Stel je persoonlijke vraag #36

Zou zeggen nee, maar het is niet zo dat ik de lelijke dingen deel (deel sowieso weinig) dus eigenlijk wel

3 likes

Mensen zien vooral mijn saaie kant :rofl: als ik iets leuks of juist iets vervelends doe heb ik geen tijd voor sociale media

3 likes

Veel te jong requiem for a dream gezien, was echt compleet in shock op het einde van die film

3 likes

Bizar. Ik werk met 5/6/7 jarige. En pas als alle kinderen 6 zijn kijk ik 6+ films. 9+ films kijk ik niet. Ook als alle kinderen zeggen dat ze dar thuis wel kijken of ik denk dat het wel kan. Doen ze thuis maar met hun ouders. er wordt niet voor niks een leeftijdsgrens aangegeven

7 likes

Ik durf nog steeds geen 16+ films te kijken :baby:t3:

3 likes

IT. Dat was geen goed idee

4 likes

Je bent voor het eerst in een stad en er is een uitzichtspunt (bijvoorbeeld kerktoren oid) je moet er voor traplopen/heuvel oplopen.

• Ik ga sowieso naar boven, hoort erbij
  • Ik overweeg het maar is geen moetje
  • Ik hoef niet zo nodig, maar als m’n gezelschap wil ga ik wel mee
  • Ik ga sowieso niet

0 stemmers

3 likes
  • Ligt er aan of ik er voor moet betalen :netherlands:

0 stemmers

Bij een openbaar uitzichtspunt ga ik altijd wel, maar bij dingen waar je toegang toe moet krijgen of in de rij moet staan meestal niet. Ik sluit alleen niet uit dat dat teruggaat op Hollandse gierigheid.

3 likes

Ik skip die Rooftop Walk in Rotterdam hoor, veel te veel trappen 🫠

1 like

Ja maar niet omdat ik wil dat iedereen denkt dat mijn leven alleen maar leuk is maar eerder omdat ik social media gewoon niet gepast vind om dat soort dingen te delen. Persoonlijke dingen of problemen ofzo bespreek ik liever met vrienden en familie in het echt.

8 likes

Ik heb geen social media waar ik iets op post.

13 likes

Toen ik 11 was Silence of the lambs gezien op een verjaardagsfeestje van iemand uit mijn klas (die dus 11 werd). Wekenlang nachtmerries van gehad. Snap niet wat die ouders dachten: ja gezellig een film kijken over een man die kleding maakt van de huid van vrouwen die hij gevangen houdt!

8 likes

Deze film heb ik ook op een veel te jonge leeftijd gekeken. En omdat we nog zo jong waren ging die moeder van een vriendinnetje er dan bij zitten. Wtf

Ja, E.T. the Extra-Terrestrial. Ik was 5 of 6 en ik heb er nog jaren nachtmerries van gehad.

Plaatje E.T.

3 likes

Bij mij waren de ouders zelf iets anders doen maar de oudere broer van de jarige zat er bij, denk dat hij 16 of 17 was. Mijn ouders hebben er ook nooit wat van gezegd tegen die ouders, terwijl die nog weken met mijn nachtmerries zaten.

1 like

Ik heb de eerste minuten van the ring gezien toen ik iets van 10 jaar oud was. Toen die meid uit de tv kroop is hij afgezet omdat ik doodsbang was.

4 likes

Haha ik heb hetzelfde jeugdtrauma

2 likes

Nvt: heb alleen zwarte kledij.

Black Sheep, een film over schapen die door een virus agressieve mens-etende monsters worden. Heel geschikt voor een stel 12-jarigen :joy:

1 like

Als ik vroeger niet kon slapen ging m’n vader wel eens enge films met me kijken die dan toevallig op tv waren, met het idee om me al lekker jong mee te geven dat het allemaal niet echt was en dat ik daar niet bang voor hoefde te zijn. M’n moeder vond het maar een twijfelachtige aanpak geloof ik maar het heeft wel gewerkt haha, ik kon ook altijd prima slapen daarna en was op latere leeftijd inderdaad nooit bang voor films :ok_hand:t2:

7 likes