Ik weet niet wat dat is, maar hier was het vanaf vandaag te koop, bij meerdere viswinkels.
Hij was echt tering goed
Lekker vet! Mijn vriend heeft er 3 op, om 11:00 ‘s ochtends ![]()
![]()
Mijn huurbaas antwoordt niet eens op mijn mails over onderhoud, het boeit hem echt niets totdat hij echt moet betalen

kan alleen maar hieraan denken nu
helemaal niet gerelateerd aan jouw verhaal maar elke keer als ik kylie zie in die clip denk ik alleen maar go on girl give us nooooottthhiinnngggg
echt die dode ogen ik kan er niks mee
Hij is volgens mij al eens geweest, maar in dit topic (#36) vind ik hem in ieder geval niet terug:
Hoeveel geef jij per maand uit aan boodschappen (2 volwassenen)?
- €0 - €100
- €100 - €150
- €150 - €200
- €200 - € 250
- €250 - €300
- €300 - €350
- €350 - €400
- €400 - €450
- €450 - €500
- Meer dan €500
0 stemmers
Het doel is maximaal 400 euro, het zit vaak tussen de 350-450 euro. Horeca / afhaal zit hier niet bij, drogisterijartikelen (wasmiddel, tandpasta, schoonmaakmiddelen, etc.) wel.
Kan vast goedkoper maar ik haal graag alles in een keer bij Albert Heijn en soms bij de markt.
Mensen die alles onder de 200 hebben gestemd: TEACH ME.
Regelmatig bij je ouders eten en restjes meenemen is mijn enige tip ![]()
Ben echt een snob maar ik haat restjes eten.
Als je eet bij mijn moeder betekent restjes een rijsttafel voor 6 personen.
Ja mijn moeder kookt gewoon een extra portie die ik (of zijzelf) in kan vriezen, ik ga ook geen halve kippenpoot de dag erna zitten kluiven ofzo
Ja in tatta wereld helaas niet. Althans, bij mijn moeder niet haha!
€650 ![]()
![]()
Ik vind onder 400 al knap ![]()
Ik zit wel minstens op 800 per maand denk ik maar dan let ik echt helemaal niet op. Wil echt een keer een ‘challenge’ aan gaan om het te halveren omdat ik heus weet dat het goedkoper kan.
Ik weet nog dat ik als alleenstaande student 25 euro per week uitgaf haha, maar oké die tijd is sowieso voorbij.
Toen ik nog alleen woonde gaf ik niet meer uit dan €20/€25 per week, dus €100 per maand. In me niet goed herinneren wat ik allemaal at maar gezond kan het niet zijn. ![]()
Maar is die 200 dan voor 1 of 2 personen?
‘Vroeger’ (hoor mij een oud wijf zijn, een paar jaar geleden) kon ik het ook wel voor 200 euro per maand voor 2p, maar door inflatie, leefstijlinflatie en een snickersijsverslaving zit ik eerder op 400 euro, als het meezit.
Eh 1,5 eigenlijk. Ik woon alleen, maar mijn vriend is hier 2-4 dagen per week, al wisselen we de boodschappen dan heel erg af.
Hoe dan, ik ben dit per dag kwijt aan eten