat is ook wel heftig zeg voor die studenten.
Ja dat denk ik wel inderdaad als je naar de 50+ liter gaat
Oh en als 100 dagen āstuntā hadden ze de fontein die in het gebouw stond vol met zeepsop ofzo gegooid en toen was het 100 dagen feest afgelast want āja ja mensen dat gaat te ver hoorā.
Ligt echt helemaal aan de school. En kan soms ook zo binnen een paar jaar veranderen. Zelf zie ik ook niet zoān verband met schoolniveau. De āelitaireā scholen hebben vaak het meeste te maken met (hard) drugsproblematiek.
Wij hadden alleen die 1040 uur staking. Dat was wel leuk tho.
Ik heb na mijn MBO nog HBO gedaan, of ja geprobeerd, omdat ik het gevoel had dat ik dat móest omdat MBO niet voldoende zou zijn voor een goeie baan. Niet vanuit mijn ouders, maar echt door de media/omgeving/wereld.
Mensen hebben aan mij en mijn ouders gevraagd of ze het niet vervelend vonden dat ik naar het VMBO ging. Echt wat de fuck gewoon? Dat hakt er in als je 12/13/14 bent.
Vuurwerk in de kantine afgestoken
ā¦nee ik was het niet. Leerlingen van een andere school waren speciaal daarvoor naar mijn school toegekomen.
Ik mocht daar niet heen van mān ouders en was zo boos!! (je mocht bij ons alleen de school uit met een toestemmingsbriefje van je ouders HALLO zo werken stakingen niet!!!)
maar goed nu ik achteraf de beelden terug zie snap ik wel dat ze mij daar niet als 11-jarige van 1.40m tussen de waterkanonnen op het museumplein wilden hebben
Op mijn zelfstandige gymnasium waren best wel eens vechtpartijen, en er is ook wel eens een bommelding geweest. Maar dat is wel zoān 25 jaar geleden ![]()
Als iemand die op havo/vwo en mavo heeft gezeten (en mbo, hbo en universiteit), kan ik dit bevestigen. Heb zelfs nog een blauwe maandag op praktijkonderwijs gezeten. Daar zitten kinderen die nog wel leerplicht hebben maar feitelijk niks anders doen dan aanwezig zijn, drugs dealen in de pauze, opscheppen over hun criminele activiteiten en de boel terroriseren.
Toen we in het laatste jaar zaten en uit middagpauze kwamen en terug naar de klassen liepen, was er een koppel ruzie aan het maken en zij kon het niet meer aan en liep door waarbij hij haar bij de haren greep en zo een paar meters over de grond sleurde.
Ik heb onmiddellijk 5 mannelijke leerkrachten op hem zien springen en wij liepen naar haar om te troosten.
Bleek dat ze in een gewelddadige relatie zaten en ze het uitmaakte. Jongen werd definitief geschorst hierna.
Vechtpartijen gebeurden niet op school, wel daarbuiten
Bedenk mij net dat een leraar was ontslagen want hij zat in een extremistische rechtse groep. De details weet ik niet meer.
En een andere docent kreeg een relatie met een leerling. Ze was 18 en in haar laatste jaar. De leraar was midden dertig. Ik weet niet of dat nog consequenties waren, want dit gebeurde net nadat ik van school was.
Bij ons zijn meerdere leraren geschorst vanwege vieze opmerkingen/raar gedrag naar meisjes. Ze mochten natuurlijk wel gewoon weer terugkomen ![]()
Geen bommelding, maar wel iemand die met een geweer op straat liep. Toen moesten we allemaal binnen blijven tot ie was gepakt
Stel je hebt een collega en die woont bij jou in de buurt maar net een klein stukje verder. Breng je diegene dan naar huis of laat je diegene t laatste stukje met de bus gaan.
Is ongeveer 5 min omrijden. (Diegene betaald gewoon benzine kosten)
- Ja diegene hoeft er niet om te vragen.
- Alleen als diegene erom vraagt
- Nee ik wil naar huis diegene zoekt t maar uit hoe hij verder thuis komt.
0 stemmers
( gaat over 2 collegas die met elkaar meerijden. Die collega die meerijd en ik waren allebij een beetje verbaasd waarom diegene die ander niet gewoon thuis afzet of aan t einde van zijn straat ofzo.)
Bij mij eentje opgepakt voor oa ontvoeren van een meisje van middelbare schoolleeftijd ![]()
Volgens mij rijden ze ook niet dagelijks samen. Ik weet er ook t fijne niet van maar had zin om te judgen hahaha.
@NInja veranderde je nou je stem omdat iedereen op ja stemde hahah
Daarom zeg ik ook: ik ben er ook niet op tegen omdat mensen aangeven het pijnlijk te geven. Ik denk alleen wel dat het weinig oplost.
@Soy.peor ligt er vooral aan hoe het uitkomt. Ik wil best iemand meenemen en thuis afzeggen. Vind ik zelfs gezellig, maar ga niet zitten wachten tot iemand klaar is.
Hahaha ik hoop altijd dat niemand doorheeft dat ik gauw mijn stem verander
Waarschijnlijk in die situatie zou ik diegene wel thuisbrengen maar toen ik de vraag las was mijn eerste ingeving ājezus daar heb ik echt geen zin in iedere dagā maar toen zag ik dat ik de enige was die zo egoĆÆstisch is ![]()
Alleen als het een leuke collega is.