Stel je persoonlijke vraag #37

Ik koop ze gewoon bloot

35 likes

Ik wil eigenlijk nog steeds vampier worden. Wel dan het liefst zo’n versie die toch een beetje tegen daglicht kan met behulp van een heks ofzo. Maar buiten die hele bloedlust lijkt het me echt top:

• Nooit slapen, kijk hoeveel tijd ik in mijn leven heb dan.
  • Niet ouder worden, dan kan ik gewoon van alles uitproberen in het leven. En als het niet bevalt gewoon wat anders.
  • Super snel zijn.
  • Super sterk zijn, wat ook echt handig is als vrouw. Nooit rekening houden met waar je bent, hoe laat je weggaat en of je alleen bent en wie je mogelijk iets aan wil doen. Als je dan laat op straat wordt lastig gevallen dan vreet je diegene gewoon op. Echt top!
17 likes

Ha leuk, een medevrachtwagenchauffeur! Ik wist nooit wat ik wilde worden en zei meestal kraamverzorgster of juf omdat iedereen dat in de vriendenboekjes opschreef. Maar toen wilde ik graag opvallen en special snowflake zijn dus had ik vrachtwagenchauffeur bedacht.

2 likes

Bij het meeste leed in het relatopic was ik allang weggerend. Niet meer omkijken ook.

11 likes

Mijn relatie duurt

• 0 -1 jaar
  • 1 - 3 jaar
  • 3 - 5 jaar
  • 5 - 8 jaar
  • 8 - 11 jaar
  • 11 - 13 jaar
  • 13 - 15 jaar
  • 15 - 17 jaar
  • 17 - 19 jaar
    • 19 jaar
  • Ik heb geen relatie

0 stemmers

Ja! Dit was de grootste aanstichter

2 likes

Voor de mensen die samenwonen, hoe groot is jullie kledingkast?

• We hebben allebei onze eigen kast
  • 100 cm breed
  • 150 cm breed
  • 200 cm breed
  • 250 cm breed
  • 300 cm breed
  • 350 cm breed
  • Meer dan 400 cm breed

0 stemmers

En is het voldoende?

• Nee had groter gemoeten
  • Ja prima zo
  • Is te groot

0 stemmers

Kies wat er het dichtst bij ligt

1 like

Opzich is de breedte wel prima, maar hij is vrij laag. Zou het liefst 2 hanggedeeltes boven elkaar willen

Ik doe wel de kleren die uit het seizoen zijn naar zolder anders past het niet. Maar we delen een kleine kast. 1 lange plank beddengoed en handdoeken, 1 lange plank voor mij, 1 roede om te delen en 2 korte planken voor vriend.

1 like

Een inloopkamer en een extra kledingkast in de slaapkamer voor mij erbij 🫶🏼

6 likes

Blote schouders / armen op werk
6227-F2-D8-616-C-4-FD1-B3-A5-8-A25690-AD055

… in het onderwijs

• Kan niet
  • Kan wel

0 stemmers

… op een advocaten kantoor op de zuid as

• Kan niet
  • Kan wel

0 stemmers

… in de retail

• Kan niet
  • Kan wel

0 stemmers

… in de horeca

• Kan niet
  • Kan wel

0 stemmers

… ict bedrijf?

• Kan niet
  • Kan wel

0 stemmers

… bij jou op kantoor/werk?

• Kan niet
  • Kan wel
  • ik werk niet

0 stemmers

1 like

Ik begrijp dus echt niet waarom blote schouders zo’n ding zijn. Oké niet in teenslippers en een bikini coverup naar werk komen, begrijpelijk. Maar wat is er mis met schouders?

24 likes

Haha ja eens.
Ik had dus de top hierboven gekocht en zei tegen m’n man (& m’n vriendin was er toevallig ook), “oh chill, als ik dan geen zin heb om moeilijk te doen met kleding, doe ik zo’n broek en top en klaaarrrr!”
En zij waren allebei van: neeee dat kan niet! Daar moet dan een jasje ofzo bij :fearful:.

Nou, ik had dat zelf nooit bedacht. Maar toen ik er op ging letten zag ik wel dat er weinig tot eh geen collega’s met blote schouders lopen haha :see_no_evil: (onderwijs).

3 likes

Die outfit is toch gewoon netjes? Ik zie echt het probleem niet, zou dat gewoon dragen hoor.

Maar ik ben dan ook van mening dat bijvoorbeeld mannen gewoon korte broeken aan moeten kunnen naar werk. Sowieso vind ik het onzin dat je wel/niet representatief over kan komen d.m.v. je kledingkeuze.
Iemand in een korte broek met hemdje kan net zo goed/professioneel zijn als iemand in een drie-delig pak (of professioneler).

4 likes

Ik vind altijd schouders bedekt op werk. Knieën ook maar een rok tot net op of net boven knie kan op zich wel.

14 likes

Ik kan gewoon echt geen enkele reden bedenken waarom je schouders zou moeten bedekken. Ik vind dat echt zoiets 1950.

32 likes

Ik heb voor de horeca op kan niet gestemd omdat dat best gevaarlijk kan zijn. Stel je loopt met een blad koffie/thee en je krijgt hem over je heen kan je er nare brandwonden aan overhouden. Daarom moesten wij altijd lange mouwen dragen en dat vind ik best begrijpelijk (alleen met 30 graden plus mocht je korte mouwen).

2 likes

Wij hebben gisteren op kantoor deze discussie gehad. Of we mer korte broek mogen komen of niet. Een algemene ongeschreven regel ia dat het niet mag. Maar het staat nergens.
De mannen zeiden dat vrouwen wel een een jurkje mogen komen. Maar daarbij ia de vraag of dat onder of boven de knie is.
Ik ben benjeuwd wat de regels zijn en wat er gebeurt als je gewoon in een korte broek komt.

Ik heb gesuggereerd dat de mannen in kilt kunnen komen.

3 likes

Huh? Het is toch gevaarlijker om kokend heet water over je heen te krijgen en dan nog met vastgeplakte kleding te zitten? (Geen idee he, maar dit klinkt voor mij erg onlogisch)

14 likes

Hopelijk werk je niet bij een bedrijf waarbij je veel moet bukken

4 likes