Stel je persoonlijke vraag #36

Stel je hebt online een eettafel besteld en afgerekend. Je hebt de tafel zelf samengesteld via een online tool van het bedrijf.

Drie weken later belt het bedrijf je op dat je 100 euro moet bijbetalen, omdat er een configuratiefout in hun online tool zit en zij de tafel niet voor het afgerekende bedrag (€1600) kunnen leveren.

Wat zou jij doen?

• Geen probleem. Ik betaal dit gewoon.
  • Nee, ik heb mijn bestelling geplaatst en afgerekend en ga niet achteraf bijbetalen.
  • Anders

0 stemmers

1 like

Gaat natuurlijk uitdraaien op wat er in hun voorwaarden staat. Kans bestaat dat ze de bestelling zullen annuleren als je niet accepteert

5 likes

image

32 likes

Daarom wil ik de veel te dure slimme rook- en koolstofmonoxidemelders hebben :money_mouth_face: Met je telefoon uit te zetten

Nee dit is een puur hypothetisch vraagstuk uiteraard.

3 likes

Dan moet ik dronken zijn geweest en dan hoop ik dat ik de bestelling nog kan annuleren.

6 likes

Ben net terug van vakantie en in een vriendinnenapp ging het opeens spontaan over het organiseren van een bbq. Helemaal leuk. Voorgestelde datum:

6 augustus.

Of ik dan kan. Ik weet geeneens wat ik morgen eet.

22 likes

Maar ook gewoon onhandig want weet je veel wat het weer dan is (ok weet je nooit in nl)

3 likes

Heb je al Hollandse nieuwe op?

• Ja heerlijk :yum:
  • Ieuw haring
  • Nog niet, maar ik ben het wel van plan
  • Ik vind het lekker, maar ik ga het niet nemen
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik weet niet wat dat is, maar hier was het vanaf vandaag te koop, bij meerdere viswinkels.

2 likes

Hij was echt tering goed :ok_hand:t2: Lekker vet! Mijn vriend heeft er 3 op, om 11:00 ‘s ochtends :joy:

12 likes

:nauseated_face:

12 likes

Mijn huurbaas antwoordt niet eens op mijn mails over onderhoud, het boeit hem echt niets totdat hij echt moet betalen

1 like

kan alleen maar hieraan denken nu

4 likes

helemaal niet gerelateerd aan jouw verhaal maar elke keer als ik kylie zie in die clip denk ik alleen maar go on girl give us nooooottthhiinnngggg

echt die dode ogen ik kan er niks mee

8 likes

Hij is volgens mij al eens geweest, maar in dit topic (#36) vind ik hem in ieder geval niet terug:

Hoeveel geef jij per maand uit aan boodschappen (2 volwassenen)?

• €0 - €100
  • €100 - €150
  • €150 - €200
  • €200 - € 250
  • €250 - €300
  • €300 - €350
  • €350 - €400
  • €400 - €450
  • €450 - €500
  • Meer dan €500

0 stemmers

Het doel is maximaal 400 euro, het zit vaak tussen de 350-450 euro. Horeca / afhaal zit hier niet bij, drogisterijartikelen (wasmiddel, tandpasta, schoonmaakmiddelen, etc.) wel.

Kan vast goedkoper maar ik haal graag alles in een keer bij Albert Heijn en soms bij de markt.

Mensen die alles onder de 200 hebben gestemd: TEACH ME.

4 likes

Regelmatig bij je ouders eten en restjes meenemen is mijn enige tip :joy:

2 likes

Ben echt een snob maar ik haat restjes eten.

4 likes