Stel je persoonlijke vraag #37

Ik had even de “per maand” niet gelezen, snapte al niet waarom ik er zo boven uitstak met mn gok op 250+ op een half jaar. :sweat_smile:

13 likes

Haha ik had precies hetzelfde!

1 like

Hahha wel grappig om dat contrast zo te zien.

Ik voel me helemaal niet zo verbonden met mijn land (en vlag) als sommige mensen in andere landen. Maar toen ik erover na ging denken vond ik het ergens ook wel wat respectloos om de vlag te gebruiken op deze manier voor je eigen belang. Misschien dat het me vooral irriteert omdat die boeren zich nu echt als driftige kleuters gedragen, laat ze lekker die rode zakdoek van ze gebruiken. Maak me er verder ook niet per se druk om verder, was meer benieuwd wat het sentiment hier is over de vlag haha

4 likes

Weet ik niet en ik durf het niet op te zoeken

5 likes

Zeg jij:

• Melk
  • Mel-lek

0 stemmers

• Helpen
  • Hel-le-pen

0 stemmers

5 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #6

Als jij in een hotel bent, haal je dan na het wassen de haren uit het doucheputje?

• Nee nooit
  • Soms
  • Ja altijd

0 stemmers

3 likes

Maar ik check van tevoren ook even of hij schoon/leeg is.

3 likes

‘Mammmmaaaaa jij mij hellupuh!!’

1 like

Ik ben zo blij met deze uitslag😂 ik ben nu met een vriendin op een hotelkamer en zij doet dit dus wel en ik had echt zoiets van ???
Wist niet dat dit een ding was. Ik zou inderdaad vooral bang zijn om ook de haren van m’n voorgangers eruit te trekken.

1 like

Echt dat hele ding open maken? Dat doe ik niet, smerig. Maar als na mijn haren wassen er een dode cavia op het putje ligt, haal ik dat wel weg.

8 likes

Nee ze maakt echt het putje open

3 likes

Ohhh dat is wel…apart :nauseated_face: Ik dacht dat je gewoon van boven het putje zegmaar bedoelde, dat doe ik meestal wel

9 likes

Oh dan verander ik m’n stem van soms naar nooit. Gadverdamme

3 likes

:eek:

2 likes

Oh wauw ik dacht dat je alleen de haren bovenop bedoelde, die haal ik zelf wel vaak weg. Maar zelfs thuis doe ik het putje alleen open als het water niet meer goed wegloopt. :sweat_smile:

1 like

Maar waarom doet ze dat?

4 likes

Vindt ze netjes, zodat housekeeping het niet hoeft te doen.

5 likes

Zij is te goed voor deze wereld

28 likes

Dat is wel lief! Je kan ook gelijk zien of de putjes vaak leeggehaald worden dan. Checkt ze het ook van te voren of er al allemaal haar in zit? Het idee van onbekenden haar zonder handschoenen op te rapen vind ik wel goor. Thuis maak ik ook elke week het doucheputje leeg dus dat zou mij echt niet kunnen boeien.