Stel je persoonlijke vraag #36

Ja. Maar zoals ik zolder zie en begane grond zie schijnt sowieso al niet normaal te zijn lol. Maar mn ouders hebben dan denk ik 4 verdiepingen. Dus na de zolder, waar je zegmaar gewoon kan slapen lopen en alles kan doen, een vliering. Dus dat zit dan nog boven de zolder.

Ah je ouders hebben vast een groot huis

2 likes

Ah je bent absoluut niet welkom

4 likes

Wat zou je ervan vinden als je nu wandelende takken had als huisdier?

• Oh echt superleuk!
  • Wel prima
  • Zou me niks uitmaken
  • Beetje stom/kut
  • Gatver wat een nachtmerrie dat wil ik echt niet

0 stemmers

Ik krijg echt nul gevoel bij dit idee

8 likes

Ik vraag me vooral af wat je er mee moet

6 likes

Hutten bouwen

10 likes

Die hadden we altijd in de kleuterklas, vond het als kind al goor. Maar ja, ik weet eigenlijk niet eens meer hoe je ze moet verzorgen?

2 likes

Het lijkt me vooral een nachtmerrie omdat er toen toch iemand op het forum was die ze had en die zich maar bleven vermenigvuldigen tot het onhoudbaar was
Ik zie me al zo eindigen

37 likes

Ik zou bang zijn voor een wandelende tak invasie, die dingen planten zich volgens mij net zo hard voort als guppies

Ja dat moet toch helemaal afgesloten enzo? Ik zat er wel altijd naar te kijken maar vond het tegelijkertijd ook eng.

1 like

De bak was een keer open blijven staan. Die insecten planten zich zo snel voor. Binnen enkele weken zat m’n kamer onder de wandelende takken. :smiling_face_with_tear: Ze zijn wel extreem cool.

2 likes

Ik vind ze saai.

3 likes

Ik zie nu een wandelende hut voor me :exploding_head:

3 likes

Ik ben eigenlijk gewoon een boomer dus hahaha makes sense, ik typ ook met 1 wijsvinger :rofl:

5 likes

Huh hahahah

2 likes

HAHAHAHAHAHA

3 likes

Wandelende annanas

5 likes

Omg waarom klik ik hier ook gewoon op hé :sob: nachtmerrie materiaal

6 likes

Wow ja, ik vraag me echt af waar dat aan ligt? Zijn mannen gemiddeld ouder? Leven ze ongezonder?

Op het moment dat beide ouders nog leefde/leven:

Ik heb goed contact met mijn moeder:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb goed contact met mijn vader:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Sorry even alle uitzonderingen er buiten gelaten.

3 likes