Oh mijn god deze lijkt op mijn oud collega Michelle
Ach het is in ieder geval de versie zonder hangsnor
Maar zonder gekheid; er zijn inderdaad afzichtelijke poppen op de markt gebracht, maar het is tegenwoordig wel duizend keer beter dan vroeger als het gaat om inclusiviteit.
Alle huidskleuren zijn vertegenwoordigd, veel verschillende soorten lichaamsbouw (zelfs bij Ken is er een type met een lichtelijk buikje), er zijn androgynere Barbies met plattere buste, er zijn Barbies in rolstoel, met gehoortoestel, protheses en vitiligo of alopecia, en Laverne Cox (transvrouw) is laatst vereeuwigd als Barbiepop. Haar gezicht vind ik niet super gelijkend maar het feit dat de pop er is, is zo’n stap voorwaarts. De tijd dat Barbie enkel blond was met cup DD is gelukkig voorbij.
En; ook een fijne ontwikkeling vind ik: Mattel Creatable World. Een lijn die bestaat uit genderneutrale poppen. Zo kan de eigenaar van de poppen zelf kiezen, experimenteren, mixen en matchen.
Oelala hipster Barbie’s
Omgedraaid is het Nek.
Rik zonder Nek.
@grace Herkenbaar!
@ufo Nee horeca/afhaal is ook geen supermarkt dus dat hoort er niet bij, maar tandpasta etc inderdaad wel. En voor de aanbiedingen naar verschillende supermarkten kan inderdaad uitmaken.
@Echo Wow! Woon je in het buitenland of koop je van alles het duurste?
@50193905 Toen was het voor mij ook weinig, ik denk net zo iets! Maar toen at ik ook maar halve maaltijden omdat ik geen zin had om voor 1 persoon te koken.
Ik zie nu dat het grootste percentage onder ons meer dan €500 euro per maand uitgeeft. Ik had niet verwacht dat dat bedrag bovenaan zou komen.
- Ja, en ik ga je nu vertellen hoe
- Nee
- Nooit geprobeerd
0 stemmers
Bakplaat/gewoon rek, meer/minder tegelijk, meer/minder olie, met maizena, warmer, langer, niks maar dan ook niks maakt deze dingen knapperig. Gemeenste is nog als ze wel een bruinig randje hebben maar alsnog slap zijn vind ze inmiddels niet eens lekker meer maar dit begint een principekwestie te worden.
Nee, maar ik neem nu altijd die uit de diepvries en daarmee lukt het wel
Misschien zet ik het wel in een totaal verkeerd topic maar ik heb een dilemma.
Ik heb een teruggave motorrijtuigenbelastingen ontvangen (€20) wat niet voor mij is. Zeer waarschijnlijk is dit voor mijn ex bedoeld. We zijn al jaren uit elkaar en hebben nul contact. Dit is al eens eerder gebeurd toen heb ik de belastingdienst ook al gebeld maar blijkbaar niets aangepast. Wat moet ik doen? Weer bellen of zal
ik mezelf vanmiddag op een lekkere lunch trakteren?
Laat jij je opladers in het stopcontact zitten?
- Nee
- Ja
0 stemmers
In de podcast makkelijke eters ging het over zoete aardappelfriet knapperig maken. Ik weet de conclusie niet meer precies, maar het kwam er volgens mij op neer dat het onmogelijk was als je het niet frituurt. Dus het ligt in ieder geval niet aan jou!
Edit: aflevering 5 aan het eind
Wat vind je lekkerder, zoete aardappel of gewone aardappel?
- Zoete
- Gewone
0 stemmers
Pin je nog wel eens geld uit de geldautomaat?
- Ja, dagelijks
- Ja, weekelijks
- Ja, maandelijks
- Regelmatig
- Af en toe
- Zelden/Nooit
0 stemmers
Knapperig en verbrand
Ja als ik in duitsland moet zijn/ben komt contant geld helaas nog vaak goed van pas. Ik was laatst in Dortmund en had geen contant geld meer, mn pinpas deed niet bij zo’n bepaalde winkel en soms kan je niet eens ergens pinnen. Zo ouderwets en irritant, dus dan pin ik liever maar wat van tevoren in nederland.
Ja volgens mij hebben heel veel van die beautysalons dat in Nederland?
Waar is hier?
Ik vind het vooral ouderwets als je op grote stations in het buitenland niet eens ergens een broodje kan pinnen maar dat contant moet doen wtf. Al is het door corona wel wat veranderd gelukkig.
Heb jij een creditcard?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Alleen al om al die redenen moet je soms al een creditcard hebben ugh.
Weer bellen anders blijft dit zo! Als ze er dan later achter komen moet je het met terugwerkende kracht terug betalen. Nu gaat het om niet heel veel geld, maar is wel zonde.
@morale dat probleem van weinig pinautomaten heb je hier in Nederland ook. Super irritant en hinderlijk. Het is bekend maar of ze er wat aan gaan doen.
https://www.ad.nl/friesland/friezen-moeten-het-verst-reizen-voor-pinautomaat~a948f4dd/