Stel je persoonlijke vraag #36

Dat is ook wel weer zo. Als bijna iedereen hier stemt op gewoon vragen dan durf ik het ook wel te vragen. Moet toch eigen risico betalen voor dit dus als ik dan dit mooi erbij kan doen zou dat wel top zijn haha. :see_no_evil:

1 like

Echt? Hmm. Misschien dat ik dan dom aan het nadenken ben. Dacht als ze toch bezig zijn maar misschien is dat te simpel gedacht van mij hahahhaa.

Je betaalt per ingreep/voor de tijd en ik gok dat ze voor die bult gewoon los tijd rekenen.

Hmm goed punt wel. Toch goed dat ik hier maar even vraag haha. Dankje

Welke leeftijd kinderen vind je het leukste?

  • 0 jarigen
  • 1 jarigen
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

En het minst leuke?

  • 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

1 like

Ik vind kinderen nooit leuk… :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

11 likes

Ik mis deze optie ook. Of ja, ik vind kinderen wel ok, maar leuk is overdreven.

2 likes

Die zit er expres niet bij want dan stemt het halve forum op “geen enkele leeftijd”

Edit: om jullie tegemoet te komen is de minst leuke leeftijd multiple choice dus je kan ze allemaal aanvinken en de eerste niet invullen.

10 likes

Ik vind pubers heel erg leuk, maar kinderen zo rond 9/10/11 jaar echt heel akward. Ze zijn dan gewoon niet meer schattig en hebben altijd van die lange benen en armen die totaal uit verhouding zijn met hun kinderlijke hoofd (ik bedoel dit niet om te shamen haha, love alle benen en armen, maar dit maakt dat ik die kinderen zo akward vind). En ze snappen dan al veel, maar je kan alsnog niet normaal met ze over van alles praten omdat ze nog zo dommig zijn. Ik weet niet. Het lijkt me echt niets om een kind van 10 te hebben. En ik hou echt van baby’s. Die zijn knuffelbaar en schattig en vinden alles nog leuk. Dat vind ik echt heel chill.

27 likes

Ik vind vooral 3 jaar en ouder vervelend omdat ze dan echt kunnen praten (gok ik) en dan vind ik er niks meer aan. Daarvoor vind ik het nog wel aandoenlijk om te zien want dan zijn ze nog instabiel, proberen te lopen, beetje brabbelen etc. Maar vanaf 3 zijn het echt van die mini-mensen :confounded:
2 jaar is twijfelgeval maar om deze redenen heb ik op 1 jarigen gestemd als minst erg

4 likes

Haha zo vriendelijk van jou :stuck_out_tongue:

3 likes

Haha ja hier precies de reden dat ik ze juist vervelend vind! Ze houden hun mond dan ook niet meer volgens mij, ik zou het zo vermoeiend vinden

3 likes

Oh echt precies dit. Baby’s zijn leuk na die intens kwetsbare fase, peuters/kleuters prima gezellig, maar alles tussen de 8-13/14? Weet me er gewoon geen raad mee.

10 likes

Vind zo rond 1-1.5 zo schattig als ze net kunnen lopen en ze zo’n pinguin waggeltje hebben en lekker brabbelen

18 likes

Ik vind tot nu toe alleen m’n eigen kind leuk en die is nog niet ouder dan 0 geweest, dus geen idee hoe ik de volgende leeftijden ga vinden.
Merk wel dat zodra ik zelf een baby had ik ook meer tolerantie voor andere baby’s ging krijgen, ben benieuwd of dat ook zo wordt voor andere kinderen naarmate zij ouder wordt.

5 likes

0 lijkt me hels voor mezelf en m’n sanity (dat gejank en gekrijs pff) en daarna vind ik iedere fase leuk waar zo’n kind in zit

5 likes

Wanneer ze leren lopen enzo vind ik leuk, maar daarna worden ze stronteigenwijs

2 likes

Ik vind van 0-3/4 echt zo’n intensieve fase. Dus alles erna is leuk… haha

2 likes

Mijn dochter is nu 12 en dat vind ik ook een leuke leeftijd! Nog wel knuffelig en afhankelijk maar tegelijkertijd veel zelfstandiger.
Je hoeft niet meer naar alle sporten te racen, altijd op tijd thuis te zijn en je kind ook gewoon de deur uit te kunnen sturen voor boodschappen zonder te veel gemopper omdat ze nog geen echte puber is!

11 likes

Haha mijn collega liet net heel trots z’n kleinkind van 8 zien en dan denk ik echt iel haal weg. Boven de 5 vind ik ze gewoon echt niet schattig meer.

Sowieso heb ik wel last van rammelende eierstokken maar als ik dan bedenk dat mijn kind ook ooit 6 jaar oud wordt denk ik nee laat maar.

4 likes