En zoals ik begrijp werkt het immuunsysteem van vrouwen ook anders dan dat van mannen. Dat van vrouwen slaat sneller “aan” waardoor we bv beter opgewassen zijn tegen bepaalde virussen en daar minder aan sterven. Maar krijgen we juist wel meer auto-immuun ziekten.
Ja ik denk echt dat het zoveel chiller was geweest om als genx niet hetero te zijn, dan het was toen ik in het middelbaar zat.
Elkaar nat gooien en plezier hebben helemaal oke, maar val andere mensen er niet mee lastig.
Als ze elkaar nat gooien en de waterballon per ongeluk iemand anders raakt denk ik nog oké, maar met opzet? Waarom echt
Geen idee wat allerlei onderzoeken bladibla zeggen maar denk jij dat een BH dragen helpt tegen het zakken van je borsten?
- Nee maakt geen zak uit
- Ja dit helpt
0 stemmers
En ANONIEM. Ben jij tevreden met je borsten?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Ja ik heb expres alleen maar als optie ja of nee gedaan anders krijg je weer 100 andere opties.
Ik zat vanochtend nog te denken over een borstverkleining. Weer eens alles over opgezocht, en nu vind ik het eigenlijk wel weer prima.
Jaa ik vind ze prima. Ze mogen wel wat vrolijker kijken maar verder hou ik wel van mn grote jetsers.
Die van mij zijn door het afvallen echt een beetje sneu geworden. En ze zijn ook ongelijk. Schaam me er ook wel voor, nakend. In een bh lijkt het nog wat.
Ik mag je maar jetsers is wel echt een kutwoord gatverdamme haha. Toen ik op vakantie in barcelona was, was het eerste wat ik van nederlanderds te horen kreeg iets van “wa hedde ge dikke jetsers fur? Zun? Klein meiske” en iedereen ging kapot.
Wat super rot! Heb je er ook fysiek nog last van? Zou niet mogen kunnen.
Sinds ik langer gestopt ben met elke dag bh’s dragen wel. Toen ik nog elke dag een bh droeg vond ik ze teveel hangen en te groot. Bh’s waren echt niet goed voor het zelfbeeld van mijn lichaam.
Ik heb echt enorm last van mn nek, vooral de laatste tijd, alsof ik het gewoon letterlijk niet trek. Mn schouders voel ik niks van, als in last. Wel met slapen is het vaak zwaar als ik op mn zij lig. Maar je bent dus wel echt tevreden?
Ja, ik heb een borstverkleining gehad een aantal jaar geleden en ben er nog steeds super blij mee
Vroeger vond ik ze altijd te klein maar tegenwoordig vind ik ze fantastisch.
Het maakt eigenlijk ook niet uit of ik een Bh aan heb of niet, ze blijven gelijk staan, echt Chill.
Je hebt een afspraak staan bij de kapper, maar die ochtend voel je je niet lekker en na een zelftest blijkt dat je coronapositief bent.
Vind je het terecht dat de kapper 50% rekent ivm een last minute annulering?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik snap het opzich wel dat ze tijd vrij hebben gehouden en het kut is dat je dan inkomen misloopt, maar vind het echt dom om te doen. Stel dat mensen dan verzwijgen dat ze het hebben en toch komen omdat ze niet willen betalen. Heb je straks als kapper misschien zelf wel corona en evt mensen besmet
Ik denk dat je uiteindelijk veel meer last minute annuleringen hebt van mensen met een slechte reden/die niet op komen dagen, dan mensen die corona positief blijken. Dus ik kan me voorstellen dat je op basis hiervan je beleid maakt.
Ja voor normale afmeldingen snap ik het uiteraard, maar dit gaat over het geval dat iemand aangeeft corona te hebben. Ik zou dan zelf zeggen normaal zou ik kosten rekenen, maar voor deze keer laat ik dat voor wat het is. Als die klant elke afspraak afzegt wegens “corona” is het natuurlijk een ander verhaal.
Ik heb een borstverkleining gehad toen ik 17 was. Hangen inmiddels wel weer, maar nog altijd heel blij dat ik het heb laten doen. Wel nog altijd last van een litteken, aan een kant . Zij hebben nu wel een andere techniek met minder littekenvorming.
Je kind later volgen met trackingapps?
- Ja
- Nee
- Situatie afhankelijk
- Doe ik al
0 stemmers
Je kind 8x bellen tijdens een rit van 45 minuten op de fiets?
- Overdreven, doe normaal en bel gewoon niet. tis maar 45 minuten laat dat kind
- 1x is oke, zodra die thuis is word ik wel pissig
- Ik ben ongerust dus is echt terecht hoor
- Gewoon hartstikke normaal we leven in de 21ste eeuw ja
0 stemmers
Gebruik je zelf trackingapps en/of deel je je locatie?
- Nee, privacy hallo
- Soms als ik verdwaald ben ofzo
- Ja natuurlijk, super handig
0 stemmers
Nav dit topic gesprek op viva.