Stel je persoonlijke vraag #36

haha jaaa
ik ging net dat en Kensington luisteren en ik vind het wel op elkaar lijken ook, Kensington is ook wel een beetje Nickelback van nu.

2 likes

Oh deze heb ik ook wel ooit gehoord! Leuk!

1 like

Ik ken iemand die echt megafan is van Kensington en ik begrijp dat gewoon niet. Maar die vindt ook dat Selena Gomez goed zingt en die mening is ook twijfelachtig

ja dit is echt omdat het niet mijn soort muziek is dat ik het verschil niet 1, 2, 3 hoor :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Je komt er wel heel dicht in de buurt met die omschrijving. Maar haar stijl is nietszeggend, er zit geen enkel karakter in.

2 likes

je bedoelt 50% van het pinkpop publiek gewoon

(sorry ik houd al op)

11 likes

:joy: Dit is zo waar. In Twente zal het waarschijnlijk Oerend hard van Normaal zijn.

2 likes

Nou ze droeg meer witte sneakers die niet meer kraakwit zijn. En vooral grijs of grijzige kleuren qua shirts. Het was nogal muurbloemerig.

Di-rect fans van eind twintig? Dat is wel heel jong geschat volgens mij.

4 likes

Oh ik wil dit in een poll. Want ik geloof niet dat mensen dit echt dragen.

Heb jij wel eens kleding bij The Sting gekocht en ook gedragen?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Toen ik 14 was met mijn kleedgeld :nerd_face:

@Ovenschaal Nou ik ken haar van grafische vormgeving, maar haar werk vond ik destijds ook heel nietszeggend. Veel zwart wit met een kleurtje en ze hield van fotografie (en vooral bands fotograferen). En ze was gek op muziek maar wel in het straatje Kensington, Selena Gomez, Shawn Mendes. Muzikanten die ik een beetje nietszeggend is.

Edit: moet wel even zeggen dat ze een lieve meid was. Haar smaak was gewoon twijfelachtig

4 likes

Vroeger toen die vesten met zo’n col in de mode waren :confounded:

3 likes

April Evil was echt het merk onder de brugklassers

14 likes

Er is binnenkort een festival hier in de buurt en de headliners zijn Kensington, Krezip, Di-Rect, De Staat, Chef’special en Susan & Freek.

Met deze line-up zou je toch denken dat het gratis is, maar nee het kost ook nog eens vijftig euro. En het is uitverkocht.

Sowieso zin om even lekker mensen te kijken haha.

10 likes

Ik voel me persoonlijk aangevallen op dit moment

11 likes

Het heet toch niet Tata festival?

2 likes

Nee dat is het Tros Muziekfeest

2 likes

Ja same! Nickelback is een van m’n lievelingsartiesten en ik zou het festival van @Nefertiti oprecht leuk vinden (niet voor die prijs overigens)

3 likes

Is dat niet het boomer festival?

1 like

Denk jij dat ze voor een tientje komen spelen ofzo :smile: Zo’n Di-rect betaal je volgens mij al 20.000 voor. Misschien iets minder voor een festival, dunno.