Bijna altijd
Ja want ik pin overal, dus zeul al een hele tijd hetzelfde contante bedrag met me mee hahaha
Er zit altijd 50 euro in mijn portemonnee voor noodgevallen. Van dat bedrag kan ik thuiskomen, boodschappen doen, eten, of wat dan ook in noodgevallen.
Mijn pinpas ben ik al een paar keer kwijtgeraakt (ik weet echt niet hoe, ik ben verder redelijk gestructureerd geloof ik). Als je dan bij de kassa staat kan je in ieder geval afrekenen.
Oh en kleingeld voor collecte, parkeren in Duitsland of het opsteken van een kaarsje.
Vanaf 1 juli moet elke handelaar één elektronisch betaalmiddel hebben: een bakje, payconiq, … Gedaan met alleen cash.
Als ik iets retour breng in een winkel en krijg het contant terug dan heb ik weer kleingeld bij me. Of als ik het bijvoorbeeld met mijn verjaardag krijg. Dan kan het goed maaanden in mijn portemonnee blijven zitten want ik betaal nooit cash.
Omg opsteken van een kaarsje in de kerk, ik weet dat je een jong dochtertje hebt en ik vond dat altijd zo geweldig om te doen (maar ik was sowieso een heel enthousiast kind).
Verder wil ik jouw brein kopen voor 50 euro om ook zo gestructureerd te worden.
Heb jij wel eens een kaarsje opgestoken in een kerk?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Het is meer door schade en schande wijs worden hoor. Vroeger had ik een kat die weleens mijn pinpas van de tafel af gooide en hem vervolgens onder de kast schoof, op zo’n manier dat je de pinpas niet meer zag. Kwam ik na een verhuizing achter. ![]()
Het voelde zo beschamend voor mij om dan boodschappen terug te leggen bij de kassa omdat ik geen contanten had. Dan liever dat contante geld op zak, wat ook in een apart vakje zit met rits zodat ik het niet per ongeluk kan gebruiken.
Mijn dochter vindt kaarsjes aansteken ook leuk inderdaad, eigenlijk doen we dat altijd wel na de mis als die gelegenheid er is.
In sommige kerken kan je tegenwoordig pinnen voor je kaarsjes! Zeer vooruitstrevend
Kijk, dat stelt me dan weer gerust. Wat een onproduct is dit toch echt zeg.
@CaptainCheesecake ah slim! Ik heb maar een heel klein vriesvakje dus die ruimte gebruik ik meestal voor gewone friet haha, maar misschien doe ik eens gek en probeer ik het eens.
Ik wil voor vaderdag voor mijn vriend een armband kopen voor hem en mini versie voor ons zoontje die je kunt graveren. Maar ik vraag me af wat nu leuk/logisch is qua wat erop te zetten.
- Naam zoontje op beide armbanden
- Ieder eigen naam op armband
- Iets anders?
Ik vind zelf “papa” niet zo leuk om op de armband te doen van mijn vriend.
Send help please ![]()
Iets met de initialen doen of een belangrijke datum erbij? (Weet niet of dit een eerste vaderdag oid is
)
Omg ik schrik ik hier gewoon oprecht van. Ik wens een mannelijke Ken barbie met dreadlocks.
Zelfs collectegeld kan gepind worden! In het collectezakje zit een apparaat die je dan kan scannen en dan kan je aangeven wat je wilt geven. Dwt doe je dna met je telefoon en dan geef je het zakje door.
@kali ik ben het helemaal met je eens, goed uitgelegd!
Bij je zoontje de naam van zijn vader of gewoon papa en dan bij je vriend de naam van je zoon? Leuk idee trouwens.
Er is wel een Ken met dreadlocks maar dat is helaas niet van los haar, maar van plastic.
Er zijn ook nog mensen die Barbies en Kens rerooten (= originele haar verwijderen en zelf plukje voor plukje nieuw haar in naaien of plakken), en dan zijn dreadlocks soms wel mogelijk.
Deze Ken is zo te zien ook opnieuw geschilderd in zijn gezicht. Zo’n OOAK (one of a kind) is al gauw 200 dollar.
Ik wil zo graag zon pop van mezelf hahah
Hextian of PoppenAtelier ff DM’en ![]()
Brb even mn nier verkopen.