Stel je persoonlijke vraag #36

Die met die snor?

Edit: die kwam ik net toevallig tegen

20 likes

Ken heeft legday overgeslagen

3 likes

Hoezo zijn al deze Kens blond? Ik heb altijd alleen maar bruinharige Kens gehad (en vriendinnetjes volgens mij ook) en heb volgens mij nooit een blonde Ken irl gezien :thinking:

2 likes

Deze! En nee het is geen grap, dit is een speciale convention doll en fans betalen hier honderden dollars voor.

20 likes

Neee dit is een grapje! O-M-G

1 like

Ken is echt een rare naam als je die een paar keer leest :sweat_smile:

1 like

Dit is de reïncarnatie van iedereens schoonmoeder from hell

6 likes

Dit is de enge pedo oom van ken

2 likes

Neen

Blijkbaar kon je de snor en bakkenbaarden er zelf opplakken of afhalen naar smaak :joy:
Ik ben trouwens niet echt thuis in de Ken poppenwereld maar kwam net een artikel tegen met the most absurd Ken dolls you don’t even believe exist

11 likes

Waarom zie ik hier Thierry B in? :laughing:

Ik vind het Miami Vice / te veel bezoekjes aan dr Schoemacher Ken :sweat_smile:

5 likes

Is dit Peter Timofeeff of wat

12 likes

Oke ik schrok van die snor. Maar zonder snor geeft hij me echt serial killer vibes.

2 likes

Heb je de Ken al gevonden die te gay bevonden werd voor de jaren 90?

Edit:

4 likes

Haha voordat het enge pedo oom-stijl werd was het gewoon mode.

Ben benieuwd of al die hipsterbaardjes van tegenwoordig later ook met engerds die in vroegere tijden zijn blijven hangen geassocieerd gaan worden :thinking:

2 likes

De twee nieuwste heren uit de Barbie Looks lijn zijn deze:

18 likes

Haha ja die zat er ook tussen. Ik meen me ook te herinneren dat hier een reclame voor op tv was maar misschien verzin ik dat. Voor die Barbie was zeker reclame, maar ik dacht dat hij er ook in zat.

2 likes

Hoezo hebben deze opeens een extra gewricht in hun bovenarm? So confused

8 likes

Wel supergedetailleerd zeg. Je ziet gewoon de vouw van zijn facelift onder zijn oor!

18 likes

Is geen gewricht in de zin dat het op en neer kan, maar daarmee kan je de arm laten draaien. Zodat ze ook hun armen naar buiten kunnen vouwen zeg maar. Dit is het Made To Move-model.

(Haha sorry ik ben nogal enthousiast over het onderwerp, het is een hobby van me).

4 likes