Mijn all time fave. Le sacre du printemps is de beste dansmuziek wat mij betreft. Ik ga altijd helemaal gek en los
Chanel
vind die dance break echt nog steeds amazing
Bestellen jij en je huisgenoot/huisgenoten weleens allebei/allemaal eten bij een ander restaurant voor hetzelfde eetmoment?
- Ik heb geen huisgenoten
- Ik bestel nooit eten
- Nee altijd bij hetzelfde restaurant
- Ja soms
- Ja regelmatig/altijd
0 stemmers
Wat zou jij doen op een dag dat je eigenlijk gewoon super lui ben.
- Mijn pizza ophalen en m’n pizzapunten van NYP inzetten met eindafrekening €0,-
- Mijn pizza laten bezorgen, ik betaal wel, ben te lui om me aan te kleden en 2 straten verder m’n pizza te gaan halen.
0 stemmers
Wij nemen best vaak hetzelfde dus dan vind ik het prima als m’n vriend gewoon zegt dat we bijvoorbeeld een fles wijn en 2x de biefstuk willen. Als we iets anders nemen dan bestellen we wel allebei ons eigen gerecht.
Vind jij het asociaal als familieleden op vakantie gaan en daardoor verjaardagen of feestdagen zoals kerst missen? (Die persoon kan in principe altijd op vakantie en zit niet vast aan specifieke periodes)
- Ja, vind ik asociaal
- Ik vind het niet leuk, maar ook niet persé asociaal
- Het maakt mij echt helemaal niks uit
- Ik ben die persoon zelf
- Anders
0 stemmers
Ik heb wel eens opmerkingen gekregen omdat ik op m’n eigen verjaardag alleen op vakantie was
Ja want stel je voor dat je je verjaardag viert zoals je dat zelf wilt.
Ik weet nog dat toen ik 6 ofzo was een groot deel van m’n familie niet kwam opdagen en dat vond ik toen zo erg. Heb geen grote familie dus toen waren echt alleen m’n tante en oma er. En toen ik hoorde dat de rest niet kwam omdat ze naar dingen als de Efteling gingen was ik nog meer teleurgesteld haha, ik dacht echt dat kan toch ook op elke andere dag.
Ik denk wel dat dat soort jaren eraan bijdragen dat ik nu elk jaar ‘vlucht’ tijdens m’n verjaardag en op vakantie ga, dan kan ik ook niet teleurgesteld worden door mensen die niet komen opdagen. Familieleden boeien me nu niet meer, maar heb dan zo’n angst dat vrienden ook opeens niet meer kunnen dan ofzo.
Ben jij iemand die energie kost of oplevert, als vrienden?
- Ik kost energie
- Ik lever energie op
0 stemmers
Beide, denk ik. Ligt ook een beetje aan welke vriendin en wanneer en hoe ik me gedraag.
Over het gemiddelde
Ben jij vermoeiend voor je omgeving?
- Ja
- Nee
- Alleen als ik een hele irritante bui heb
0 stemmers
M’n ouders gaan voor het 3e jaar op rij met mijn verjaardag op vakantie. Heb een extra toeslag op m’n cadeau gevraagd dit jaar
Vier jij je verjaardag?
- Jazeker!
- Ja, maar met klein groepje.
- Nee
0 stemmers
Op mn verjaardag zelf ben ik op vakantie, maar het weekend erop wil ik het wel vieren. En dit keer ook wat groter. Normaal ga ik wel eten meg vrienden ofzo, maar dit jaar wil ik echt een feestje geven
Klein groepje omdat dus altijd iedereen op vakantie is met mijn verjaardag. Vroeger vond ik dat echt kut omdat anderen echt grote verjaardagen hadden en ik dat ook wilde. Later vond ik het juist fijn om met een kleine groepje te zijn. Nu heb ik overigens ook niet zoveel vrienden (meer) voor een grote verjaardag maargoed
Heb je als minderjarige wel eens een film gezien, die niet voor jouw leeftijd bedoeld was?
- Ja, in de bios
- Ja, thuis
- Nee
- Niet dat ik weet
0 stemmers
Presenteer jij jouw leven mooier op social media dan het eigenlijk is?
- Ja, mijn leven ziet er perfect uit maar eigenlijk ben ik doodongelukkig
- Ja, met mate. Niet meer dan een ander
- Nee, ik laat ook de mindere kanten van mijn leven zien
0 stemmers
Ja beide