Stel je persoonlijke vraag #36

Als je eet bij mijn moeder betekent restjes een rijsttafel voor 6 personen.

13 likes

Ja mijn moeder kookt gewoon een extra portie die ik (of zijzelf) in kan vriezen, ik ga ook geen halve kippenpoot de dag erna zitten kluiven ofzo

2 likes

Ja in tatta wereld helaas niet. Althans, bij mijn moeder niet haha!

1 like

€650 :sob::sob:

Ik vind onder 400 al knap :grimacing:

Ik zit wel minstens op 800 per maand denk ik maar dan let ik echt helemaal niet op. Wil echt een keer een ‘challenge’ aan gaan om het te halveren omdat ik heus weet dat het goedkoper kan.

Ik weet nog dat ik als alleenstaande student 25 euro per week uitgaf haha, maar oké die tijd is sowieso voorbij.

5 likes

Toen ik nog alleen woonde gaf ik niet meer uit dan €20/€25 per week, dus €100 per maand. In me niet goed herinneren wat ik allemaal at maar gezond kan het niet zijn. :smiling_face_with_tear:

1 like

Maar is die 200 dan voor 1 of 2 personen?

‘Vroeger’ (hoor mij een oud wijf zijn, een paar jaar geleden) kon ik het ook wel voor 200 euro per maand voor 2p, maar door inflatie, leefstijlinflatie en een snickersijsverslaving zit ik eerder op 400 euro, als het meezit.

4 likes

Eh 1,5 eigenlijk. Ik woon alleen, maar mijn vriend is hier 2-4 dagen per week, al wisselen we de boodschappen dan heel erg af.

1 like

Hoe dan, ik ben dit per dag kwijt aan eten

1 like

Yumyum noodles van 39 cent

8 likes

Dan heb ik het over bijna vijftien jaar geleden hè, dus ik ben ook gewoon oud.
En vroeger vond ik het ook leuk om zoveel mogelijk geld over te houden voor uitgaan enzo. Nu geef ik het liever uit aan lekkere kaas :’)

Welke is beter?

• Echt haar Ken
    image

• Standaard haar Ken
    image

0 stemmers

2 likes

Wow dit had ik niet willen zien vlak voor het slapen gaan. Echt horror

4 likes

Die was er vroeger nog niet :joy:

Ok nog een

0 stemmers

1 like

Tegenwoordig zijn er Ken’s met redelijk goed haar! In de Barbie Looks lijn zit bijvoorbeeld deze.

Maar die van vroeger zijn echt horror inderdaad.

7 likes

Dit is geen ken. Dit is meer een Rob of een Tim

40 likes

Sorry maar dit vind ik pas nachtmerrie materiaal :sweat_smile:

13 likes

Oh wacht ik heb een veel ergere Ken. Even zoeken hoe die ook alweer heet.

Ieee wat een engerd

Vind deze hottie vele malen beter

image

7 likes

Die met die snor?

Edit: die kwam ik net toevallig tegen

20 likes