Iedereen spreekt mijn naam verkeerd uit, niet alleen Nederlanders. Ik luister naar alles wat er op lijkt
Weet je wie dit is?
- Ja
- Nee
- Ik weet het niet zeker maar ik geef je een antwoord
0 stemmers
En dit
- Jaaa die ken ik
- Nee weet ik niet
- Ik weet het niet zeker maar ik geef je een antwoord
0 stemmers
En deze knul?
- Ja hottest thing in west LA
- Nee geen idee
- Ik heb een vermoeden en deel het graag
0 stemmers
Bitch ja
Al zou ik persoonlijk zeggen Jive Jones van Me Myself and I maar nu jij I Belong zegt zie ik de hangmat uit de clip voor me dus Grazie
Ik vind het intens vervelend dat Trackin’ van Billy Crawford niet op Spotify staat.
Ja hoe de fuck heeft hij een artiestenprofiel met allemaal nummers waar niemand op zit te wachten maar niet zijn enige hit ooit?
Mijn klas dacht dat Shakira een voetenfetisj had omdat ze zong “i’m at your feet” en wij dachten dat dat betekende “ik ben op jouw voeten (verliefd)”
nee eigenlijk beide niet, ik draag wel regelmatig hakken dat zal wel uitmaken.
Als iemand jou mee uit eten neemt, dan:
- Kies ik lekker het duurste gerecht
- Kies ik bewust het goedkoopste gerecht
- Kies ik gewoon het lekkerste gerecht en kijk ik niet naar de prijs
- Kies ik iets lekkers, maar kijk ik wel of dat niet het duurste is. Zo ja, dan toch iets anders (wat ook lekker is)
0 stemmers
En als jij iemand mee uit eten neemt:
- Dan verwacht ik wel dat iemand kijkt naar de prijzen en niet het duurste gerecht kiest
- Hoop ik dat diegene gewoon kiest wat die lekker vindt, maakt niet uit als dat het duurste is
- Hoop ik dat diegene het goedkoopste gerecht kiest
0 stemmers
Even mijn stem toelichten op die laatste. Als we ergens uit eten zijn en ik kies een gerecht van 25-30 eu ofzo en jij gaat voor de lobster van 100 ofzo vind ik dat wel een beetje aso.
Maar dan moet je niet iemand mee uit eten nemen naar een duur restaurant, vind ik.
Mwah als ik 95% vd menukaart prima kan betalen, kan dat best denk ik. Soms heb je gewoon 1 of 2 gerechten die twee keer zo duur zijn als de rest, dat gaat me een beetje ver.
Gelukkig zou niemand die ik mee uit eten neem zoiets bestellen.
Vegetarisch is niet snel het duurste, dat scheelt haha.
Een maand geleden heb ik er ook vijftig gekocht en ik moest ze volgens de instructies in zakjes tussen de planten hangen. Mijn vriend wist er niks van en heeft als verrassing de planten water gegeven waardoor ik de volgende dag zakjes vol verzopen larven heb gevonden
Zelf kijk ik of mijn prijs ongeveer gelijk is met die van degene die betaald. Dat is vaak wel want ik hou niet van die dure stukken vlees. Ik vind het al super lief dat iemand mij meeneemt en hoef dan echt niet het duurste.
En sommige mensen neem ik gewoon nooit mee uit eten. Zo ken ik iemand die zonder gene 2 hoofdgerechten besteld (ook dus als iemand anders betaald) en dat vind ik echt wel bijzonder om te doen zonder te overleggen dus haar zou ik gewoon niet meenemen :’)
Heb jij weleens dat je hele huis/kamer is opgeruimd en er echt GEEN troepjes meer zijn. Dus ook niet het laatste restant wat je nog moet opruimen in een kast gegooid.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Altijd als ik denk dat het gelukt is vind ik nog een verdwaald restant.
Spullen op zolder liggen bij mij achter een luik of in een kast. Dus als het daar ligt en niet los rondzwerft over de hele zolder vind ik dat wel opgeruimd.
Verplaatsen is meer mijn ding dan opruimen
Ik heb net 24 bakjes bramen gekocht op de markt. Raad eens hoe duur.
- 10 euro
- 5 euro
- 12.50
- 2 euro
0 stemmers
2 eurotjes maar hiep hoi
1 braam per bakje?