Stel je persoonlijke vraag #36

Heb je ooit iets gekocht dat in een aflevering van Shark Tank of Dragons’ Den is geweest?

• Ja (wat?)
  • Nee

0 stemmers

Ik heb een squatty potty (haha ja werkt echt heel goed) en heb net zo’n bug bite thing besteld. Heel benieuwd of het echt tegen jeukende muggenbulten gaat helpen

Volgens mij komt de scrub daddy daar vandaan? Zo ja, die heb ik.

5 likes

Oeh in dat geval verander ik mijn stem, ik heb ook de scrub daddy en mommy.

Klopt wat je zegt! :smiley:

8 likes

Ikzelf niet maar m’n moeder heeft een tas van het Belgische merk Lies Mertens (was in de Vlaamse versie De Leeuwenkuil volgens mij) gekregen

1 like

De Tangle teezer! De pitch was alleen afgewezen haha

11 likes

Oh echt?? Haha, dat is nou een van de weinige producten die wel doet wat het belooft.

6 likes

Meen je! Misschien zou de poll een ‘niet dat ik weet’ optie moeten hebben :joy:

4 likes

Huh wat bedoel je met zijn mannen gemiddeld ouder?

Volgens mij is het wel zo dat mannen vaak gevaarlijker werk doen, dus ook vaker ongelukken krijgen etc.

1 like

Als je mocht kiezen wat zou je dan liever zijn?

• Gen Z
  • Millennial

0 stemmers

1 like

Als je tussen de 25 - 30 jaar oud bent, en een ouder verliest, vind jij dat jong?

Ja natuurlijk is het te jong maar ik heb bijvoorbeeld een vriendin die op haar 26e haar vader verloor en ik vind dat echt jong. Maar heb ook mensen gesproken die dat juist wel gewoon een normale leeftijd vonden om een ouder te verliezen (wel buiten europa) .

• Nee
  • Ja

0 stemmers

2 likes

Beide niet, ben een trotse “patatgeneratie”

5 likes

Ligt wel een beetje aan de omgeving waarin je zit, maar in mijn omgeving ben je tussen 25 en 30 nog volop je eigen leven aan het opbouwen. Als je in die fase een ouder verliest, vind ik dat wel jong, vanwege de impact die het dan heeft.

6 likes

En wat is dat?

3 likes

Ik heb zelf altijd de overtuiging dat geliefden/naasten van je altijd kunnen meekijken als ze overleden zijn. Er is toch geen bewijs dat het niet kan, ook geen bewijs dat het wel kan. En voor mij is het 100 procent zeker dat het wel kan.

10 likes

:joy: je mag hier niet meer p.a.t.a.t schrijven. Dat wordt automatisch friet.

@Jumpsuit Het is de generatie geboren 1970-1985
De eerste generatie vrijer opgevoed met meer rijkdom (verwende nesten)

3 likes

Dat zou ik dan ook zijn. Maar ik vind ook op internet dat de millenial tussen 1980 en 1995 is geboren. Ik ben een pata.tmillenial en love it

12 likes

Oh grappig, nog nooit van gehoord

Kom jij uit de friet ( friet) generatie? p.A T. A T.

• Nee maar wel eens van gehoord
  • Nee en ook nog nooit van gehoord
  • Ja

0 stemmers

2 likes

Frietgeneratie is dit keer dus echt gewoon helemaal niks. Het is P.A.T.A.TGENERATIE!

6 likes

Make it happen. Maar dus serieus is het woord p…atat gebanned haha wow. Dat is wel toewijding.

3 likes

Ooow, dat was natuurlijk automatisch gegaan haha :rofl:

3 likes