1 keer. Gelukkig was ik toen net m’n broek weer aan het dichtritsen haha
Wat vind je ongemakkelijker?
- Je zit op de wc en iemand doet de deur bij jou open
- Jij doet de deur bij iemand open die op de wc zit
0 stemmers
Ik heb altijd ‘t idee dat mensen ‘t ongemakkelijker vinden om iemand anders aan te treffen in de wc haha terwijl ‘t mij nooit zo boeit als ik daar zit en iemand doet de deur open
Dixi slot zat niet lekker dicht en de zullen ook hebben geholpen. Gelukkig zag het meisje niks want ik zat een beetje voorover.
Ja same, tenzij ik net een tampon aan het verwisselen ben ofzo boeit het me echt nul als iemand me op een wc ziet zitten. Wat zie je nou ook echt
Vanaf een jaar of 21
Let jij aandachtig op bij de veiligheidsinstructies en demonstraties in het vliegtuig?
- Nee totaal niet ik kijk niet eens
- Klein beetje
- Jazeker
0 stemmers
Weet jij uit je hoofd hoe zo’n zwemvest werkt, waar je moet trekken, waar je moet blazen, etc. en al die andere dingen die ze demonstreren?
- Nee eigenlijk niet
- In grote lijnen, maar niet helemaal
- Ja ik weet alles perfect
0 stemmers
In het dorp waar mijn ouders wonen is geen ov, dus ze halen en brengen me naar de trein elke keer als ik erheen ga.
Mijn ouders hebben geen auto dus hebben me sowieso nog nooit opgehaald, maar had me wel superchill geleken
Even gegoogled, ik ben wel benieuwd hoe het er echt uitziet🙈
Ik sport sinds kort op vrijdag en doe standaard 1 ochtend vrijwilligerswerk en daarnaast spreek ik altijd wel af met vriendinnen. Op de “vrije” middag die ik over heb, heb ik altijd wel een plan(al is het alleen)
Dit is ook waar ik heel erg tegenaan liep in mijn relatie(dat het zoveel tijd kost en je daardoor keuzes moet maken) en waardoor ik soms twijfel of een nieuwe relatie wel in mijn leven past.
Ik plan bijna nooit van tevoren (ja tenzij ik een festival etc heb), kijk vaak op laatste moment waar ik zin in heb. Alleen ik wil wel iets meer gaan plannen omdat iedereen tegenwoordig z’n agenda al zo vol heeft, dan kan er niet altijd meer wat op t laatste moment
Ah ja Ajoc! Met standaard The Golden Earring
Edit:zie nu dat @Leverworst me voor is. Ik was zo excited dat ik de naam nog wist haha. Kwam ook uit die buurt dus zie alle grote aankondigingsborden nog voor me.
Ik ben door dit topic weer gaan luisteren naar Blind for You van Direct & Wibi Soerjadi en vind dat toch wel een geniale combi. Wilde dat er meer van dit soort muziek gemaakt werd (iemand tips?)
Kocht jij wel eens wat bij american apparel?
- Nee nooit
- Ja regelmatig
- Af en toe
0 stemmers
Het ligt een beetje aan de plannen. Als het een lunch afspraakje is prima. Maar als ik beide dagen bij iemand moet komen helpen om te klussen, dan liever niet.
Als ik een heel weekend dingen gepland heb, dan zijn dat eigenlijk dingen die niet anders gepland hadden kunnen worden en die ik eigenlijk ook niet af kan/wil zeggen (want anders had ik dat wel gedaan om niet mijn weekend vol te plannen), en dat zijn dan vaak dingen als bruiloften, vrijgezellenfeestjes, een vriendin die in het buitenland woont en dat weekend in nederland is maar waar je wel twee uur enkele reis voor moet reizen, feestje van een van je beste vrienden, familiedag oid. Dingen die los van elkaar wel leuk zijn, maar als je zaterdag én zondag zo’n “verplichting” hebt, vind ik dat zelf vaak wel veel. Maar ook zeker niet vervelend genoeg om dingen af te zeggen ofzo
Vroeger vond ik dat geen probleem maar nu neh liever niet. Als ik 1 avond plannen heb en een dagdeel in het weekend ofzo vind ik het prima. Ik heb een vriendin en die heeft echt al maanden vooruit al allemaal plannen in het weekend. Ook echt de meest random zoals 3 augustus om 13 lunchen met piet bijvoorbeeld. Zo benauwend vind ik dat.
Heb je het gevoel dat je je weekend hebt ‘weggegooid’ als je een weekend niks hebt gedaan en alleen maar thuis bent geweest?
- Ja dat gevoel krijg ik dan echt
- Een beetje
- Nee helemaal niet
0 stemmers
Belletje leuren.
Dat van jouw vriendin vind Ik echt verschrikkelijk, dat je dan een keer wat wil drinken en dan is de eerste plek vrij op 15 juli ofzo wtf
Voor de mensen met een partner, is jouw partner ook je best friend?
- Ja
- Nee
- Ik heb de vraag niet gelezen en had niet moeten stemmen heb geen partner
0 stemmers