Ligt aan de setting en aan hoe aardig ik die persoon vind
Heel herkenbaar
Ik zou goed insmeren met aftersun of bodylotion de komende dagen, en dan evt een afspraak voor een spraytan alvast maken, kan je altijd nog beslissen of je die wil laten doorgaan. En de komende tijd wat andere truitjes aandoen zodat je niet dezelfde plaatsen zon blijft krijgen.
Niet bepaald omdat ik mijn biologisch vader nooit echt gekend heb (weet wel wie het was). Ze gingen al uit elkaar toen mijn moeder zwanger was of vlak daarna. En met een stiefvader, halfzusje en een pleegzusje was het echt een bij elkaar geraapt zooitje
Best wel veel eigenlijk, nu ik er zo over nadenk
Ik zit soms echt te denken, hoe gaan we ooit de zolder van pap en mam opruimen als ze dood zijn? Het klinkt cruel maar dat is gewoon 15 meter aan troep ofzo en niemand wil er aan beginnen. Ohhh god nee.
Heb jij een zolder?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Mijn ouders hebben m gelukkig al helemaal leeg gehaald!
Hahaha ja echt he, naja ze hebben 2 zolders. Maar 1 ligt dus echt helemaal vol met kerstspullen, heel oud servies, maar voornamelijk allemaal ONZIN . Je moet ook echt een trap eruit laten klappen om erop te komen. En WTF. Ik begreep als klein kind dan ook niet als iemand op de zolder sliep. Blijkbaar hadden we dus nog weer een verdieping daarboven.
Hadden jullie op de basisschool wandelende takken in de klas?
- Ja
- Nee
- Nee, maar wel een ander huisdier
0 stemmers
Schildpadden en daar zat ik precies voor
Hoezo is dat om te kotsen?
Het stinkt echt verschrikkelijk.
O echt? Werden ze dan wel vaak genoeg schoongemaakt enzo? Of stinken ze van zichzelf zo
Ik heb geen idee wanneer het werd schoon gemaakt. Dat kan ik mij niet echt herinneren. Wel het eten wat ze kregen leek wel rotte vis ofzo.
O bah. Vind het ook wel gek om dat soort dieren in een klaslokaal te houden eigenlijk (of misschien wel alle dieren eigenlijk)
Nou ik kan dat niet een verdieping noemen?
Mijn ouders hebben gewoon zo’n huis met een heel hoog puntdak misschien daarom? Dus dan heb je een zolder nog erboven. Maar mn vader had er een hele zware stalen trap in laten zetten. En ja wij konden er ab so luuuut niet zomaar bij. Nog steeds gaat het met een handleiding en is het handig als je iig 185+cm bent, en je hebt een bepaalde stok nodig etc. Anders komt die trap ineens eraan.
Denk dat je een vliering bedoelt.
Gebruik jij deze emoji?
- Ja
- Nee
0 stemmers
0 stemmers
Haha ja dit heeft mijn vader ook. Heet dat niet officieel een vliering? Bij ons noemden we het ook de zolder, maar is een raamloos hok met idd zo’n uittrek trap.
Niet te vergelijken met een leefbare zolder met dakramen en licht
= gen z
= millennial
= boomer