Bij de X-men. Nog steeds wel, maar mijn krachten hebben zich nog niet geopenbaard
Silent witness zitten kijken?
En als je 's nachts last had van het huilen zette je de wieg in de tuin en bouwde je er 4 muren omheen en nu je dat zo zegt over de kinderbescherming denk ik ineens weer aan Magere Hein die ineens kon langskomen. Wat een horror eigenlijk.
Precies hetzelfde hier hahah mijn broertje had Action man en die leende ik dan voor relaties met mijn barbies
Ik heb op zoān koninginnedag markt ooit een vogelkooi gekocht en toen ging ik naar mijn moeder toe en zei ik ākijk een barbie gevangenis!!ā
Ik wilde heel graag PokƩmontrainer worden
Ik wilde jonkvrouw worden want ik had een punthoed met zoān zwierig ding eraan en dat droegen jonkvrouwen.
Ja gelukkig was ie niet witā¦
Ik wilde clown worden in het circus
Ik wilde kleuterjuf worden, omdat ik had begrepen dat prinses diana ook kleuterjuf was voordat ze prinses werd dus ja als dat the road to royal fame was dan moest het maar
Ik wilde ambtenaar worden Wist natuurlijk totaal niet wat dat was, maar was helemaal fan van kantoren en vooral: ākantoorartikelenā. Ik hou nog steeds van kantoorartikelen, maar heb uiteindelijk nog nooit een kantoorbaan gehad.
Wow, iām living your dream!!!
Tenminste iemands droom
Hahahaah ja! Zo luguber.
Ik wilde vampier worden, leek me fijn want dan moesten de winkels enzo speciaal snachts voor mij open want zou niet tegen zon kunnen.
Een ander kind wilde wolk worden en toen krijste iemand achterin de klas heel gepassioneerd āja, jij bent ook echt een wolk ā. Wolkkind janken.
Ik wilde een gedeeld beroep. In de winter ski lerares, want ik vond skiƫn zo leuk. En in de zomer vrachtwagenchauffeur, omdat ik 1 keer een vrouwelijke vrachtwagenchauffeur zag en vond dat zo stoer tussen allemaal mannen.
Ligt aan de reden erachter en of je daar begrip voor kunt opbrengen. Als de ander het zonder reden laat afweten zou ik eerder twijfelen dan wanneer er bijv. mentale problemen spelen
Ik wou als kind al een kantoorbaan. Kantoorbaan was voor mij een volledig antwoord op de Wat wil je later worden-vraag. Echt geen idee waar ik het vandaan haalde (ouders hebben allebei nooit een kantoorbaan gehad).
Mijn verwachtingen waren wel hooggespannen, namelijk elke dag in een mantelpakje, met hoge hakken en met mooie make-up op naar kantoor. Het kantoor was dan een high-rise in de āgrote stadā.
Vanuit mijn thuiskantoor kan ik een heel klein stukje Rotterdamse skyline zien . Missie deels volbracht.
Misschien daarom.
Ik vind dat ze erbij horen maar laten me ook snel twijfelen.
Ik was een aantal jaar, denk vanaf mn 7e ofzo, heel gepassioneerd over entomoloog worden? Ik ging ook nergens heen zonder mn insectengidsje om alles wat ik zag kruipen te identificeren.
En later las ik een keer een interview met de setdresser van Anubis in een tijdschrift en toen wilde ik dat worden (niet perse voor Anubis, vond dat helemaal niet zoān leuk programma)