Stel je persoonlijke vraag #37

Snelle twijfels, maar ik zie dat niet als iets negatiefs. Eerder gezond door actief grenzen te bewaken en bewust na te denken of het nog wel hetgeen is dat ik wil en het waard vind moeite in te steken. Beter dat stug doorgaan en uiteindelijk tot de realisatie komen dat je jaren geleden al weg had gewild

5 likes

Same, maar jij wint, want “pas” 14 jaar bij elkaar. :+1:

5 likes

Als het gewoon met je als persoon wat slechter gaat en je het daardoor ook even wat minder leuk hebt samen, kan dat natuurlijk maar als je relatie zelf langere tijd niet goed zit zou ik er niet mee doorgaan

5 likes

Ik heb ‘horen erbij’ gestemd, maar de mindere periodes in m’n relatie komen vooral doordat ik dan minder goed in m’n vel zit, of m’n vriend. Niet per se omdat de relatie niet lekker gaat.

Dat was dan wel weer het geval in m’n vorige relatie. Daarom is het ook m’n vorige relatie.

1 like

ik wilde na het zien van pipi langkous zwerver worden, zoals die man in die molen die een beetje rondtrekt, en ik vond het dus ook heel leuk om al mijn belangrijke spullen in zo klein mogelijke rugtasjes te proppen. :woman_shrugging:

11 likes

Kan jij een aardappel (dun)schillen met een aardappelmesje?

• ja
  • nee
  • met moeite wel

0 stemmers

Als ik met zo’n mesje aardappels moet schillen worden de aardappels zo ongeveer gehalveerd

11 likes

49 likes

Nee er blijft dan altijd weinig van over haha

2 likes

Ik houd het hierbij

16 likes

Ik koop ze gewoon bloot

35 likes

Ik wil eigenlijk nog steeds vampier worden. Wel dan het liefst zo’n versie die toch een beetje tegen daglicht kan met behulp van een heks ofzo. Maar buiten die hele bloedlust lijkt het me echt top:

• Nooit slapen, kijk hoeveel tijd ik in mijn leven heb dan.
  • Niet ouder worden, dan kan ik gewoon van alles uitproberen in het leven. En als het niet bevalt gewoon wat anders.
  • Super snel zijn.
  • Super sterk zijn, wat ook echt handig is als vrouw. Nooit rekening houden met waar je bent, hoe laat je weggaat en of je alleen bent en wie je mogelijk iets aan wil doen. Als je dan laat op straat wordt lastig gevallen dan vreet je diegene gewoon op. Echt top!
17 likes

Ha leuk, een medevrachtwagenchauffeur! Ik wist nooit wat ik wilde worden en zei meestal kraamverzorgster of juf omdat iedereen dat in de vriendenboekjes opschreef. Maar toen wilde ik graag opvallen en special snowflake zijn dus had ik vrachtwagenchauffeur bedacht.

2 likes

Bij het meeste leed in het relatopic was ik allang weggerend. Niet meer omkijken ook.

11 likes

Mijn relatie duurt

• 0 -1 jaar
  • 1 - 3 jaar
  • 3 - 5 jaar
  • 5 - 8 jaar
  • 8 - 11 jaar
  • 11 - 13 jaar
  • 13 - 15 jaar
  • 15 - 17 jaar
  • 17 - 19 jaar
    • 19 jaar
  • Ik heb geen relatie

0 stemmers

Ja! Dit was de grootste aanstichter

2 likes

Voor de mensen die samenwonen, hoe groot is jullie kledingkast?

• We hebben allebei onze eigen kast
  • 100 cm breed
  • 150 cm breed
  • 200 cm breed
  • 250 cm breed
  • 300 cm breed
  • 350 cm breed
  • Meer dan 400 cm breed

0 stemmers

En is het voldoende?

• Nee had groter gemoeten
  • Ja prima zo
  • Is te groot

0 stemmers

Kies wat er het dichtst bij ligt

1 like

Opzich is de breedte wel prima, maar hij is vrij laag. Zou het liefst 2 hanggedeeltes boven elkaar willen

Ik doe wel de kleren die uit het seizoen zijn naar zolder anders past het niet. Maar we delen een kleine kast. 1 lange plank beddengoed en handdoeken, 1 lange plank voor mij, 1 roede om te delen en 2 korte planken voor vriend.

1 like

Blote schouders / armen op werk
6227-F2-D8-616-C-4-FD1-B3-A5-8-A25690-AD055

… in het onderwijs

• Kan niet
  • Kan wel

0 stemmers

… op een advocaten kantoor op de zuid as

• Kan niet
  • Kan wel

0 stemmers

… in de retail