Stel je persoonlijke vraag #37

Ik vind het niet naïef om tegen heropenen te zijn. Er komt geen snelle oplossing lijkt mij voor al die schade. Dat is wel steeds belooft, maar lijkt mij nu nog moeilijker voor elkaar te krijgen. Maar goed het zou natuurlijk altijd kunnen.

Verder snap ik je redenatie wel hoor. Alleen de gaskraan open draaien en dat is dan de oplossing, daar geloof ik niet in. Het is een en en verhaal.

ik denk vooral dat de regering kassa kassa denkt, lekker cashen nu de prijzen zo hoog zijn, en als het zover is zal je amper een prijsdaling merken

3 likes

Amsterdam kan wel voor parkieten zorgen voor in de mijn. Mocht dat nodig zijn.

5 likes

Krimpflatie:

  • Merk ik veel van, vind ik storend
  • Merk ik veel van, vind ik niet storend
  • Merk ik een beetje van, vind ik storend
  • Merk ik een beetje van, vind ik niet storend
  • Merk ik niets van
  • Krimpflatie?

0 stemmers

1 like

Vooral als de inhoud van een verpakking minder is geworden én de prijs gestegen is. Eikels.

7 likes

Dit is wel echt een absurde opmerking. Als ze al ergens slachtoffer van zijn dan is het van het VVD-beleid van de afgelopen jaren.

18 likes

Het probleem hieraan is dat de huidige slachtoffers nog lang niet allemaal gecompenseerd zijn. Dus er moet nog steeds een oplossing worden gevonden voor de problemen die in het verleden hebben gespeeld/nu nog steeds spelen. Met de huidige stand van zaken in de politiek denk ik niet dat deze problemen voor de winter zijn opgelost. Dus dan zou je nu op rap tempo de huidige problemen moeten oplossen én een plan moeten bedenken voor nieuwe problemen als we gaskraan weer open willen draaien. Dat lijkt me veel te ambitieus.

4 likes

Wat voor producten zijn dit?

2 likes

Ken jij deze Pippi?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

En zo ja, vind je deze Pippi leuker dan de originele eerste pippi?

  • Ja
  • Nee
  • Voor mij is dit de originele pippi

0 stemmers

Ik zeg openen maar wel de geleegde plaatsen opvullen. Door het drukverschil onder de grond, ontstaan de aardbevingen. Er zou toch een oplossing gevonden kunnen worden dat er bv. een ander gas terug geïnjecteerd wordt?

2 likes

Ik merkte in ieder geval dat er in een verpakking vegetarische nuggets een nugget/20 gram minder zat dan op de verpakking stond.

Ook hadden de verpakkingen vroeger 180 gram en nu 160.

En volgens mij is de zak popcorn van AH kleiner geworden afgelopen jaar (en hogere prijs).

(Oh en van jaren terug weet ik nog dat de pringles een paar keer in formaat is geslonken. Zelfde met Matses. Die pasten vroeger amper op je bord. Vind ik grappig om fotos van terug te zien)

Als je googlet vind je ook veel voorbeelden.

Edit: en het bekende voorbeeld van magnums en cornettos die een stuk kleiner zijn dan vroeger toen wij jong waren

4 likes

Oh Ja dit. Ik merkte gisteren dat een doos eieren tegenwoordig 10 eieren heeft? Ipv een dozijn? En de prijs is hetzelfde gebleven :sob:

Ik koop al jaren eigenlijk alleen maar dozen van 10, volgens mij nog nooit 12 gezien

8 likes

Nu ben ik in de war en weet ik t niet meer

1 like

ik wil niet lullig doen maar is dit ook een daadwerkelijk ding dat bestaat/werk of is het zoals de natte droom van oppositiepartijen om nieuwe kerncentrales te bouwen terwijl alle beschikbare informatie ons toont dat deze onbetaalbaar zijn en verschrikkelijk lang duren om te bouwen

:sob: R.I.P. grote magnums, die van nu stellen toch geen ene fuck meer voor

5 likes

Bij Jumbo hebben ze dozen van 12.

1 like

Edgy poll incoming

Met wie zou je minder graag omgaan?

  • Tokkies
  • Elitaire navelstaarders

0 stemmers

Wat zijn Elitaire navelstaarders?

3 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Stel je persoonlijke vraag #37 (Deel 18).