Iedere dag zou ik er ook geen zin in hebben, maar überhaupt echt geen zin om elke dag verplicht samen te reizen.
Als je toch samen rijdt kun je elkaar blijkbaar verdragen en zou ik diegene wel thuis brengen. Maar enorm hypothetisch want ik werk niet en rijd geen auto ![]()
Jaa als ik iemand idd zou mogen en de benzine kosten worden betaald dan maakt mij die paar min om ook niet uit.
Ik heb btw helemaal geen rijbewijs ![]()
![]()
Die laatste geven sterke “can I speak to the manager” vibes af
Heb jij weleens last van kinderen die belletje lellen?
- Ja regelmatig
- Af en toe
- Nee nooit
0 stemmers
Eerst regelmatig en nu alleen af en toe als ik ben vergeten de bel weer uit te zetten nadat thuisbezorgd is geweest
Ze bellen hier niet aan, maar ze fietsen langs en kloppen keihard op t raam
1 a 2x pw
Haha laatst nog. Toen zag ik ze weg rennen toen ik in de keuken stond. En toen draaide ze om , om te kijken of ik open deed. En toen zwaaide ik gewoon droog vanuit de keuken hahah. Toen zwaaide ze wel braaf terug.
Ik zeg altijd boos dat ik de politie heb gebeld, maar werkt helaas niet
Ja echt bloedirritant want wij zitten steeds rechtop op de bank. Ondanks dat we ongeveer weten wanneer ze komen (altijd rond dezelfde tijd, want ze komen volgens mij vanaf voetbaltraining en kloppen niet alleen bij ons, maar bij het hele rijtje)
Echt zin om een keer die voordeur open te trekken, zodat ze hopelijk schrikken. Maar daar zijn we natuurlijk steeds te laat voor
Geen kinderen, maar wel dronken mensen die uit de stad komen en denken grappig te zijn.
Deed jij vroeger aan belletje lellen?
- Ja, vond ik leuk en initieerde ik
- Ja, vond ik eigenlijk niet leuk en deed ik onder druk
- Gewoon ja
- Nee nooit gedaan
- Anders
0 stemmers
Nee maar ik woon 1 hoog en als je hier weg wilt rennen val je waarschijnlijk head first de betonnen trap af.
Bij mij thuis nooit, bij mijn ouders meerdere keren per dag. Ze wonen vlakbij een middelbare school. Die rennen niets eens weg maar slenteren doodleuk door met hun red bull
Ik vond belletje lellen zoooo spannend haha, ik was echt een niet zo avontuurlijk kind haha. Kreeg er helemaal hyperventilatie en de slappe lach van door de spanning, voelde me echt een crimineel altijd.
Ze deden het zo vaak tot ik een x pissig werd (want had dreumes en baby slapende na helse nachten) Ik heb nu dus de belt forever uitgezet!!
Ik heb mijn bel standaard uit, alleen aan als ik weet dat er iemand komt
Zou niet weten waarom die aan moet staan ik doe toch niet open als ik niemand verwacht
Ook nog met video deurbel,
zorgt wel voor grappige filmpjes
Laatst probeerde een jongetje het nog, maar mijn hond sloeg aan. Heb nog nooit een kind zo snel bang zien wegrennen.
Kinderen hier in de buurt doen dat met besjes. Op mijn pas gezeemde ramen. ![]()