Het kind of de muts?
In Vlaanderen gebruiken we de naam Flodder hiervoor, gek dat Nederlanders dat zelf ook niet doen eigenlijk
Oh maar hier ben ik het zeker mee eens hoor. Maar ik vind een goede opvoeding niet betekenen dat je hond nooit eens uit enthousiasme trekt omdat hij naar een andere hond wil, een haas ruikt of bijvoorbeeld omdat je een bekende tegenkomt ofzo. En dat valt bij een grote hond nou eenmaal meer op dan bij een kleine.
En dit heb ik niet gezegd maar is wel eens gebeurd maar toen was ik ook zwanger dus sowieso onstabiel (en oke, mijn herder was toen ook wat wiebeliger als reactie op mijn hormonen
)
Je zei iets van dat je geen hakken aan doet als je hem uitlaat omdat je dan zo ligt. Mgoed, gezien je je bericht verwijderd hebt kon ik het niet letterlijk terughalen
Oh dan heb ik dat wel gezegd, kan me mijn bericht ook niet precies herinneren. Maakt ook niet uit, het is idd voorgekomen en sindsdien doe ik het niet meer. Betekent niet dat ik dagelijks achter m’n hond aanstrompel over straat maar nu snap ik dat beeld wel
Ik kan zonder hond niet eens met hakken lopen
Loop jij vaak op hakken?
- Nooit
- Alleen op speciale gelegenheden zoals een bruiloft
- Regelmatig
- Af en toe
0 stemmers
Heb zelfs ooit een keer hakken gekocht alleen voor op een groepsfoto, daarna direct uitgedaan en ingeruild voor iets minder hoge.
ik heb jaren geleden een sollicitant gehad met die achternaam. Hij had er enorm veel last van en wilde het liefst zn naam veranderen. Was echt heel sneu.
Misschien moeten we dan op het forum er ook zo’n verbannen woord voor maken net als p.A.T.A.T. want ik denk dat heel veel mensen geen flauw idee hebben waar het woord nou echt vandaan komt.
Zou jij je (potentiele) kinderen naakt op het strand laten lopen?
- Ja, geen probleem
- Nee, nooit
- Ligt aan de leeftijd
- Anders
0 stemmers
Mijn schoonouders recreëren altijd naakt, dus mijn vriend weet ook niet beter dan dat hij tot ergens in zijn pubertijd naakt rondliep. Mij niet bellen hoor.
Deden ze dat dan op een naaktstrand of een gewoon strand?
Nu iedereen een telefoon met camera bij de hand heeft, lijkt het mij niet verstandig. Loop dan maar naakt op niet openbare plekken.
Jaa helemaal mee eens. Het punt was ook dat ik bijna per ongeluk een foto had gemaakt. Net zat er nog niemand, dus wilde een foto maken en zag ik opeens naakte kinderen voor mn neus. Maar ook buiten de camera’s zou ik het niet echt een prettig idee vinden, eigenlijk.
Ik wist het inderdaad niet! Dus goed om te noemen. Vind alleen aso niet echt een goed alternatief want in mijn beleving zijn “tokkies” niet per se aso.
Volgens mij gaan ze nooit naar zwemplekken waar je kleren aanmoet…? Ook naar speciale naturistenvakanties. Maar op de oude video’s die we laatst keken had hij ook meer dan de helft van de tijd geen kleren aan volgens mij was dat vroeger sowieso minder raar dan nu.
Fijn voor mijn was, zonnepanelen en moestuin, maar zelf vermijd ik de zon omdat ik snel verbrand.
huh wat dan wel?
als in: wat vind jij dat dat woord inhoudt?
Ik ben zo even uit mijn hoofd volgens mijn in 2014 bij de Rolling Stones in Dusseldorf geweest. Het was superleuk om mee te maken, maar het geluid was echt waar-de-loos met een vertraging erin (zaten ook helemaal bovenaan in de Esprit Arena). En nou ja, ik vond dat ze toch een beetje een soort trucje deden. Krijg je denk ik al snel met bands die al honderd jaar meegaan haha
Ik zit eigenlijk een beetje tussen ‘
’ en ‘viel tegen’ in.
Als je kaarten kunt krijgen en de muziek spreekt je aan: wel doen, want het is erg leuk om mee te maken en om al die klassiekers live te horen.
Ik zit echt nooit in de zon, snap ook niet dat mensen dat fijn vinden. Krijg er koppijn van en het voelt alsof ik levend verbrand. Maar dat zal vast niet bij iedereen zo zijn.
Ik ben ook wel een beetje een zomergrinch eigenlijk.