Stel je persoonlijke vraag #37

Moet wel een goed materieel cadeau zijn

5 likes

Ik ben bij uitstek een material gworl.

Krijg overigens liever geen cadeau dan een middelmatig cadeau waarvan ik weer niet weet wat ik ermee aan moet.

5 likes

Nodig jij mensen uit op je verjaardag

• Ja
  • Nee
  • Verschilt, afgelopen jaar wel gedaan
  • Verschilt, afgelopen jaar niet gedaan

0 stemmers

2 likes

Heb jij gierige mensen in je directe omgeving?

• Nee
  • Ja, familie
  • Ja, vrienden
  • Ja, familie en vrienden

0 stemmers

1 like

Ja, familie en die hebben geld zat. Echt vreselijk.

Het gierigste volk is vaak het rijkst

5 likes

Dit is echt waar bij diegene in mijn familie! :joy:
Gierige vriendin is inmiddels ex vriendin, maar dat was level “gratis theezakjes meenemen voor thuis”. Werd zooo gek van dat gierige gedrag

Omg!!! Dat lipje! Dat doe ik ook. Ik dacht dat ik de enige weirdo was.

2 likes

Ja, behalve van die restaurantbonnen enzo. Tussen de plekken waar je die kan besteden zitten vaak maar weinig dingen die leuk zijn. En het bedrag komt vaak ook niet lekker uit.

1 like

Misschien is trots niet het goede woord. Maar als er buitenlandse vrienden op bezoek zouden zijn zou ik hen wel bepaalde typisch Nederlandse dingen willen laten zien en ervaren. Ik vind het Van Gogh-museum bijvoorbeeld echt mooi, en bepaald eten gewoon leuk om te laten proeven. Maar het is niet alsof ik daar in het buitenland over zou opscheppen ofzo.

1 like

Nu we het toch over Nederlandse trots hebben, vind je het respectloos naar de vlag/het land dat de boeren de vlag ondersteboven hangen?

• Ja heel erg
  • Gewoon ja
  • Neutraal
  • Gewoon nee
  • Totaal niet

0 stemmers

Een vriend van me is niet in Nederland geboren en snapt niet dat dit zomaar wordt gedaan met de vlag van je land. Hij vindt het echt extreeem respectloos en in zijn geboorteland zou dit echt niet door de beugel kunnen

1 like

Ik vind het een belachelijke actie, maar respectloos nee.
Ik zag iemand op linkedin zeuren over alle oud gedienden die voor ons gevochten hebben onder onze vlag, en hoeveel er zijn overleden en hoe respectloos het dan is die vlag andersom op te hangen. Hoe pijnlijk en verdrietig dat is voor veteranen en huidige dieners.
Dan draai ik eerlijk gezegd alleen maar met mijn ogen.

11 likes

Ja doet me hieraan denken:

82 likes

Ik vind het eig jammer dat het de boeren zijn want het weerspiegelt wel echt het niveau van respect dat ik voor dit land heb

11 likes

Ik draai vooral met mijn ogen om dat er weet ik veel hoeveel mensen dood zijn dóór acties van onze defensie. In voormalige koloniën en nog steeds. Die trots op defensie snap ik helemaal niet. En helemaal onzinnig om daar een fysiek omgekeerde vlag bij te halen.

7 likes

Het respectloze zit er voor mij in dat je een symbool van nationaal belang gebruikt voor een deelbelang/eigenbelang.

5 likes

Vlag andersom ophangen vind ik nog het minst erge wat die boeren doen, laat lekker gaan.

2 likes

waarom zou je dan geen specifiek soort rimpel krijgen van aan een glas te drinken?

1 like

Omg jullie krijgen allemaal rimpels. Get over it.

20 likes

Daar maakt je mond een hele andere beweging dan bij aan een rietje of sigaret zuigen

2 likes