Ik merk geen verschil tussen de gewone en die voor de gevoeligehuid, maar ik zou met die 2e beginnen.
Ojaa ik ben naar een festival ook eens mān tentstokken vergeten. Heb toen 1 nacht in mān auto geslapen en daarna werd het festival afgelast ivm slecht weer dus uiteindelijk was het zo slecht nog niet. Maar wel megadom
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10+
0 stemmers
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10+
0 stemmers
Niets, want ik controleer minstens twintig keer of ik alles heb. Daās opeen andere manier vermoeiend
Aanhakend op de poll hierboven:
Hoe veel knuffels liggen er op jouw bed?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5+
0 stemmers
Ben jij ooit op groepsreis geweest?:
- Ja, het was leuk
- Ja, vond het vreselijk
- Ja, was okƩ
- Mij niet gezien
- Nee
- Nee, maar ik wil wel
0 stemmers
Eigenlijk had ik er 3, maar mijn hond heeft er 1 kapotgebeten. Lul.
Toen ik 18 was ofzo en met toenmalig vriendje op vakantie ging bedacht ik me na het inchecken vd koffers dat ik scheermesjes was vergeten. En hij ook dus die dachten we nog wel even op Schiphol voorbij de douane te kunnen vinden hahaha, lekker naĆÆef.
Noodpaspoort bij de marechaussee
Ik zeg het zelf niet als ik het niet meen, maar ik zeg wel altijd āja leuk!ā als iemand anders het voorstelt, maar ik eigenlijk niet wil.
āLaten we dat vooral niet doenā lukt dan nooit.
De tandarts of Jan Smit?
Aaaah ik heb mijn scriptie over dit soort zinnen geschreven en het komt weer helemaal terug haha
Verder niet belangrijk hoor donāt mind me maar ik voel de nostalgie
Ach mn oma streek echt alles, tot aan de vaatdoekjes en het beddengoed. Sliep wel lekker!
Mijn vader strijkt altijd mijn onderbroeken als ik daar logeer
Het hele principe van een tikkie vind ik ook dat je meteen ātikkieā kan betalen. Zijn mn vrienden, geen bank.
Meteen want anders vergeet ik het.
Ik betaal eigenlijk altijd meteen maar laatst kwam het er even niet van. Kreeg ik meteen de ochtend erna een reminder. Toen was ik wel vet geĆÆrriteerd. Doe rustig vriendin, je krijgt je geld wel.
Zeven paar sokken mee en alleen maar de sandalen die ik aan mijn voeten had. Ik ging toen (na mān eindexamen) echt niet met sokken in sandalen, dus elke avond koude voeten
Zo snel mogelijk, dat is soms meteen, soms de dag erna omdat ik bv mn limiet van zonder kastje overmaken op een dag al heb bereikt en dan thuis meteen naar bed ben gegaan ofzo.
Ik vind mensen die langer wachten met het betalen omdat ze het geld niet hebben ook vrij asociaal. Tenzij van tevoren besproken, āik heb het geld nu niet, maar wil wel heel graag mee, vind je het oke om het voor te schieten dan betaal ik je terug op datum Xā.
Ligt er ook aan hoe snel de ander een tikkie stuurt. Als dat een paar dagen duurt, dan ben ik ook niet super snel met betalen en is het wanneer ik er aan denk. Anders zo snel mogelijk/meteen.