Ik zou bang zijn voor een wandelende tak invasie, die dingen planten zich volgens mij net zo hard voort als guppies
Ja dat moet toch helemaal afgesloten enzo? Ik zat er wel altijd naar te kijken maar vond het tegelijkertijd ook eng.
De bak was een keer open blijven staan. Die insecten planten zich zo snel voor. Binnen enkele weken zat mân kamer onder de wandelende takken.
Ze zijn wel extreem cool.
Ik vind ze saai.
Ik zie nu een wandelende hut voor me ![]()
Ik ben eigenlijk gewoon een boomer dus hahaha makes sense, ik typ ook met 1 wijsvinger ![]()
Huh hahahah
HAHAHAHAHAHA
Wandelende annanas
Omg waarom klik ik hier ook gewoon op hé
nachtmerrie materiaal
Wow ja, ik vraag me echt af waar dat aan ligt? Zijn mannen gemiddeld ouder? Leven ze ongezonder?
Op het moment dat beide ouders nog leefde/leven:
Ik heb goed contact met mijn moeder:
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik heb goed contact met mijn vader:
- Ja
- Nee
0 stemmers
Sorry even alle uitzonderingen er buiten gelaten.
Heb je ooit iets gekocht dat in een aflevering van Shark Tank of Dragonsâ Den is geweest?
- Ja (wat?)
- Nee
0 stemmers
Ik heb een squatty potty (haha ja werkt echt heel goed) en heb net zoân bug bite thing besteld. Heel benieuwd of het echt tegen jeukende muggenbulten gaat helpen
Volgens mij komt de scrub daddy daar vandaan? Zo ja, die heb ik.
Ikzelf niet maar mân moeder heeft een tas van het Belgische merk Lies Mertens (was in de Vlaamse versie De Leeuwenkuil volgens mij) gekregen
De Tangle teezer! De pitch was alleen afgewezen haha
Oh echt?? Haha, dat is nou een van de weinige producten die wel doet wat het belooft.
Meen je! Misschien zou de poll een âniet dat ik weetâ optie moeten hebben ![]()
Huh wat bedoel je met zijn mannen gemiddeld ouder?
Volgens mij is het wel zo dat mannen vaak gevaarlijker werk doen, dus ook vaker ongelukken krijgen etc.
Als je mocht kiezen wat zou je dan liever zijn?
- Gen Z
- Millennial
0 stemmers