Stel je persoonlijke vraag #36

Bedenk mij net dat een leraar was ontslagen want hij zat in een extremistische rechtse groep. De details weet ik niet meer.

En een andere docent kreeg een relatie met een leerling. Ze was 18 en in haar laatste jaar. De leraar was midden dertig. Ik weet niet of dat nog consequenties waren, want dit gebeurde net nadat ik van school was.

1 like

Bij ons zijn meerdere leraren geschorst vanwege vieze opmerkingen/raar gedrag naar meisjes. Ze mochten natuurlijk wel gewoon weer terugkomen :upside_down_face:

Geen bommelding, maar wel iemand die met een geweer op straat liep. Toen moesten we allemaal binnen blijven tot ie was gepakt

1 like

Stel je hebt een collega en die woont bij jou in de buurt maar net een klein stukje verder. Breng je diegene dan naar huis of laat je diegene t laatste stukje met de bus gaan.
Is ongeveer 5 min omrijden. (Diegene betaald gewoon benzine kosten)

• Ja diegene hoeft er niet om te vragen.
  • Alleen als diegene erom vraagt
  • Nee ik wil naar huis diegene zoekt t maar uit hoe hij verder thuis komt.

0 stemmers

( gaat over 2 collegas die met elkaar meerijden. Die collega die meerijd en ik waren allebij een beetje verbaasd waarom diegene die ander niet gewoon thuis afzet of aan t einde van zijn straat ofzo.)

1 like

Bij mij eentje opgepakt voor oa ontvoeren van een meisje van middelbare schoolleeftijd :cry:

Volgens mij rijden ze ook niet dagelijks samen. Ik weet er ook t fijne niet van maar had zin om te judgen hahaha.

@NInja veranderde je nou je stem omdat iedereen op ja stemde hahah

Daarom zeg ik ook: ik ben er ook niet op tegen omdat mensen aangeven het pijnlijk te geven. Ik denk alleen wel dat het weinig oplost.

@Soy.peor ligt er vooral aan hoe het uitkomt. Ik wil best iemand meenemen en thuis afzeggen. Vind ik zelfs gezellig, maar ga niet zitten wachten tot iemand klaar is.

3 likes

Hahaha ik hoop altijd dat niemand doorheeft dat ik gauw mijn stem verander

Waarschijnlijk in die situatie zou ik diegene wel thuisbrengen maar toen ik de vraag las was mijn eerste ingeving ā€˜jezus daar heb ik echt geen zin in iedere dag’ maar toen zag ik dat ik de enige was die zo egoĆÆstisch is :smiling_face_with_tear:

2 likes

Alleen als het een leuke collega is.

3 likes

Iedere dag zou ik er ook geen zin in hebben, maar überhaupt echt geen zin om elke dag verplicht samen te reizen.

1 like

Als je toch samen rijdt kun je elkaar blijkbaar verdragen en zou ik diegene wel thuis brengen. Maar enorm hypothetisch want ik werk niet en rijd geen auto :joy:

2 likes

Jaa als ik iemand idd zou mogen en de benzine kosten worden betaald dan maakt mij die paar min om ook niet uit.

Ik heb btw helemaal geen rijbewijs :joy::joy:

1 like

Die laatste geven sterke ā€œcan I speak to the managerā€ vibes af

Heb jij weleens last van kinderen die belletje lellen?

• Ja regelmatig
  • Af en toe
  • Nee nooit

0 stemmers

Eerst regelmatig en nu alleen af en toe als ik ben vergeten de bel weer uit te zetten nadat thuisbezorgd is geweest

1 like

Ze bellen hier niet aan, maar ze fietsen langs en kloppen keihard op t raam :triumph: 1 a 2x pw

1 like

Haha laatst nog. Toen zag ik ze weg rennen toen ik in de keuken stond. En toen draaide ze om , om te kijken of ik open deed. En toen zwaaide ik gewoon droog vanuit de keuken hahah. Toen zwaaide ze wel braaf terug.

11 likes

Ik zeg altijd boos dat ik de politie heb gebeld, maar werkt helaas niet

1 like

Ja echt bloedirritant want wij zitten steeds rechtop op de bank. Ondanks dat we ongeveer weten wanneer ze komen (altijd rond dezelfde tijd, want ze komen volgens mij vanaf voetbaltraining en kloppen niet alleen bij ons, maar bij het hele rijtje)
Echt zin om een keer die voordeur open te trekken, zodat ze hopelijk schrikken. Maar daar zijn we natuurlijk steeds te laat voor

1 like

Geen kinderen, maar wel dronken mensen die uit de stad komen en denken grappig te zijn.