Ik app meestal 1 persoon, maar dit komt er allemaal niet achteraan. Dan ga ik 1. of gewoon al naar het strand of 2. ik bel inderdaad ff of allebei.
Moet zoiets eigenlijk ook echt op het plafond? In ben echt te klein voor onze hoge plafonds zelfs met zo’n klus trapje dus dan moet ik de ladder uit de tuin gaan vissen
zou zoiets ook aan de muur kunnen als je het esthetisch niet erg vind? Niet specifiek naar jou deze vraag maar vraag het me ineens af
Ik hou echt van spontaan afspreken, vind al dat geplan maar kut. Weet ik veel waar ik zin in heb op de derde dinsdag van oktober, ik weet alleen dat ik NU zin heb in wijn. Het liefst fiets ik toevallig langs iemands huis en bedenk ik dat en bel ik aan. Het is in de Nederlandse maatschappij helaas heel moeilijk om zo te zijn omdat iedereen zijn saaie schoonfamilieweekenden tot in 2025 al vooruit heeft gepland ![]()
Nee op de muur is niet goed omdat de brandmelder dan minder snel afgaat (heb ik me laten vertellen in een winkel waar ze die dingen verkochten, maar verder geen onderzoek naar gedaan haha).
Dat laatste is een slimme idd! Maar al die vrienden die elkaar niet kennen, zitten niet samen in een groepschat. Anders zou ik dit ook doen!
Gewoon lekker die vrienden aan elkaar voorstellen
zo blij dat ik m’n besties aan elkaar heb voorgesteld. Nu zijn we met z’n 3en besties en hoef ik nooit meer te kiezen met wie ik liever zou afspreken of verhalen steeds dubbel te vertellen om vervolgens te vergeten wie ik nou over wat al wel of niet had ingelicht ![]()
![]()
![]()
Ah jammer, ook wel logisch ergens gezien hij altijd op het plafond afgebeeld wordt
Ik heb dit ook al zoo vaak tegen mensen gezegd. “Je hoeft me niet te vragen voor een specifieke datum over 3 maanden, stuur me gewoon ff een appje/bel me ff als je zin hebt om die dag iets te doen”.
@Amarens Ik vind het ook prima om dingen alleen te doen dus meestal app ik “Ik ga om xx uur daar en daar naartoe, zin om mee te gaan?” En als ik niks hoor voer ik mn plan in mn eentje uit.
In een klas de 6/7 jarige. Prive 0/1/2 jarige ![]()
Gelijk na verhuizing al gedaan: rookmelder op elke verdieping, hittemelder in de keuken, blusdeken op zolder en op de verdieping met slaapkamers en in de keuken een brandblusser. En een CO melder bij de CV ketel.
Toevallig ga ik deze zomer voor het eerst naaktcamperen met een vriendin! Ben echt heel benieuwd hoe het gaat zijn.
Stel je hebt online een eettafel besteld en afgerekend. Je hebt de tafel zelf samengesteld via een online tool van het bedrijf.
Drie weken later belt het bedrijf je op dat je 100 euro moet bijbetalen, omdat er een configuratiefout in hun online tool zit en zij de tafel niet voor het afgerekende bedrag (€1600) kunnen leveren.
Wat zou jij doen?
- Geen probleem. Ik betaal dit gewoon.
- Nee, ik heb mijn bestelling geplaatst en afgerekend en ga niet achteraf bijbetalen.
- Anders
0 stemmers
Gaat natuurlijk uitdraaien op wat er in hun voorwaarden staat. Kans bestaat dat ze de bestelling zullen annuleren als je niet accepteert

Daarom wil ik de veel te dure slimme rook- en koolstofmonoxidemelders hebben
Met je telefoon uit te zetten
Nee dit is een puur hypothetisch vraagstuk uiteraard.
Dan moet ik dronken zijn geweest en dan hoop ik dat ik de bestelling nog kan annuleren.
Ben net terug van vakantie en in een vriendinnenapp ging het opeens spontaan over het organiseren van een bbq. Helemaal leuk. Voorgestelde datum:
6 augustus.
Of ik dan kan. Ik weet geeneens wat ik morgen eet.
Maar ook gewoon onhandig want weet je veel wat het weer dan is (ok weet je nooit in nl)
Heb je al Hollandse nieuwe op?
- Ja heerlijk
- Ieuw haring
- Nog niet, maar ik ben het wel van plan
- Ik vind het lekker, maar ik ga het niet nemen
- Anders
0 stemmers