Ik wilde een gedeeld beroep. In de winter ski lerares, want ik vond skiën zo leuk. En in de zomer vrachtwagenchauffeur, omdat ik 1 keer een vrouwelijke vrachtwagenchauffeur zag en vond dat zo stoer tussen allemaal mannen.
Ligt aan de reden erachter en of je daar begrip voor kunt opbrengen. Als de ander het zonder reden laat afweten zou ik eerder twijfelen dan wanneer er bijv. mentale problemen spelen
Ik wou als kind al een kantoorbaan. Kantoorbaan was voor mij een volledig antwoord op de Wat wil je later worden-vraag. Echt geen idee waar ik het vandaan haalde (ouders hebben allebei nooit een kantoorbaan gehad).
Mijn verwachtingen waren wel hooggespannen, namelijk elke dag in een mantelpakje, met hoge hakken en met mooie make-up op naar kantoor. Het kantoor was dan een high-rise in de “grote stad”.
Vanuit mijn thuiskantoor kan ik een heel klein stukje Rotterdamse skyline zien . Missie deels volbracht.
Misschien daarom.
Ik vind dat ze erbij horen maar laten me ook snel twijfelen.
Ik was een aantal jaar, denk vanaf mn 7e ofzo, heel gepassioneerd over entomoloog worden? Ik ging ook nergens heen zonder mn insectengidsje om alles wat ik zag kruipen te identificeren.
En later las ik een keer een interview met de setdresser van Anubis in een tijdschrift en toen wilde ik dat worden (niet perse voor Anubis, vond dat helemaal niet zo’n leuk programma)
Ik heb maar ‘horen erbij’ gestemd maar kan me geen echte matige tot slechte tijden herinneren uit die 15+ jaar.
Snelle twijfels, maar ik zie dat niet als iets negatiefs. Eerder gezond door actief grenzen te bewaken en bewust na te denken of het nog wel hetgeen is dat ik wil en het waard vind moeite in te steken. Beter dat stug doorgaan en uiteindelijk tot de realisatie komen dat je jaren geleden al weg had gewild
Same, maar jij wint, want “pas” 14 jaar bij elkaar.
Als het gewoon met je als persoon wat slechter gaat en je het daardoor ook even wat minder leuk hebt samen, kan dat natuurlijk maar als je relatie zelf langere tijd niet goed zit zou ik er niet mee doorgaan
Ik heb ‘horen erbij’ gestemd, maar de mindere periodes in m’n relatie komen vooral doordat ik dan minder goed in m’n vel zit, of m’n vriend. Niet per se omdat de relatie niet lekker gaat.
Dat was dan wel weer het geval in m’n vorige relatie. Daarom is het ook m’n vorige relatie.
ik wilde na het zien van pipi langkous zwerver worden, zoals die man in die molen die een beetje rondtrekt, en ik vond het dus ook heel leuk om al mijn belangrijke spullen in zo klein mogelijke rugtasjes te proppen.
Als ik met zo’n mesje aardappels moet schillen worden de aardappels zo ongeveer gehalveerd
Nee er blijft dan altijd weinig van over haha
Ik wil eigenlijk nog steeds vampier worden. Wel dan het liefst zo’n versie die toch een beetje tegen daglicht kan met behulp van een heks ofzo. Maar buiten die hele bloedlust lijkt het me echt top:
- Nooit slapen, kijk hoeveel tijd ik in mijn leven heb dan.
- Niet ouder worden, dan kan ik gewoon van alles uitproberen in het leven. En als het niet bevalt gewoon wat anders.
- Super snel zijn.
- Super sterk zijn, wat ook echt handig is als vrouw. Nooit rekening houden met waar je bent, hoe laat je weggaat en of je alleen bent en wie je mogelijk iets aan wil doen. Als je dan laat op straat wordt lastig gevallen dan vreet je diegene gewoon op. Echt top!
Ha leuk, een medevrachtwagenchauffeur! Ik wist nooit wat ik wilde worden en zei meestal kraamverzorgster of juf omdat iedereen dat in de vriendenboekjes opschreef. Maar toen wilde ik graag opvallen en special snowflake zijn dus had ik vrachtwagenchauffeur bedacht.