Stel je persoonlijke vraag #37

Nee Groningen ook met zo’n kruis met groen en blauw en rood ook nog geloof ik. En Brabant met die Kroatische vlag van ze zie je ook veel.

En toen ik achter de Veluwe was zag ik overal de vlag van de Achterhoek of Twente idk ik haal die gebieden altijd door elkaar maar iets met groen en wit was dat en die hingen echt ooooooveral

4 likes

Deze

5 likes

Ik was dus compleet vergeten dat andere provincies dan Friesland ook eigen vlaggen hadden haha

11 likes

En dan nog met posters van ‘the great reset’ en ‘#hartvoorvrijheid

2 likes

Het zijn 3 strepen op een goedkoop stukkie stof. Waarom zou ik me daar druk om maken?

Het laat wel zien welke huishoudens gek zijn, maar dat is een ander verhaal

1 like

Hoeveel heb je gemiddeld uitgegeven aan thuisbezorgd/ubereats/take out per maand het afgelopen halfjaar?

• 1-25
  • 25-50
  • 50-75
  • 75-100
  • 100-125
  • 125-150
  • 150-175
  • 175-200
  • 200-250
  • 250+
  • 0, bestel nooit

0 stemmers

4 likes

Maar wel met z’n tweeën

Niet helemaal 0 maar 1x met vriendinnen afgelopen jaar, pizza van 15 euro. Hm bereken nu dat het dan toch 1 euro per maand is😂

5 likes

Ik had even de “per maand” niet gelezen, snapte al niet waarom ik er zo boven uitstak met mn gok op 250+ op een half jaar. :sweat_smile:

13 likes

Haha ik had precies hetzelfde!

1 like

Hahha wel grappig om dat contrast zo te zien.

Ik voel me helemaal niet zo verbonden met mijn land (en vlag) als sommige mensen in andere landen. Maar toen ik erover na ging denken vond ik het ergens ook wel wat respectloos om de vlag te gebruiken op deze manier voor je eigen belang. Misschien dat het me vooral irriteert omdat die boeren zich nu echt als driftige kleuters gedragen, laat ze lekker die rode zakdoek van ze gebruiken. Maak me er verder ook niet per se druk om verder, was meer benieuwd wat het sentiment hier is over de vlag haha

4 likes

Weet ik niet en ik durf het niet op te zoeken

5 likes

Zeg jij:

• Melk
  • Mel-lek

0 stemmers

• Helpen
  • Hel-le-pen

0 stemmers

5 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #6

Als jij in een hotel bent, haal je dan na het wassen de haren uit het doucheputje?

• Nee nooit
  • Soms
  • Ja altijd

0 stemmers

3 likes

Maar ik check van tevoren ook even of hij schoon/leeg is.

3 likes

‘Mammmmaaaaa jij mij hellupuh!!’

1 like

Ik ben zo blij met deze uitslag😂 ik ben nu met een vriendin op een hotelkamer en zij doet dit dus wel en ik had echt zoiets van ???
Wist niet dat dit een ding was. Ik zou inderdaad vooral bang zijn om ook de haren van m’n voorgangers eruit te trekken.

1 like

Echt dat hele ding open maken? Dat doe ik niet, smerig. Maar als na mijn haren wassen er een dode cavia op het putje ligt, haal ik dat wel weg.

8 likes

Nee ze maakt echt het putje open

3 likes